Przetargi.pl
„Dowóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Krzeszyce, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2023/2024, 2024/2025”

Gmina Krzeszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 66-435 Krzeszyce, Skwierzyńska 16
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957573161 , fax. 957573086
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzeszyce
    Skwierzyńska 16
    66-435 Krzeszyce, woj. lubuskie
    tel. 957573161, fax. 957573086
    REGON: 210966734
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://krzeszyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Krzeszyce, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2023/2024, 2024/2025”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i uczniów z terenu gminy Krzeszyce i z miejscowości Lemierzyce do szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Krzeszyce, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2023/2024, 2024/2025.2) Zamówienie obejmuje usługę transportu i opieki w czasie przewozu dzieci i uczniów z terenu gmin Krzeszyce i miejscowości Lemierzyce (gmina Słońsk) do Szkoły Podstawowej w Krzeszycach, Przedszkola Gminnego im. Misia Uszatka w Krzeszycach i Zespołu Edukacyjnego w Kołczynie, we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.3) Podstawą płatności jest kwota ryczałtowa miesięczna za dowóz, skalkulowana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia uwzględniająca wszystkie czynności i wymagania składające się na jej wykonanie. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym na podstawie wydanych indywidualnych biletów miesięcznych.4) Liczba dzieci uprawnionych do korzystania z dowozów na podstawie biletów miesięcznych: 203 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący trasy oraz ilości osób zawarty jest w Załączniku nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi 5 000 zł.2. Wadium Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 31 83 55 0009 0035 1014 2000 0010. Jako tytuł przelewu należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego.5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Gwarant zobowiązany jest do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w pkt 9.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienie jednej z okoliczności określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.); Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 PLN. oraz przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę minimum: 500 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed terminem składania ofert.4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli:a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. dwie usługi do przewozu osób o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł polegające na przewozie dzieci/uczniów.b) Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny, który pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia tj. 3 autobusy, min. 37 miejsc siedzących, nie starsze niż 5 lat na dzień składania oferty. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować tyloma pełnosprawnymi pojazdami w razie awarii pojazdu zasadniczego, które umożliwią przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz opiekunów.c) Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie na zajęcia szkolne dzieci dowożonych w ramach danego kursu, a następnie ich powrót do domów.d) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, to znaczy: kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D lub D1, ważnymi badaniami lekarskimi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.), w liczbie odpowiadającej ilości pojazdów przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówieniae) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.f) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.g) Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę. Wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach