Przetargi.pl
Świadczenie usług promocyjnych oraz opracowanie, druk i dostawę materia-łów promocyjnych w celu promocji Zamku Krzyżtopór w Ujeździe w ramach projektu p.n. Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym województwa świętokrzyskiego

Gmina Iwaniska ogłasza przetarg

  • Adres: 28-570 Iwaniska, ul. Rynek 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8601254 , fax. 015 8601240
  • Data zamieszczenia: 2010-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwaniska
    ul. Rynek 3 3
    28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8601254, fax. 015 8601240
    REGON: 83040982100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług promocyjnych oraz opracowanie, druk i dostawę materia-łów promocyjnych w celu promocji Zamku Krzyżtopór w Ujeździe w ramach projektu p.n. Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym województwa świętokrzyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług promocyjnych oraz opracowanie, druk i dostawę materia-łów promocyjnych w celu promocji Zamku Krzyżtopór w Ujeździe w ramach projektu p.n. Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym województwa świętokrzyskiego 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie; 1.1. świadczenia usług promocyjnych: a - wykonanie hasła promocyjnego i logotypu,( opracowując projekty tych materiałów) b - opracowanie i opublikowanie w języku angielskim reklamy w gazecie TRAVELER NATIONAL GEOGRAPHIC jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku, c - opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie POZNAJ SWÓJ KRAJ jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku, d - opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie ECHO DNIA - WYDANIE ŚWIETOKRZYSKIE jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku, - e - opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie GAZETA WYBORCZA - DODATEK TURYSTYKA jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku, f - opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie ECHO DNIA - WYDANIE ŚWIETOKRZYSKIE jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku dotyczącej turnieju rycerskiego w roku 2010, g - opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie ECHO DNIA - WYDANIE ŚWIETOKRZYSKIE jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku dotyczącej turnieju rycerskiego w roku 2011, h - opracowanie i wdrożenie oprogramowania w języku polskim i w języku angielskim multimedialnej prezentacji interaktywnej w zakresie prezentacji zamku i okolic w ramach serwisu http: krzyztopor.org.pl, i - opracowanie i opublikowanie ( wykupienie) 4 cykli po 1000 odsłon reklamy Zamku w sieci Internet w portalu: - Gazety Wyborczej Turystyka - Echa Dnia Turystyka, - Onet.pl Podróże, j - opracowanie i opublikowanie ( wykupienie) reklamy Zamku w sieci Internet w portalu zagranicznym po uzgodnieniu z Zamawiającym, k - utworzenie przynajmniej dwóch kont na serwisach społecznościowych i zamieszcza-nie na nich ważnych informacji przez okres 6 miesięcy, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, l - opracowywanie i wysyłanie informacji dotyczących Zamku do serwisów turystycznych, prowadzących kalendarze imprez, zbierających darmowo informacje, przez okres 6 mie-sięcy, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Za-mawiającego, Opracowując projekty ww materiałów, Wykonawca przygotuje je w wersji elektronicznej na nośniku DVD do oceny Zamawiającego w 3 wersjach zgodnie z wymogami dla po-szczególnych rodzajów materiałów promocyjnych. ( nie dotyczy pkt. lit. h, k i l). 1.2. Opracowanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych: a - przewodnika w formacie B5 w nakładzie w ilości 500 szt., b - albumu fotograficznego format A 4 w nakładzie w ilości 500 szt.; c - mapa Zamku Krzyżtopór format A 3 w nakładzie 100 szt., d - pocztówki format karty pocztowej w nakładzie 2000 szt.; e - plakat reklamowy - turniej rycerski w roku 2010, format A 2 nakład 500 szt., wraz z ekspozycją w miejscowościach wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cena oferty w zakresie tego przedmiotu zamówienia musi uwzględniać koszt wynajmu nośnika, montażu i demontażu plakatu i ewentualnej wymiany w przypadku jego zniszczenia. f - plakat reklamowy - turniej rycerski w roku 2011, format A 2 nakład 500 szt., wraz z ekspozycją w miejscowościach wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Cena oferty w zakresie tego przedmiotu zamówienia musi uwzględniać koszt wynajmu nośnika, montażu i demontażu plakatu i ewentualnej wymiany w przypadku jego zniszczenia. Opracowując projekty ww materiałów, Wykonawca przygotuje je w wersji elektronicznej na nośniku DVD do oceny Zamawiającego w 3 wersjach zgodnie z wymogami dla po-szczególnych rodzajów materiałów promocyjnych. 1.3. Opracowanie, druk (wykonanie) i ekspozycja(ustawienie ): a - tablic dojazdowych w ilości 3 sztuk, format 300x200 cm w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym na następujących warunkach: - zakres obejmuje także uzyskanie odpowiedniej zgody wymaganej stosownymi przepi-sami dla ustawienia tablic dojazdowych wraz z opłatami i kosztami takiego ustawienia oraz uzyskania stosownych zezwoleń. Wykonawca musi uwzględnić te koszty w cenie dla tego zakresu przedmiotu zamówienia. (wszelkie formalności po stronie Wykonawcy). - w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi propozycję lokali-zacji tablic oraz okolicę w której przewiduje się ich ustawienie i przedstawi w wersji elek-tronicznej dokumentację fotograficzną w tym zakresie. b - tablicy informacyjnej na terenie Zamku Krzyżtopór - 1 szt. o wymiarach 150x100 cm, wraz z kosztem montażu ( ustawienia). c - tabliczek informacyjnych w ilości 15 sztuk o wymiarach 15x30 cm na terenie Zamku Krzyżtopór, wraz z kosztem montażu (zamontowania), d - billboardów o wymiarach 4x6 m w ilości 4 sztuk eksponowanych na terenie woje-wództwa świętokrzyskiego w okresie do dnia 10 czerwca 2011 r na następujących wa-runkach: - Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca był właścicielem nośnika, może być jego najemcą, podnajemcą, dzierżawcą czy władającym na jakiejkolwiek innej podstawie prawnej. -Wybór operatora reklamy zewnętrznej oraz zakup wybranych lokalizacji - zgodnie z wy-tycznymi Zamawiającego (wszelkie formalności po stronie Wykonawcy). - w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi propozycję lokaliza-cji nośników oraz okolicy w których one się znajdują i przedstawi w wersji elektronicznej dokumentację fotograficzną w tym zakresie, - Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania bieżącej kontroli w okresie eks-ponowania billboardów jakości wyeksponowanych plakatów reklamowych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wyklejonych materiałów Wykonawca na swój koszt dokona niezwłocznie ich wymiany na nowe, - koszt zużycia energii elektrycznej do oświetlenia materiału w okresie użytkowania no-śnika obciąża Wykonawcę 1.4. -Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty dla tego zakresu przedmiotu zamówienia - oprócz opracowania i druku billboardów, powyższe koszty w tym także wynajem nośnika, koszt montażu i demontażu tych materiałów reklamowych. Opracowując projekty ww materiały, Wykonawca przygotuje je w wersji elektronicznej na nośniku DVD do oceny Zamawiającego w 3 wersjach zgodnie z wymogami dla poszcze-gólnych rodzajów materiałów promocyjnych. 1.5. zorganizowanie i przeprowadzenie turnieju rycerskiego: 1.5.1. - w ostatniej dekadzie maja 2010r., 1.5.2. - w ostatniej dekadzie maja 2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// iwaniska.pl/bip.

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach