Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych i dostaw materiałów dla potrzeb zimowego utrzymaniu dróg powiatowych w sezonach zimowych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (8 zadań)

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, ul. Spacerowa 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku
    ul. Spacerowa 24 24
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    REGON: 67023047400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowo-transportowych i dostaw materiałów dla potrzeb zimowego utrzymaniu dróg powiatowych w sezonach zimowych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (8 zadań)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych i dostaw materiałów dla potrzeb zimowego utrzymaniu dróg powiatowych w sezonach zimowych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (3 sezony zimowe). Zamówienie obejmuje 8 zadań. 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Usługa pługo - piaskarką, nośnik do pługo - piaskarki - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 8000 km (w każdym sezonie zimowym) 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Usługa pługo - piaskarką, nośnik do pługo - piaskarki - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 8000 km (w każdym sezonie zimowym) 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Usługa pługiem średnim, nośnik do pługa średniego - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 500 km (w każdym sezonie zimowym) 4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Usługa pługiem ciężkim, nośnik do pługa ciężkiego - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 1500 km (w każdym sezonie zimowym) 5. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Usługa równiarką - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 50 godz. (w każdym sezonie zimowym) 6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: Usługa spycharką - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 30 godz. (w każdym sezonie zimowym) 7. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: Zakup i dostawa piasku - 1200 ton (w każdym sezonie zimowym) 8. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: Zakup i dostawa soli drogowej - 130 ton (w każdym sezonie zimowym) Zakres usług dla zadań od 1 do 6 obejmuje: 1) zwalczanie śliskości (zad.1 i 2) i odśnieżanie (zad.1- 6) nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 312 km na terenie powiatu lipskiego według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - akcja czynna (nośniki Wykonawcy, pługi i piaskarki typ P-1 Zamawiającego) Przyjęte ilości usług dla poszczególnych zadań od 1 do 6 są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 2) utrzymanie dyspozycyjności przygotowanego dla zamawiającego sprzętu i obsługi nośników, 3) sprzątanie i konserwacja sprzętu po akcji zimowej. Zakres dostaw dla zadań nr 7 i 8 obejmuje: 1) zakup i dostawę piasku na bazę PZDP w Lipsku - planowana ilość 1200 ton (w każdym sezonie zimowym), piasek bez zanieczyszczeń organicznych (humus, trawa, korzenie), bez zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. 2) zakup i dostawa soli drogowej na bazę PZDP w Lipsku - planowana ilość 130 ton (w każdym sezonie zimowym) dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych. Sól stanowiąca przedmiot zamówienia winna spełniać wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02 Sól (chlorek sodowy) i musi odpowiadać wymaganiom higienicznym (posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny) oraz posiadać dopuszczenie lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania (atest, aktualne świadectwo dopuszczenia lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania na drogach na terenie kraju. Dostawy realizowane będą samochodami samowyładowczymi, a wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną na jakość przewożonego materiału, a w szczególności na jego zawilgocenie. Forma dostawy sól luzem bez opakowań. Przyjęte ilości materiałów: piasku i soli drogowej są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości dostaw mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zastrzega się dostawy sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania faksem lub e-mailem przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin (czas reakcji/realizacji)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzdplipsko.bip.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach