Przetargi.pl
Świadczenie usług porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą.

Gmina Zawiercie jednostka organizacyjna - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Krzywa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6721714 , fax. 32 6721714
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie jednostka organizacyjna - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Krzywa 3
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6721714, fax. 32 6721714
    REGON: 27659603600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą.Do podstawowych obowiązków wykonawcy należeć będzie utrzymanie należytej czystości w budynkach . Zakres i częstotliwość wykonywania prac porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz szaletu miejskiego przy ul. Kościuszki w Zawierciu. 1. Wykonywanie usług porządkowych na klatkach schodowych : - 3 razy w tygodniu : zamiatanie klatek schodowych ( również pod wycieraczkami ), za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, - 1 raz w tygodniu : usuwanie kurzu z balustrad, parapetów, tablic ogłoszeniowych, grzejników,skrzynek pocztowych, gazowych, elektrycznych, usuwanie pajęczyn, usuwanie nieczystości z klatek schodowych, - …. razy na 1 miesiąc : mycie klatek schodowych ( również pod wycieraczkami ), drzwi wejściowych do budynków, lamperii, balustrad, grzejników, kloszy oświetleniowych z zastosowaniem środków czyszczących i dezynfekujących ( środki posiadające atest PIS ). 2. Sprzątanie strychów : - 1 raz w okresie realizacji umowy wraz z wywozem nagromadzonych rzeczy sprzętem i na koszt wykonawcy 3. Sprzątanie piwnic : - 2 razy w okresie realizacji umowy ( wywóz nagromadzonych rzeczy sprzętem i na koszt wykonawcy ) 4. Mycie stolarki okiennej : - ….. razy w okresie realizacji umowy zgodnie z ustalonym harmonogramem, z zastosowaniem środków przeznaczonych do mycia okien. 5. Zamawiający umożliwi dostęp do wody w siedzibach Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy w Zawierciu po uprzednim spisaniu protokołu,w którym zostaną określone miejsce pobrania wody. 6. Bezzwłoczne zawiadomienie administratora nieruchomości o dostrzeżonych uszkodzeniach, wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz podejmowanie doraźnych działań niezbędnych do ochrony mieszkańców przed skutkami tych uszkodzeń . 7. Rozlepianie afiszy i ogłoszeń . Usuwanie z budynków zbędnych plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody zarządcy nieruchomości oraz nieaktualnych ogłoszeń z tablic informacyjnych. Wywieszanie flag, flagi dostarcza wykonawca. 8. Zawiadomienie administracji o zniszczeniu bądź zaginięciu regulaminów porządkowych oraz wszelkiego rodzaju oznaczeń o zaworach głównych znajdujących się w budynkach lub na terenie posesji. 9. Dokonywanie odczytów wodomierzy zamontowanych w mieszkaniach w terminach określonych przez administracje. 10. Wykonywanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń wspólnego użytku: - 2 razy ( w okresie realizacji umowy )we wszystkich budynkach i na bieżąco w poszczególnych budynkach wg. potrzeb ( materiał wykonawcy ). Trutki należy wyłożyć zgodnie z instrukcją na opakowaniu i uzupełniać je w miarę potrzeb. Padłe gryzonie należy na bieżąco zbierać i poddawać utylizacji. Przed rozpoczęciem utylizacji należy w poszczególnych administracjach przedłożyć umowę na utylizację padłych gryzoni oraz karty charakterystyki preparatów użytych w przeprowadzeniu utylizacji. 11. Na bieżąco dostarczanie korespondencji oraz faktur dla lokatorów mieszkań wchodzących w skład gminnych zasobów mieszkaniowych oraz gminnych lokali użytkowych. 12. Bieżące utrzymanie czystości i porządku w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki, w tym : - utrzymanie właściwego stanu higieniczno – sanitarnego pomieszczeń szaletu oraz urządzeń sanitarnych będących na jego wyposażeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, stosowanie odpowiednich (posiadających atest PIS) środków czystości i dezynfekcyjnych oraz utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego budynku; - zaopatrzenie w środki czystości : mydło w płynie, ręczniki jednorazowego użytku, papier toaletowy; - zabezpieczenie szaletów przed kradzieżą oraz dewastacją; - zapewnienie obsługi szaletów siedem dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 19:00 również w dni wolne od pracy i święta; - zatrudnienie personelu w ilości zapewniającej właściwe funkcjonowanie szaletów, w tym : ubezpieczenie pracowników, badania lekarskie, zapewnienie odzieży ochronnej oraz narzędzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 4.000, 00 zł ( słownie : cztery tysiące złotych 00/100 ) należy wnieść do dnia : 22 grudnia 2016 r. do godz. 9:00. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bank Pekao S.A 84 1240 2975 1111 0010 4315 2136 z dopiskiem : „ Wadium w przetargu nieograniczonym na : Świadczenie usług porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą.” Wadium wniesione w formie przelewu będzie uznane przez zamawiającego za wniesione prawidłowo w przypadku wpłynięcia żądanej kwoty na wskazane konto w wyżej określonym terminie – do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna , o których mowa w Rozdziale VIII należy dołączyć w oryginale do oferty. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 ust. 1-4 , utrata wadium występuje w okolicznościach art. 46 ust.4a oraz ust. 5 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach