Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BUK W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 140 671 , fax. 618 140 101
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 618 140 671, fax. 618 140 101
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl, www.bip.buk.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BUK W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług przewozowych, polegających na dowozach (przywóz i odwóz) dzieci do szkół na terenie gminy Buk w roku szkolnym 2020/2021 w komunikacji zamkniętej. 2) Termin realizacji zamówienia: rok szkolny 2020/2021 tj. od 01 września 2020 r. do dnia 25 czerwca 2021 r. 3) Trasy przewozów: Szewce-Dakowy Suche-Sznyfin-Dobra-Sznyfin-Dakowy Suche-Szewce Do budynku szkolnego w Szewcach z Daków Suchych, Dobrej, Sznyfina, Szewc-Zgody – 22 dzieci Do budynku w szkolnego w Dakowach Suchych z Szewc-Zgody, Szewc, Sznyfina, Dobrej – maks. 45 dzieci. Przewidywana liczba kilometrów w okresie realizacji zamówienia wyniesie ok. 20 000 km. 4) Planowane kursy: Dowożenie do Szkoły Podstawowej w Szewcach: dowóz odbywa się na godz.: 8:40 do budynku szkolnego w Szewcach i w Dakowach Suchych 12.20 do budynku szkolnego w Dakowach Suchych odwóz uczniów ok. godz.: 12.20 codziennie i dodatkowo o 13.10 (jeden raz w tygodniu) z budynku szkolnego w Szewcach 14.10 i 15.10 codziennie i dodatkowo trzy kursy w tygodniu zgodnie z planem zajęć. Godziny te mogą ulec zmianie ze względu na zmianę organizacji pracy szkoły lub zmianę planów lekcji. 5) Sposób realizacji zamówienia: Wykonawca może wykonać dowozy większą ilością autobusów ale Zamawiający zapłaci wyłącznie za dowóz do Szkoły Podstawowej w Szewcach zgodnie z punktem 4 i zgodnie z harmonogramem dowozów. W związku z tym, oraz w związku z ilością dzieci (ok. 45) dla wykonania przewozów należy posiadać min. 1 autobus o ilości miejsc pozwalających przewieźć wszystkie dzieci w umówionych godzinach a także minimum 1 kierowcę. Zamawiający będzie dokonywał zgłoszenia konieczności podstawienia autobusu zastępczego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 6) Sposób rozliczania zamówienia: Rozliczanie z przyszłym Wykonawcą przewozów będzie realizowane w okresach miesięcznych, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Potwierdzeniem wykonania przewozu będzie podpis dyrektora szkoły oraz osoby zatrudnionej w Urzędzie Miasta i Gminy Buk, odpowiedzialnej za bezpieczny dowóz dzieci do szkół na odwrocie wystawionej faktury. Wartość faktury zostanie utworzona przez pomnożenie ceny ofertowej za 1 km przewozów przez faktycznie przejechaną ilość kilometrów w danym miesiącu, wynikającą z tras przewozów i planowanych kursów. Ewentualne przewozy dodatkowe będą rozliczane w sposób analogiczny jak przewozy będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Cena ofertowa za 1 km przewozów będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy. Wykonawca może wykonać dowozy większą ilością autobusów ale Zamawiający zapłaci wyłącznie za kursy do Szkoły Podstawowej w Szewcach zgodnie z punktem 4 oraz zgodnie z harmonogramem dowozów. W związku z tym, oraz w związku z ilością dzieci (ok. 45) dla wykonania przewozów należy posiadać min. 1 autobus o ilości miejsc pozwalających przewieźć wszystkie dzieci w umówionych godzinach. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od żadnej ze stron umowy, wywołanych siłą wyższą, w szczególności takich jak wprowadzenie stanu nadzwyczajnego, stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, które to okoliczności będą powodowały konieczność wstrzymania wykonania świadczenia usług przewozowych świadczonych na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę w sposób uzgodniony umową, Wykonawca będzie uprawniony do otrzymania wynagrodzenia za czas przestoju za każdy niezrealizowany, a prognozowany do przejechania kilometr w dniu, w którym miała być świadczona usługa przewozu osób zgodnie z zawartą umową - w wysokości 20% stawki wynagrodzenia ustalonego w umowie. 7) Pozostałe wymagania w postępowaniu: Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przewozów realizowania następujących obowiązków: a) Przewoźnik musi zapewnić dzieciom odpowiednie warunki bezpieczeństwa, higieny, wygody oraz właściwą obsługę a także punktualność dowozów. b) Przewoźnik winien posiadać autobusy w ilości zabezpieczającej w całości realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanym przez Zamawiającego harmonogramem dowozów. c) W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewóz uczniów Przewoźnik zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego. d) W przypadku choroby kierowcy przewidzianego do przewozu dzieci Przewoźnik musi zapewnić kierowcę zastępczego. e) Autobusy do przewozu dzieci muszą posiadać ważne ubezpieczenie w zakresie OC i NW. f) Wszystkie pojazdy, które będą wykorzystywane do realizacji dowozów winny spełniać wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. z 2019 r.,poz. 2310), ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r., poz. 110 z późniejszymi mianami) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), g) Ze względu na możliwość uczestniczenia w dowozach dziecka niepełnosprawnego Zamawiający wymaga posiadania w autobusie min. 1 miejsca do przewozu osób niepełnosprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. h) Zamawiający wymaga przestrzegania zakazu palenia tytoniu w autobusie. i) W związku z tym, że wykonywane przewozy odbywają się w formie komunikacji zamkniętej zakazuje się zabierania do autobusu osób postronnych. 8) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności kierowcy oraz opiekunów bezpośrednio wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarządzających Firmą Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.3.Pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach