Przetargi.pl
Sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynku biurowo-warsztatowego Działu Konserwacyjno-Remontowego w Opolu, przy ul. Gawędy 66, przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Wykonawca wykonywać będzie usługę własnym sprzętem i przy użyciu własnych środków, których koszt wliczony został w cenę usługi, przy czym sprzęt i środki muszą być dostosowane do danego rodzaju prac i powierzchni. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była przez jednego pracownika Wykonawcy (z wyłączeniem zastępstwa na wypadek choroby bądź urlopu stale zatrudnionego pracownika) zatrudnionego na umowę o pracę, w wymiarze minimum 2,5 godziny dziennie, posiadającego odpowiednie kwalifikacje. Dzienny wymiar czasu pracy nie uwzględnia czynności wykonywanych okresowo, wymienionych w załączniku nr 04 - Zakres usług. Oględzin pomieszczeń wymienionych do sprzątania można dokonywać w dni robocze, po uzgodnieniu telefonicznym 77- 454 13 13. Oferta winna zawierać sporządzoną przez Wykonawcę Koncepcję nadzoru nad jakością sprzątania obejmującą następujące zagadnienia: 1) Funkcjonalny nadzór nad pracownikiem i wdrożenie pracownika do pracy Zamawiający będzie oceniał organizację nadzoru nad pracownikiem i system wdrożenia pracownika do pracy pod kątem: częstotliwości ilości przeprowadzonej kontroli jakości wykonywania usługi w połączeniu z kontaktem (osobistym) opiekuna (koordynatora) usługi z Zamawiającym ilości dni osobistego nadzoru opiekuna (koordynatora) przy wdrożeniu pracownika do pracy z chwilą rozpoczęcia przez Wykonawcę wykonywania usługi 2) System zastępstw Zamawiający będzie oceniał organizację zastępstw na wypadek nieobecności pracownika stale wykonującego prace sprzątania pod kątem: czasu powiadomienia Zamawiającego o zastępstwie w odniesieniu do godziny rozpoczęcia sprzątania w danym dniu ilość osób przewidzianych na czas zastępstwa (jedna osoba czy rotacja osób wykonujących zastępstwo) propozycji sposobu (w tym czasu, terminu) przekazania obowiązków (w tym kluczy) oraz zakresu wykonywanych prac osobie po raz pierwszy wykonującej zastępstwo 3) Szybkość reagowania na uwagi i spostrzeżenia zamawiającego Zamawiający będzie oceniał szybkość reakcji (liczony w dniach kontakt) Wykonawcy na wypadek stwierdzenia uchybień w wykonywaniu usługi i zgłoszenia tego faktu Wykonawcy. Oferta niezawierająca Koncepcji nadzoru nad jakością wykonywania usługi zostanie odrzucona. 2a.Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera: Zał. nr 02 - Wzór umowy Zał. nr 03 - Kalkulacja cenowa Zał. nr 04 - Zakres usługi sprzątania Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy. tj. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była przez jednego pracownika Wykonawcy (z wyłączeniem zastępstwa na wypadek choroby bądź urlopu stale zatrudnionego pracownika) zatrudnionego na umowę o pracę, posiadającego odpowiednie kwalifikacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 210,00 zł (słownie: dwieście dziesięć zł. 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja nadzoru nad jakością wykonywania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rzgw.gov.pl , www.bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach