Sąd Rejonowy w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. St. Kutrzeby 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8388249 , fax. 076 8388220
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Głogowie
ul. St. Kutrzeby 2 2
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8388249, fax. 076 8388220
REGON: 00032545200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bonów towarowych w formie papierowej dla pracowników i emerytowanych pracowników Sądu Rejonowego w Głogowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są bony towarowe w formie papierowej w następującej ilości : 1) 1152 bony o wartości nominalnej 50 złotych ; 2) 123 bony o wartości nominalnej 20 złotych. Łączna wartość nominalna zamawianych bonów wynosi 60 060 złotych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to po nieskutecznym wezwaniu do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (zał. nr 2 do SIWZ) - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(osoby) uprawnioną (uprawnione ) do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt 2 lub 4 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy składają odpowiednio np.: jako oświadczenia łączne lub oddzielne oświadczenia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba sklepów , punktów handlowych ,usługowych i gastronomicznych w województwie dolnośląskim honorujących bony towarowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sr.gov.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawy talonów na zakup żywności dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Dodano: 2016-02-26 - Zakup bonów towarowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa talonów
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa bonów towarowych dla pracowników, emerytów i rencistów Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa bonów podarunkowych
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa talonów na żywność dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Dodano: 2015-03-05 - Zakup bonów towarowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie
Dodano: 2014-12-12 - Zakup talonów. Nr sprawy: FIN/673/2014
Dodano: 2014-11-05 - Dostawa bonów towarowych dla pracowników, emerytów i rencistów Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2014-11-04 - ZAKUP BONÓW TOWAROWYCH nr sprawy 66/PN/2014
Dodano: 2014-11-04