Przetargi.pl
Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Łagów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 oraz 2024/2025 na podstawie zakupu biletów miesięcznych

GMINA ŁAGÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Łagów, ul. Spacerowa 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁAGÓW
    ul. Spacerowa 7
    66-620 Łagów, woj. lubuskie
    REGON: 970770480
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Łagów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 oraz 2024/2025 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Łagów w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024 oraz 2024/2025 na podstawie zakupu biletów miesięcznych.1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług transportowych- dowozów i odwozów dzieci do i ze szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Łagów, na podstawie zakupu biletów miesięcznych, w ramach linii (przewozów) regularnych, z wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej, z zapewnieniem opieki na dziećmi w czasie przewozów.1.2 Dowozy oraz odwozy odbywać się będą do i z następujących placówek oświatowych:a) Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Obrońców Warszawy w Łagowie,b) Samorządowe Przedszkole w Łagowie,c) Samorządowa Szkoła Podstawowa i Oddział Przedszkolny w Toporowie,d) Szkoła Podstawowa i Oddział Przedszkolny w Sieniawie.1.3 Dowozy i odwozy będą odbywać się w dni nauki szkolnej, na trasach zgodnie z wykazem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SWZ, który zawiera również planowaną ilość uczniów do przewiezienia oraz planowane godziny dowozów i odwozów dzieci dostosowane do planu lekcji szkolnych. W przypadku zmiany planu lekcji dyrektorzy szkół poinformują Wykonawcę z miesięcznym wyprzedzeniem o zaistniałych zmianach.1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa dzieci w czasie przejazdów autobusami. W każdym autobusie musi być obecny opiekun zatrudniony przez Wykonawcę, który zapewni opiekę na dziećmi w czasie przejazdów. Funkcje opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca ukończony kurs pierwszej pomocy. 1.5 W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, o czasie zadeklarowanym w ofercie. 1.6 Pojazdy muszą posiadać wystarczającą ilość miejsc na określoną trasę. Przewozy mają być wykonywane autobusami, którymi dysponuje Wykonawca w ilości minimum 6 szt. 1.7 Zamawiający za pośrednictwem uprawnionych dyrektorów placówek oświatowych dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca, jednak nie później niż do 20. każdego miesiąca aktualny wykaz dzieci dowożonych.1.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).1. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Pzp, tj.1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 22 9656 0008 2000 0260 2000 0005 z dopiskiem: Wadium – Poźrzadło i Czyste.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz musi być załączony do oferty w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do wydania dokumentu.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 Pzp.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.10. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 98, stosownie ust. 1 lub2 ustawy Pzp.11. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być nazwa i adres zamawiającego- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W celu spełnienia warunku należy wykazać, że Wykonawca posiada aktualne zezwolenie (licencję) na wykonywanie przewozu drogowego osób, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022, poz. 180 t.j.).1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, tj. zrealizował lub realizuje: co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie dzieci do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN (sześćset tysięcy złotych) oraz co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie dzieci do szkół o wartości nie mniejszej, niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 6 autobusami w wieku nie starszym niż 2005 r.:- co najmniej jeden autobus o ilości min. 27 miejsc (pojazd wymagany ze względu na przejazd ulicami Łagowa przez murowane bramy stanowiące obiekt zabytkowy, wysokością nie może przekraczać 2,5 m),- co najmniej 5 autobusów o ilości min. 54 miejsc siedzących,c) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że do realizacji zamówienia skierowanych zostanie przez Wykonawcę co najmniej 6 kierowców uprawnionych do kierowania środkami transportu. Kierowcy powinni posiadać aktualne uprawnienia oraz powinni być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach