Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie zimowym 2010 / 2011

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6752553 , fax. 048 6753672
  • Data zamieszczenia: 2010-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 6752553, fax. 048 6753672
    REGON: 67022284200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie zimowym 2010 / 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie zimowym 2010/2011. kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, sól, mieszanka piasku z solą). Przedmiot zamówienia podzielony został na zadania: Zadanie nr1: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg pługo - piaskarką w ilości - minimum 4 sztuk (nośniki wykonawcy, pługi i piaskarki typ P-1 Wykonawcy) kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń Planowana ilość kilometrów do przejechania w akcji czynnej z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego: 22 200,00 km W formularzu oferty wykonawca powinien podać ilość zaoferowanych do świadczenia usług pługo - piaskarek (nośnik + pług + piaskarka) z zastrzeżeniem, że ich ilość nie może być mniejsza niż 4 szt. Zaoferowane ryczałtowe ceny jednostkowe powinny zawierać: - cenę nośnika, sprzętu, wraz z jego zainstalowaniem, utrzymaniem sprawności eksploatacyjnej do jazdy, - w przypadku pługów koszt do dwóch godzin ewentualnego oczekiwania na dyspozycję po zakończeniu akcji czynnej, - w przypadku piaskarek koszt czyszczenia krat. Zadanie nr2: Odśnieżanie dróg równiarką wykonawcy Kod CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania, Planowany czas pracy równiarki z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego - 362 godziny. Definicje Akcja czynna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze przy usuwaniu śliskości i odśnieżaniu. Czas akcji czynnej rozpoczyna się w chwili wydania przez dyżurnego PZDP dyspozycji do załadunku sprzętu lub jego wyjazdu do pracy bezpośrednio na drodze, natomiast kończy się w chwili powrotu do jednostki PZDP dysponującej sprzętem i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zleconego zadania. Akcja bierna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia akcji czynnej na terenie PZDP. - Wykonanie i odbiory usług będą się odbywały zgodnie z Warunkami Technicznymi dla robót prowadzonych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz Warunkami Technicznymi odbioru robót zimowego utrzymania Dróg (zawarte w materiałach przetargowych) - Odbiór usługi następuje bezpośrednio po jej wykonaniu przez przedstawiciela Zamawiającego, - Rozliczenie potwierdzonych usług następuje fakturami wystawionymi na dzień 30 każdego miesiąca, Jeżeli w trakcie kontroli wyrywkowej Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru to - nie potwierdzi usługi od początku dyspozycji, - będzie naliczał kary jak za nie podstawienie sprzętu. - może zrezygnować z usług danego Wykonawcy (rozwiązanie umowy), Termin zapłaty faktur ustala się na 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentów rozliczeniowych. Dokumenty rozliczeniowe Wykonawca sporządza w sposób czytelny wg zasad ustalonych przez Zamawiającego. Usługi odbywają się wg dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia jednostki sprzętowe niezwłocznie lecz nie później niż: - środki do zwalczania śliskości ( pługo- piaskarki ) - 2 godz. - środki do odśnieżania - 2 godz. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły aż do chwili odwołania. Wykonawca zapewnia tankowanie swojego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego, czołownicy do pługa, wyposażyć samochody w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy). Wykonawca będzie świadczył wszystkie usługi sprzętem własnym. Tylko w przypadku poważnej awarii nośnika Wykonawca ma prawo wynajęcia nośnika obcego na czas awarii. Za opóźnienie w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał Wykonawcy kary umowne wynoszące 40.00 zł za pierwszą a 70.00 zł za drugą i następną godzinę opóźnienia poszczególnych jednostek. W zależności od sytuacji atmosferycznych Zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji poszczególnych zadań Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wmaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach