Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz oraz dwóch lokalach gminnych

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz oraz dwóch lokalach gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje sprzątanie budynku w dni pracy Urzędu w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7.00-15.00 wtorek 7.00-17.00. W obiekcie średnio przebywa około 80 pracowników. Szczegółowe dane niezbędne do sporządzenia oferty: powierzchnia biurowa około 700 m2, powierzchnia holi, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń magazynowych - około 230 m2, sanitariaty - 30 m2, powierzchnia okien - około 1250 m2, teren utwardzony wokół budynku - około 200 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) codzienne (5 razy w tygodniu) opróżnianie koszy ze śmieci, wynoszenie śmieci do koszy zewnętrznych w opakowaniach foliowych. W budynku Zamawiającego znajduje się około 100 koszy o pojemności do 35 l, b) w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych 5 razy w tygodniu : mycie na mokro i dezynfekcja zlewozmywaków (umywalek) oraz przylegającej glazury. Ogólna powierzchnia glazury około 150 m2. mycie na mokro i dezynfekcja sedesów, przylegającej glazury i innego wyposażenia (lustra, suszarki do rąk, szafki umywalkowe ,szczotki do WC, podajniki na ręczniki papierowe ), zapewnienie przez Wykonawcę w miarę potrzeb środków czystości, między innymi: mydło w płynie antyalergiczne, papier toaletowy celulozowy i ręczniki papierowe, wkłady zapachowe do WC oraz odświeżacze powietrza (w areozolu). Miesięczne zużycie środków następuje w miarę potrzeb. W budynku znajduje się 5 toalet, w tym: 10 sedesów, 5 umywalek, c) w pomieszczeniach biurowych : codzienne odkurzanie i mycie na mokro podłóg, codzienne sprzątanie klatek schodowych, holu, wejść do budynku, korytarzy, utrzymanie w czystości wycieraczek wewnątrz i zewnątrz budynku, nie rzadziej niż raz na tydzień): usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów w całym budynku, czyszczenie aparatów telefonicznych, czyszczenie na sucho drukarek, kserokopiarek, niszczarek, wyłączników światła, mycie na mokro listew ochronnych, klamek i drzwi: drewnianych w pokojach, wejściowych do budynku oraz łącznikowych na korytarzach, przemywanie (denaturatem) poręczy metalowych na klatkach schodowych, odkurzanie nie zakrytych powierzchni mebli biurowych (drewnianych i metalowych) oraz parapetów wraz z wytarciem na mokro. Wszelkie zabrudzenia z mebli biurowych (w szczególności drewnianych należy usuwać środkami specjalnie do tego przeznaczonymi, które poza usuwaniem zabrudzeń konserwują i zapobiegają osiadaniu kurzu. mycie na mokro i polerowanie luster w pomieszczeniach biurowych, nie rzadziej niż co dwa tygodnie: konserwacja podłóg drewnianych oraz pokrytych wykładziną PCV (pastowanie odpowiednimi środkami i polerowanie), W budynku znajduje się 484 m2 podłóg pokrytych wykładzinami PCV, 240 m2 parkietu, 66 m2 gresu , powierzchnia marmurowa 140 m2. odkurzanie pokryć mebli tapicerowanych i usuwanie plam, mycie lodówek. Zamawiający posiada 2 małe lodówki do przechowywania żywności, mycie obejmuje całość urządzenia wraz z rozmrażaniem i powinno być przeprowadzone zgodnie z Instrukcją rozmrażania , mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych, mycie balustrad na klatkach schodowych, nie rzadziej niż co cztery miesiące: mycie okien i stolarki okiennej. Wszystkie okna w budynku są otwierane do wewnątrz pomieszczenia. Na parterze budynku znajduje się wiatrołap przeszklony bez możliwości otwierania, nie rzadziej niż dwa razy do roku mycie kaloryferów, czyszczenie opraw oświetleniowych, pranie wykładzin dywanowych, chodników, dywanów o łącznej powierzchni około 44 m2, czyszczenie 1 raz w roku żaluzji pionowych w ilości około 37 m2, d) codzienne zamiatanie terenu utwardzonego wokół budynku, usuwanie zanieczyszczeń z terenu utwardzonego i zielonego. Usługi sprzątania w lokalu gminnym w Siewierzu przy ul. Żwirki i Wigury 26 (parter) Lokal składa się z 9 pomieszczeń ( 5 pokoi, dwa przedpokoje, łazienka, wc), o łącznej powierzchni 131 m2. Podłogi pokryte są: wykładziną PCV w ilości 56 m2, glazurą 7 m2, parkietem 68 m2. Glazura ścienna 21 m2. Lokal posiada 14 okien o łącznej powierzchni 30 m2. Lokal posiada 1 toaletę wyposażoną tylko w sedes. Zakres usług: sprzątanie 1 raz w tygodniu . Mycie okien raz w kwartale. Zapewnienie przez Wykonawcę w miarę potrzeb środków czystości W lokalu nie przebywają pracownicy. Usługi sprzątania w lokalu gminnym w Siewierzu w budynku Remizy OSP w Siewierzu Rynek 17 Lokal składa się z 1 pomieszczenia o powierzchni 12 m2, holu i pomieszczenia magazynowego o powierzchni 25 m2. Pomieszczenie posiada 2 okna o łącznej powierzchni 3 m2 oraz przeszklone drzwi wejściowe. W lokalu podłoga pokryta płytkami ceramicznymi. Zakres usług: Jeden raz w miesiącu mycie podłóg, czyszczenie na sucho szaf teletechnicznych, korytek kablowych, drzwi, wyłączników światła. Raz na kwartał mycie okien, raz w roku czyszczenie kaloryferów, opraw oświetleniowych. Zapewnienie przez Wykonawcę w miarę potrzeb środków czystości W lokalu nie przebywają pracownicy. Pozostałe warunki zlecenia: Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy przedstawi listę personelu sprzątającego oraz harmonogram usług sprzątania, które to dokumenty podlegają akceptacji przez Zamawiającego W celu prawidłowego skalkulowania przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać wizji w budynkach objętych świadczeniem usług, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Płatność będzie się odbywała miesięcznie, termin płatności 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 4 000 zł. ( Słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach