Przetargi.pl
Świadczenie usług sporządzenia spisów akt

Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 81 625 , fax. 81 47 81 625
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 76 76
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 47 81 625, fax. 81 47 81 625
    REGON: 06071231400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sporządzenia spisów akt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sporządzeniu spisów akt na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia spisów akt spraw sądowych tj. dokumentacji niearchiwalnej - kat. B przeznaczonej do zniszczenia (przekazania na makulaturę) znajdujących się na przechowaniu w pomieszczeniach Archiwum Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie w budynkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 i ul. K. Wallenroda 4d w Lublinie. 3. Liczba dokumentacji do spisania w poszczególnych budynkach wynosi: - ul. Krakowskie Przedmieście 76 - 592 metrów bieżących, - ul. K. Wallenroda 4d - 1097 metrów bieżących. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności: a) zdejmowanie akt z regałów i przeniesienie ich do stanowiska komputerowego, b) sporządzanie spisu dokumentacji niearchiwalnej (aktowej) przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie zgonie z wzorem druku spisu Pu-A-33a, w którym w poszczególnych rubrykach należy umieścić: - liczbę porządkową, - pełną sygnaturę akt sprawy, - tytuł teczki (pełną nazwę z okładki akt sądowych), - daty skrajne (pełną datę rozpoczęcia i zakończenia sprawy), - liczbę tomów akt, c) na końcu spisu powinien być umieszczony podpis osoby sporządzającej oraz wpisana ilość metrów bieżących spisanej dokumentacji w danym spisie, d) związanie spisanych akt w paczki, dołączenie do paczek kartek z opisem paczki poprzez napisanie skrajnych numerów akt znajdujących się w paczce, przetransportowanie akt do magazynu archiwalnego i odłożenie paczki na wcześniejsze miejsce. Do Wykonawcy nie należy obowiązek kwalifikacji akt spraw sądowych a wyłącznie sporządzenie Spisów dokumentacji niearchiwalnej (aktowej) przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie ze wskazanych przez Zamawiającego (upoważnionego pracownika Archiwum) roczników akt spraw sądowych. Sporządzone spisy powinny być przekazane upoważnionemu pracownikowi Archiwum w 1 egz. wydrukowanej wersji papierowej i w edytowalnej wersji elektronicznej. 5. Spisy akt do zniszczenia (na brakowanie) muszą być sporządzone oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej, dla każdego wydziału, rodzaju spraw i rocznika. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres Zamawiającego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-2401-4/15) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 5 (ul. Krakowskie Przedmieście 76, Lublin) (uwaga: dokumentu wadialnego nie powinno się spinać z dokumentami stanowiącymi ofertę) Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego zatrzymania przez Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach