Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych dla pracowników Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych dla pracowników Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    jednorazowa dostawa bonów towarowych w wersji papierowej dla pracowników Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu . Miejsce realizacji bonów towarowych: sieci handlowo-usługowe i placówki handlowo-usługowe zlokalizowane na terenie Wrocławia oraz w jego najbliższych okolicach, nie dalszych niż obsługiwane przez komunikację miejską lub darmowe linie autobusowe centrów handlowych. Wykonawca musi podać w ofercie wykaz miejsc (oraz ich liczbę) realizacji bonów towarowych zawierający co najmniej nazwę punktu, adres oraz oferowaną branżę. Realizacja bonów musi być możliwa przynajmniej w jednym punkcie usługowo-handlowym we wszystkich branżach wymienionych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 ustawy PZP. Każda oferta, podlega indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. 5.3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na druku ZP -17 metodą zero - jedynkową na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, wg. formuły spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, w aspekcie ich aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5. Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty 6.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wikt. 6.1: a)składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b)Dokumenty, o których mowa w pkt a) 1) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt a) 3) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 6.1.b stosuje się odpowiednio. d)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.2.Oświadczenia z art. 22 P z p - załącznik nr 3 do S I W Z 6.3.Oświadczenia z art. 24 P z p - załącznik nr 4 do S I W Z 6.4.Oświadczenia z art. 44 P z p - załącznik nr 5 do S I W Z 6.5.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności polisa lub dokument powinny być aktualne na dzień składania ofert. 6.6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 6 do S I W Z, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 6.7.Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do S I W Z, 6.8.Zaakceptowaną Umowę, wypełnioną w zakresie osób reprezentujących Wykonawcę, osób odpowiedzialnych za bieżącą realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów, pod którymi będzie można składać zamówienia, stanowiącą integralną część S I W Z - załącznik nr 2 do S I W Z; 6.9.Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Wszystkie załączniki do S I W Z muszą być dołączone do oferty i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub osobę posiadającą pisemne pełnomocnictwo, umocowujące ją do tej czynności, którego oryginał należy dołączyć do oferty. Wykonawcy przedkładający kopie dokumentów, muszą je poświadczyć za zgodność z oryginałem. Poświadczenia może dokonać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub osoba posiadająca pisemne pełnomocnictwo, umocowujące ją do tej czynności, którego oryginał należy dołączyć do oferty. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 7 niniejszej specyfikacji, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 7 niniejszej specyfikacji, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba placówek we Wrocławiu realizujących oferowane bony.
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl.(zakładki:zamówienia publiczne/postępowania przetargowe).
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach