Przetargi.pl
Dodatkowe usługi biurowe

Sąd Rejonowy w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 696 40 42 , fax. 0-84 696 40 42
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Hrubieszowie
    ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 7 7
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0-84 696 40 42, fax. 0-84 696 40 42
    REGON: 00032299100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hrubieszow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dodatkowe usługi biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Hrubieszowie w ramach następujących zadań - części zamówienia: Zadanie nr 1 - Oddział Administracyjny - 500 godzin; przyjmowanie korespondencji wpływającej do biura podawczego i jej dostarczanie do właściwych sekretariatów, odbieranie z sekretariatów przygotowanej korespondencji, sporządzanie spisów korespondencji wychodzącej, sporządzenie kserokopii dokumentów. Zadanie nr 2 - Oddział Administracyjny - 500 godzin; sprawdzanie i spisywanie zużytego i uszkodzonego sprzętu elektronicznego i przygotowanie go do utylizacji, pomoc przy przenoszeniu i instalowaniu urządzeń komputerowych. Zadanie nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich - 500 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 4 - II Wydział Karny - 500 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 5 - II Wydział Karny - 500 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 6 - II Wydział Karny - 500 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1000 godzin; drukowanie zawiadomień z ksiąg wieczystych z systemu informatycznego Nowej Księgi Wieczystej, zszywanie akt ksiąg wieczystych, przygotowywanie ksiąg wieczystych do migracji, wykonywanie czynności systemowych związanych z migracją ksiąg wieczystych. Zadanie nr 8 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1000 godzin; przyjmowanie korespondencji wpływającej do biura podawczego Wydziału Ksiąg Wieczystych oraz jej rejestrowanie w systemie informatycznym Nowej Księgi Wieczystej, zszywanie akt ksiąg wieczystych. Zadanie nr 9 - archiwum ksiąg wieczystych - 1000 godzin; przyjmowanie i wydawanie akt z archiwum ksiąg wieczystych, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt ksiąg wieczystych zwrotnych poświadczeń odbioru korespondencji. Zadanie nr 10 - archiwum zakładowe (za wyjątkiem archiwum ksiąg wieczystych) - 1000 godzin; przyjmowanie akt do archiwum zakładowego i wydawanie akt z archiwum zakładowego, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt spraw karnych zwrotnych poświadczeń odbioru kart karnych z Ministerstwa Sprawiedliwości. Wyżej wymienione czynności wykonywane będą od dnia 02 kwietnia 2012 roku do dnia 28 września 2012 roku we wszystkie dni robocze, w czasie urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 730 a 1530. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni nieodpłatnie w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie nie więcej niż 7000 godzin. Na każde z w/w zadań przypada po 1000 godzin, z wyjątkiem zadań nr 1 - 6 na które przypada po 500 godzin. Dla zadań na które przypada po 1000 godzin (zadania nr 7, 8, 9, 10) miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w kwietniu 160 godzin, w maju 168 godzin, w czerwcu 160 godzin, w lipcu 176 godzin, w sierpniu 176 godzin i we wrześniu 160 godzin. Dla zadań na które przypada 500 godzin (zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6) miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w kwietniu 80 godzin, w maju 84 godzin, w czerwcu 80 godzin, w lipcu 88 godzin, w sierpniu 88 godzin i we wrześniu 80 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Sądu Rejonowego w Hrubieszowie przy ul. mjr Henryka Dobrzańskiego HUBALA 7, z uwagi na fakt, iż wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia wymaga dostępu do systemu informatycznego SAWA oraz NKW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hrubieszow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach