Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych w zakresie transportu uczniów w ramach projektu pn. „Poprawa jakości kształcenia w Żarsko-Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym"

Gmina Żary ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684707300 , fax. 684707303
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary
    Aleja Jana Pawła II 6
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684707300, fax. 684707303
    REGON: 970770681
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych w zakresie transportu uczniów w ramach projektu pn. „Poprawa jakości kształcenia w Żarsko-Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie transportu uczniów z zajęć pozaszkolnych oraz przewóz do Pracowni międzyszkolnej w Żarach i z powrotem do danje placówki w ramach zadania „ Przyrodomania – Międzyszkolne warsztaty przyrodnicze” w ramach projektu pn. „Poprawa jakości kształcenia w Żarsko-Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym” na określonych trasach i w określonych godzinach określonych w załączniku Nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1 – Przewóz uczniów z SP Bieniów do miejsca zamieszkania Zadanie Nr 2 – Przewóz uczniów z SP Mirostowice Dolne do miejsca zamieszkania Zadanie Nr 3 – Przewóz uczniów z SP Bieniów, ZS Grabik i SP Mirostowice Dolne do Pracowni międzyszkolnej w Żarach w ramach zadania PRZYRODOMANIA – Międzyszkolne warsztaty przyrodnicze. Usługa w zakresie zamkniętych powrotów uczniów z dodatkowych zajęć pozalekcyjnych do miejsca zamieszkania będzie realizowana w okresie od podpisania umowy z Wykonawcą do 15.06.2018r., w dniach nauki szkolnej, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach określonych w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Szacunkowa ilość kursów w okresie trwania umowy wynosi ok. 113 kursów. Ilość ta może w trakcie trwania umowy ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany elementów poszczególnych tras oraz kolejności miejscowości na danej trasie w trakcie trwania umowy (przebiegu tras, ilość tras, godzin przejazdów i ilości uczniów). Zamawiający przed rozpoczęciem danego miesiąca przedłoży Wykonawcy szczegółowy harmonogram tras wraz z godzinami odjazdu na dany miesiąc. Szczegółowy wykaz przystanków, na których będą wysiadać uczniowie Zamawiający dostarczy w terminie 3 dni od podpisania umowy. Dojazdy z bazy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd pojazdu zamiennego nie będą wliczane w koszty usługi. Usługa musi być realizowana pojazdami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. 2015.305). Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za posiadanie wszelkich dokumentów niezbędnych do wykonania usług transportowych ( m.in. aktualne ubezpieczenie OC, NW, dokument potwierdzający stan techniczny – dopuszczenie pojazdu do ruchu). Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywać pracę w zakresie kierowania pojazdami. 2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016r. poz. 1907).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, 2) pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów- jeśli dotyczy. Uwaga: Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gminazary.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie Wykonawca, który złożył ofertę- przekazuje Zamawiającemu bez wezwania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach