Przetargi.pl
Dodatkowe usługi biurowe

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 638 78 88 , fax. 0-84 638 78 88
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Akademicka 1 1
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 0-84 638 78 88, fax. 0-84 638 78 88
    REGON: 00003231340000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dodatkowe usługi biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - I Wydział Cywilny - 1504 godziny Wysyłanie odpisów nakazów zapłaty i odpisów postanowień do stron przy wykorzystaniu systemu informatycznego, dołączanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt spraw, obsługa archiwum wydziałowego, rozpisywanie spraw wpływających do Wydziału na rozprawy i posiedzenia przy wykorzystaniu systemu informatycznego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie nr 2 - II Wydział Karny - 1504 godziny Komputerowe przepisywanie uzasadnień wyroków, rozpisywanie w systemie informatycznym terminów rozpraw i posiedzeń, przesyłanie właściwym stronom odpisów aktów oskarżenia, zakładanie obwolut w sprawach zarejestrowanych w II Wydziale Karnym, szycie akt, kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy niestanowiące wniosków procesowych, sortowanie zwrotnych poświadczeń odbioru wg terminów rozpraw i posiedzeń, kserowanie akt na potrzeby Wydziału. Zadanie Nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich - 1504 godziny Rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń, podszywanie akt spraw, wpisywanie korespondencji, przygotowywanie akt na posiedzenia, podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt spraw, przygotowywanie akt do przekazania do archiwum zakładowego, segregowanie i wpisywanie zwrotnych poświadczeń odbioru. Zadanie Nr 4 - VI Wydział Ksiąg Wieczystych - 1504 godziny Przygotowywanie korespondencji sądowej, sprawdzanie prawidłowości wpisów przeniesionych z księgi papierowej do księgi prowadzonej w systemie informatycznym. Zadanie Nr 5 - VII Wydział Karny - 1504 godziny Zakładanie akt, wykonywanie zarządzeń o wyznaczeniu rozpraw i posiedzeń, sporządzanie rachunków dla świadków i biegłych, przekazywanie akt spraw karnych i wykroczeniowych do Wydziału Wykonywania Orzeczeń, sporządzanie odpisów wyroków, archiwizowanie akt. Zadanie Nr 6 - II Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej Wykonującego Orzeczenia w sprawach rodzinnych i nieletnich - 1504 godziny Zakładanie teczek spraw, nadawanie numeru sprawy zgodnie z wykazem, wpisywanie spraw kuratorom społecznym, zawodowym, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji sądowej, sporządzanie ryczałtów kuratorów społecznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego Kurator, prowadzenie teczek kuratorskich, przepisywanie sprawozdań z wywiadów środowiskowych. Zadanie Nr 7 - Archiwum sądowe - 1504 godziny Pomoc w porządkowaniu akt w archiwum, wpisywanie akt wypożyczonych do rejestru wypożyczeń systemu komputerowego, wprowadzanie danych ze spisów zdawczo - odbiorczych do systemu komputerowego, pomoc w przejmowaniu oraz ewidencjonowaniu materiałów archiwalnych, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne celem przekazania do Archiwum Państwowego oraz brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach