Przetargi.pl
Świadczenie usług porządkowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-357 Wrocław, ul. Grunwaldzka 90
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3771700 , fax. 071 3771777
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu
    ul. Grunwaldzka 90 90
    50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3771700, fax. 071 3771777
    REGON: 93102386500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług porządkowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy usług porządkowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu Zakres zamówienia obejmuje obiekty: 1) budynek biurowy - ul. Grunwaldzka 90 2) budynek magazynowo - biurowo - warsztatowy ul. Grunwaldzka 94/96 wraz z placem parkingowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyma wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu w terminie wyznaczonym oraz spełnią niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 2) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w odpowiedniej ich liczbie, umożliwiającej jego prawidłowe wykonanie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6) posiadają na terenie m. Wrocławia siedzibę lub oddział (filię); 7) dokonają wizji lokalnej obiektów i terenu, których przedmiotowa usługa ma dotyczyć i uzyskają pisemne potwierdzenie, wystawione przez pracownika Zamawiającego, przeprowadzonej wizji; 8) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30.000 zł 9) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat, t.j. 1.11.2006r - 31.10.2009r co najmniej 3 usługi porządkowe o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda. Zamawiający uzna za spełniającą warunek każdą usługę porządkową, której całkowita wartość umowna będzie wynosiła nie mniej niż 100.000 zł i która była wykonywana co najmniej przez 12 miesięcy w podanym przedziale czasowym. Uznana zostanie: - usługa rozpoczęta i zakończona w podanym przedziale czasowym (1.11.2006r. - 31.10.2009r.), - usługa rozpoczęta przed 1.11.2006r. pod warunkiem, że została zakończona nie wcześniej niż 31.10.2007r., - usługa aktualnie wykonywana pod warunkiem, że została rozpoczęta nie później niż 1.11.2008r. Zamawiający uzna tylko te usługi, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez dokument załączony do wniosku. W przypadku usług wykonywanych (nie zakończonych) dokument potwierdzający należyte wykonanie musi być aktualny tzn. wystawiony po dniu 30.09.2009r (dokumenty wystawione wcześniej nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, wówczas do składania ofert zostaną zaproszeni ci Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższą ilość punktów w ocenie spełniania warunków. Zamawiający ustala następujący, punktowy sposób oceny spełniania warunków: 1) za każdą usługę uznaną przez - 1 pkt Zamawiającego zgodnie z ust. 6 pkt 9 niniejszego ogłoszenia 2) wysokość polisy OC: - do 1,0 mln zł - 1 pkt - powyżej 1,0 mln zł - 1,5 pkt W przypadku równej ilości punktów, o wyższym miejscu będzie decydować suma wartości wykonanych usług wykazanych w Wykazie usług porządkowych (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia 2) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu; 4) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument pełnomocnictwa umocowujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 5) dokument pełnomocnictwa z zakresem umocowania pełnomocnika - w przypadku ustanowienia przez wykonawcę samodzielnie ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia pełnomocnika - do reprezentowania tego wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 6) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowa spółki cywilnej lub umowa określająca sposób ich współdziałania (regulująca ich współpracę), zakres oraz sposób odpowiedzialności; 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 30 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Przez zdolność kredytową Wykonawcy, wymaganą przez Zamawiającego w myśl art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r., nr 72, poz. 665 ze zm.) należy rozumieć zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu w wysokości co najmniej 30 000 zł wraz z odsetkami, w umówionych terminach; 8) pisemne potwierdzenie Zamawiającego przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektów i terenu, których usługi porządkowe mają dotyczyć; 9) wykaz usług porządkowych wykonanych lub wykonywanych, odpowiadających warunkom określonym w ust. 6 pkt 9, sporządzony według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia; 10) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie usług porządkowych (sporządzonych wg załącznika nr 2). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak choćby jednego z dokumentów, jak również złożenie dokumentu w niewłaściwej formie może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Uwaga: na stronie internetowej www.wroclaw.lasy.gov.pl są dostępne wzory 2 załączników do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach