Przetargi.pl
Dodatkowe usługi biurowe

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 638 78 88 , fax. 0-84 638 78 88
  • Data zamieszczenia: 2012-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Akademicka 1 1
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 0-84 638 78 88, fax. 0-84 638 78 88
    REGON: 00003231340000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dodatkowe usługi biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1 - I Wydział Cywilny - 1848 godzin; Sporządzanie spisów przesyłek pocztowych wychodzących z Wydziału przy pomocy systemu informatycznego i dostarczanie ich do Biura Podawczego, dołączanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i pism wpływających do Wydziału do akt spraw, obsługa archiwum wydziałowego, zwracanie akt spraw wypożyczonych z innych jednostek oraz wysyłanie akt na żądanie innych jednostek, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie nr 2 - I Wydział Cywilny - 1848 godzin - Wysyłanie odpisów nakazów zapłaty i odpisów postanowień do stron przy wykorzystaniu systemu informatycznego, dołączanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt spraw, obsługa archiwum wydziałowego, rozpisywanie spraw wpływających do Wydziału na rozprawy i posiedzenia przy wykorzystaniu systemu informatycznego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 3 - II Wydział Karny - 1848 godzin Ekspedycja poczty z Wydziału, realizacja odezw o akta w ramach Sądu Rejonowego-Okręgowego w Zamościu, przyjmowanie zwrotnych poświadczeń odbioru wezwań i zawiadomień oraz ich sortowanie wg terminów, przyjmowanie zwrotów korespondencji i dalsze czynności związane z ich ponownym wysyłaniem, przedstawianie akt Sądowi Odwoławczemu, składanie zapotrzebowania na materiały biurowe, przygotowywanie wokand na tablicę informacyjną, sporządzanie rachunków dla świadków w związku ze zwrotem kosztów przejazdu, diet, noclegów, utraconego zarobku, kserowanie akt na potrzeby Wydziału oraz na wniosek stron, ich wydawanie, przyjmowanie w tym zakresie stosownych opłat. Zadanie nr 4 - II Wydział Karny - 1848 godzin Komputerowe przepisywanie uzasadnień wyroków, rozpisywanie w systemie informatycznym terminów rozpraw i posiedzeń, przesyłanie właściwym stronom odpisów aktów oskarżenia, zakładanie obwolut w sprawach zarejestrowanych w II Wydziale Karnym, szycie akt, kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy niestanowiące wniosków procesowych, sortowanie zwrotnych poświadczeń odbioru wg terminów rozpraw i posiedzeń, kserowanie akt na potrzeby Wydziału. Zadanie Nr 5 - II Wydział Karny - 1848 godzin; Rozpisywanie w systemie informatycznym terminów rozpraw i posiedzeń, przesyłanie właściwym stronom odpisów aktów oskarżenia, zakładanie obwolut w sprawach zarejestrowanych w Wydziale, szycie akt, rejestracja spraw wpływających do Wydziału w systemie informatycznym, komputerowe przepisywanie uzasadnień wyroków, kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw karnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy niestanowiące wniosków procesowych, kserowanie akt na potrzeby Wydziału. Zadanie Nr 6 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich - 1848 godzin Rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń, podszywanie akt spraw, wpisywanie poczty, przygotowywanie akt na posiedzenia, podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt spraw, przygotowywanie akt do przekazania do archiwum zakładowego, segregowanie i wpisywanie zwrotnych poświadczeń odbioru. Zadanie Nr 7 - VI Wydział Ksiąg Wieczystych - 1848 godzin Podkładanie ksiąg wieczystych w archiwum, udostępnianie ksiąg i innych materiałów archiwalnych pracownikom wydziału oraz interesantom. Zadanie Nr 8 - VI Wydział Ksiąg Wieczystych - 1848 godzin Przygotowywanie korespondencji sądowej, sprawdzanie prawidłowości wpisów przeniesionych z księgi papierowej do księgi prowadzonej w systemie informatycznym. Zadanie Nr 9 - VII Wydział Karny - 1848 godzin Zakładanie akt, wykonywanie zarządzeń o wyznaczeniu rozpraw i posiedzeń, sporządzanie rachunków dla świadków i biegłych, przekazywanie akt spraw karnych i wykroczeniowych do należności sądowych, sporządzanie odpisów wyroków, archiwizowanie akt. Zadanie Nr 10 - VII Wydział Karny - 1848 godzin Komputerowe sporządzanie i wysyłanie wokand, sporządzanie wykazów listów poleconych i przygotowywanie korespondencji do Biura Podawczego, wysyłanie akt sądowych innym sądom i instytucjom, prowadzenie kontrolki wysłanych akt w systemie informatycznym i papierowym, podkładanie do akt zwrotnych poświadczeń odbiór. Zadanie Nr 11 - VIII Wydział Wykonywania Orzeczeń - 1848 godzin Wpisywanie korespondencji do wykazu listów poleconych, wysyłanie odpisów wyroków do prokuratury i policji, przygotowywanie akt dla II i VII Wydziału Karnego, Prokuratury i innych sądów, przygotowywanie akt do wydania tytułów wykonawczych, podkładanie do akt zwrotnych poświadczeń odbioru oraz pism wypływających do Wydziału, zszywanie akt. Zadanie Nr 12 - VIII Wydział Wykonywania Orzeczeń - 1848 godzin Wysyłanie wezwań i zawiadomień o terminie posiedzenia stronom postępowania wykonawczego, sporządzanie i wysyłanie wokand, odnotowywanie spraw w wykazie informatycznym programu Curenda - Wydział Wykonawczy, przesyłanie pism kierowanych z zapytaniem do osób fizycznych oraz organów administracji publicznej, przesyłanie odpisów postanowień stronom, odnotowywanie zwrotnych poświadczeń odbioru w systemie informatycznym, zszywanie akt. Zadanie Nr 13 - II Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej Wykonującego Orzeczenia w sprawach rodzinnych i nieletnich - 1848 godzin Zakładanie teczek spraw, nadawanie numeru sprawy zgodnie z wykazem, wpisywanie spraw kuratorom społecznym, zawodowym, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji sądowej, sporządzanie ryczałtów kuratorów społecznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - Kurator prowadzenie teczek kuratorskich, przepisywanie sprawozdań z wywiadów środowiskowych. Zadanie Nr 14 - Sekcja Gospodarcza - 1848 godzin Przygotowywanie korespondencji do wysłania, opisywanie faktur za zakupy i usługi, sporządzanie projektów zamówień na materiały biurowe, druki i tonery, obsługa programu komputerowego Księga Inwentarzowa, wprowadzanie na stan i nadawanie numerów inwentarzowych zakupionego wyposażenia Sądu, wprowadzanie bieżących zmian lokalizacji mienia podlegającego ewidencji, sporządzanie tabel amortyzacji i zestawienia umorzeń środków trwałych w programie Księga Inwentarzowa. Zadanie Nr 15 - Archiwum sądowe - 1848 godzin Pomoc w porządkowaniu akt w archiwum, wpisywanie akt wypożyczonych do rejestru wypożyczeń systemu komputerowego, wpisywanie spisów zdawczo - odbiorczych z wersji papierowej do systemu komputerowego, pomoc w przejmowaniu oraz ewidencjonowaniu materiałów archiwalnych, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne celem przekazania do Archiwum Państwowego oraz brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej. Zadanie Nr 16 - Biuro Podawcze - 1848 godzin Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Sądu Rejonowego w Zamościu, ewidencjonowanie korespondencji w systemie elektronicznym Biuro Podawcze, ekspedycja przyjętej i zaewidencjonowanej korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne Sądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach