Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY GMINY KŁODAWA

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 730 622 , fax. 632 730 688
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Dąbska 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 632 730 622, fax. 632 730 688
    REGON: 31101921400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY GMINY KŁODAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na świadczenie usług przewozu osób z zapewnioną opieką (dowożenie i odwożenie) na potrzeby Gminy Kłodawa w latach 2019-2021. Okres realizacji zamówienia obejmuje miesiące: od 4 listopada 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. oraz od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r., łączna ilość dni: około 333. 2. Usługa obejmuje przewóz (dowóz i odwóz) autobusem uczniów z zapewnioną opieką, do szkół: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Białych Górników w Kłodawie, Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie, Szkoła Podstawowa im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Bierzwiennej Długiej, szacunkowa długość dziennej trasy ok. 180 km. 3. Przewóz osób odbywać się będzie trasą przejazdu ustaloną przez Zamawiającego i podaną w Załączniku Nr 8 do Specyfikacji, z miejsc wyznaczonych jako przystanki do szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa, w zakresie szczegółowo opisanym w w/w Załączniku. Długość dziennej trasy ma wyłącznie charakter szacunkowy, przy założeniu pełnego przejazdu przez wszystkie przystanki określone w w/w Załączniku. Nie jest to ilość km gwarantowana Wykonawcy do przejechania każdego dnia. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej, zgodnie z załączoną trasą przejazdu w celu prawidłowego oszacowania stawki za 1km przewozu osób z zapewnioną opieką. 4. Dowożeniem objętych jest ogółem około 217 dzieci - liczba ta może ulegać zmianie, jednak dowożeniem nie może być objętych jednorazowo więcej osób, niż liczba miejsc siedzących w pojeździe. 5. Obowiązkiem Wykonawcy jest również zapewnienie opieki przy dowozie i odwozie dzieci do szkół. Do obowiązków opiekunki należy: - sprawdzenie stanu liczebności uczniów wsiadających do autobusu w/g wykazów uczniów sporządzonych przez dyrektorów szkół, - dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe (opiekun wsiada ostatni) oraz wysiadaniu (wysiada pierwszy i zapewnia bezpieczeństwo), - ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy, - ponoszenie odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo uczniów podczas przewozu do szkoły i ze szkoły, - zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie jazdy, - zapewnienie bezpieczeństwa uczniów w czasie wsiadania i wysiadania oraz przejścia do szkoły lub miejsca zbiórki skąd uczniowie rozchodzą się do domów, - nie dopuszczenie do przewozu uczniów w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu. 6. Zamawiający wymaga, aby każdy pojazd do przewozu osób posiadał system pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu, trasach przejazdu, liczbie przejechanych km, miejscach postojów itd. Do obowiązków Wykonawcy należy wyposażenie Gminy Kłodawa na czas trwania umowy w oprogramowanie zainstalowane na komputerze będącym własnością gminy, umożliwiające kontrolę pracy pojazdów wykorzystywanych do świadczenia usługi przewozu osób, przeszkolenie pracownika UMiG z funkcjonowania oprogramowania oraz zapewnienie pomocy technicznej dotyczącej zainstalowanego programu. Zamawiający informuje, że obowiązek wyposażenia w odpowiednie oprogramowanie oraz właściwe przeszkolenie pracownika UMiG musi nastąpić nie później niż z chwilą zawarcia umowy na świadczenie usługi objętej zamówieniem publicznym. 7. Zamawiający nie uwzględnia w przedmiocie zamówienia kosztów przejazdu Wykonawcy z bazy do punktu wyjścia - miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi oraz z miejsca kończącego świadczenie usługi do bazy. 8. Rozliczenie za usługę następować będzie w oparciu o iloczyn rzeczywiście przejechanych kilometrów w danym miesiącu i stawki za 1 km brutto. Bieżąca kontrola przejechanych kilometrów opierać się będzie na comiesięcznym, pisemnym potwierdzaniu przejechanych kilometrów będących podstawą do wystawienia faktur. Wykonawca lub Dyrektor szkoły może zgłosić z odpowiednim wyprzedzeniem do UMiG w Kłodawie propozycje zmian tras, godzin, przystanków, rozkładu jazdy, a Zamawiający po przeanalizowaniu podejmie decyzję o zasadności ich wprowadzenia, o czym poinformuje Wykonawcę i Dyrektora. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego zmieniać tras, godzin, przystanków, rozkładu jazdy oraz środka transportu np. na bus, pod rygorem kary umownej. 9. Każdy z oferentów może dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z przewozem osób - kierowca. 11. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadać będą aktualne uprawnienia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, tj. posiadanie tzw. licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z w/w ustawą o transporcie drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji, - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ - pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, - zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach