Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2015 / 2016

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752553 , fax. 48 6753672
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752553, fax. 48 6753672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2015 / 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2015/ 2016 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem Wykonawcy w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, sól, mieszanka piasku z solą). Wykaz dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Przysuskiego do zimowego utrzymania dróg - Zał. Nr 3 do SIWZ oraz wykaz dróg nie objętych zimowym utrzymaniem po przekazaniu do Gminy Odrzywół - zał. Nr 4 do SIWZ kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania, Przedmiot zamówienia podzielony został na zadania: Zadanie nr 1: Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy - 2 szt. Kod CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania, Planowany czas pracy równiarki - 267,00 godzin z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zadanie Nr 2: Odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki czołowej minimum 2,0 m3 -1 szt. Kod CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania Planowany czas odśnieżania ładowarką - 90 godzin z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zadanie nr 3: Odśnieżanie koparko-ładowarką o pojemności łyżki czołowej minimum 1,0 m3 - 1 szt. Kod CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania Planowany czas pracy ładowarki - 63 godziny z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych oraz wykaz dróg powiatowych 4 i 5 standardu zimowego utrzymania zawarte w zał. nr 5, 6 i 7 do SIWZ . Definicje Akcja czynna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze przy usuwaniu śliskości i odśnieżaniu. Czas akcji czynnej rozpoczyna się w chwili wydania przez dyżurnego PZDP dyspozycji do załadunku sprzętu lub jego wyjazdu do pracy bezpośrednio na drodze, natomiast kończy się w chwili powrotu do jednostki PZDP dysponującej sprzętem i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zleconego zadania. Akcja bierna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia akcji czynnej na terenie PZDP. - Wykonanie i odbiory usług będą się odbywały zgodnie z Warunkami Technicznymi dla robót prowadzonych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz Warunkami Technicznymi odbioru robót zimowego utrzymania Dróg ( zawarte w materiałach przetargowych) - Zał. Nr 8 i 9 do SIWZ. - Odbiór usługi następuje bezpośrednio po jej wykonaniu przez przedstawiciela Zamawiającego, - Rozliczenie potwierdzonych usług następuje fakturami wystawionymi na dzień 30 każdego miesiąca, Jeżeli w trakcie kontroli wyrywkowej Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru to: - nie potwierdzi usługi od początku dyspozycji, - będzie naliczał kary jak za nie podstawienie sprzętu. - może zrezygnować z usług danego Wykonawcy (rozwiązanie umowy), Dokumenty rozliczeniowe Wykonawca sporządza w sposób czytelny wg zasad ustalonych przez Zamawiającego. Usługi odbywają się wg dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia jednostki sprzętowe niezwłocznie lecz nie później niż: - środki do zwalczania śliskości ( pługo- piaskarki ) - 1 godz. - środki do odśnieżania - 1 godz. Termin wykonania zamówienia - 30.04.2016 r. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły aż do chwili odwołania. Wykonawca zapewnia tankowanie swojego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego, czołownicy do pługa, wyposażyć samochody w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy). Za opóźnienie w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał Wykonawcy kary umowne wynoszące 60,00 zł za pierwszą a 90,00 zł za drugą i następną godzinę opóźnienia poszczególnych jednostek. W zależności od sytuacji atmosferycznych Zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji poszczególnych zadań Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach