Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w Głubczycach

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 801 170 , fax. 774 801 171
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 26
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 774 801 170, fax. 774 801 171
    REGON: 31157900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w Głubczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1. W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej, operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy); dezynfekcja chemiczno-termiczna; dezynfekcja komorowa; prasowanie; maglowanie i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem; 2. Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1200. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem; 3. Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania; 4. Bielizna czysta będzie dostarczana pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1200 środkiem transportu Wykonawcy. Magazyn bielizny znajduje się w szpitalu przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26 w Głubczycach. Bielizna brudna będzie odbierana środkiem transportu Wykonawcy; 5. Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną oraz posiadać pozytywną opinię sanitarną; 6. Osoba dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór – fartuch ochronny i rękawice ochronne; 7. Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w folie jednorazowego użytku, a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych; 8. Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw; 9. Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź do naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem „kasacja” lub „naprawa”; 10. Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego; 11. Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, ww. kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz odbiorca; 12. Zamawiający potwierdza odbiór czystego prania na kwicie wykazującym ilości według asortymentu oraz wagę ogólną ww. kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz pracownik Wykonawcy; 13. Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, napów, troczków, zszywanie rozdarć; 14. Bielizna oddana do prania będzie oznakowana przez Zamawiającego trwale poprzez jego logo; 15. Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi; 16. Środki piorąco-dezynfekcyjne do prania wodnego jakich Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia powinny posiadać wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie RP lub UE, deklaracje CE, pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków piorąco-dezynfekcyjnych używanych do prania bielizny dziecięcej. Środki piorąco-dezynfekcyjne nie mogą zawierać w swoim składzie chloru. Środki dezynfekcyjne muszą działać w zakresie B, V, F, Tbc, spory (w tym clostridium difficile); 17. Przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy; 18. Pranie bielizny noworodkowej i zabiegowej – oddzielnie w odpowiednich środkach piorących; 19. Ubrania podopiecznych z ZOL-u (spodni i swetrów) prane w odpowiednio niższych temperaturach wody lub czyszczone chemicznie, tak aby nie powodować szybkiego zniszczenia ubrań; 20. Wykonawca zapewni na czas trwania umowy wózek do transportu czystej pościeli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4. Zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach