Przetargi.pl
świadczenie usług porządkowo - czystościowych - znak sprawy ZP/3/2009r.

Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-557 Łódź, ul. Andrzeja Struga 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. centr. 042 6372047 sek 6376450 , fax. 042 6371373
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie
    ul. Andrzeja Struga 86 86
    90-557 Łódź, woj. łódzkie
    tel. centr. 042 6372047 sek 6376450, fax. 042 6371373
    REGON: 00031639300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlodzpolesie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług porządkowo - czystościowych - znak sprawy ZP/3/2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług mających na celu zapewnienie czystości i porządku powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej Łódź - Polesie, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, w dniach i godzinach ich otwarcia, bez przejmowania pracowników Zamawiającego. Usługa musi być wykonana z uwzględnieniem specyfiki działalności Zamawiającego z zastosowaniem środków i procedur zgodnych z obowiązującymi przepisami sanitarno - epidemiologicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający ofertę są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 1.900,- zł (jeden tys. dziewięćset zł) osobno na każdą część zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.wniosą wadium, o którym mowa w punkcie nr 9 niniejszej SIWZ, 6.posiadają oddziały, filie lub siedzibę na terenie miasta Łodzi, 7. zapewnią 30-to dniowy termin płatności, 8. zapewnią niezmienność cen ofertowych przez cały okres trwania umowy (za wyjątkiem zmian wprowadzonych obowiązującymi przepisami np. o VAT), 9. zapewnią stosowanie do wykonania zamówienia środków dezynfekcyjnych odpowiadających wymogom Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej określonym dla specyfiki działalności Zamawiającego (szerokie spektrum działania na bakterie, wirusy, grzyby i prątki), posiadających stosowne atesty 10. spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji i w ustawie Pzp, 11. akceptują w całości wzór umowy (odpowiednio do danej części zamówienia), Oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu Wykonawca załączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp. 2.Wypełniony formularz ofertowy odpowiednio do składanej oferty (w przypadku składania oferty dotyczącej kilku części zamówienia formularz należy powielić). 3.Wypełniony formularz cenowy odpowiednio do składanej oferty (w przypadku składania oferty dotyczącej kilku części zamówienia formularz należy powielić). 4.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5.Dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca posiada oddział lub filie w Łodzi jeśli stosownego wpisu nie zawierają dokumenty określone w punkcie 4 np. umowa najmu lub dzierżawy. 6.W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawną, obowiązuje dołączenie umowy tej spółki. 7.Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z wykluczeniem sprzątania hal produkcyjnych oraz powierzchni magazynowych) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje). 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z atestami, certyfikatami dopuszczającymi je do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 9.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 8 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 10.Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 11.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 12.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 11 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 13.Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. 14.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15.Potwierdzenie wniesienia wadium. 16.Informacja na temat czy wykonawca przewiduje zlecenie części prac podwykonawcom czy nie z podaniem danych ewentualnego podwykonawcy i zakresu wykonywanych przez niego prac. 17.Koncepcji wykonania usługi (dotyczy części 1, 2 i 3 ) zawierającej min.: a) szczegółowy plan higieny z podziałem na strefy, b) organizację pracy z uwzględnieniem zapewnienia czystości w obiektach w dniach i godzinach ich otwarcia (szczegółowy rozkład czasu pracy pracowników dla poszczególnych jednostek organizacyjnych), c) organizację pracy z uwzględnieniem zapewnienia czystości terenów zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem okresu zimowego, d) wykaz środków czystościowych i dezynfekcyjnych jakie użyte zostaną do wykonania zamówienia (zgodnych z obowiązującymi przepisami) wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie tych środków do użycia (informacja o atestach), e) instrukcje przygotowania roztworów z środków przedstawionych w ofercie, f) instrukcje i procedury sprzątania (ze szczególnym uwzględnieniem postępowania z czystymi i brudnymi ścierkami lub mopami), g) sposób monitorowania usługi, h) sposób komunikowania się pracowników Wykonawcy monitorujących wykonywanie usługi z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.. 18.Parafowany wzór umowy - załącznik nr 9 i 10 (odpowiednio do składanej oferty). 19.Oryginał lub notarialnie potwierdzoną kserokopię pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych. 20.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty (z uwzględnieniem sytuacji określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.). 21.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzenia nieprawdziwych dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art.24 ust. 2 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania przetargowego (z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp. 22.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7.1. oraz 7.4. zostaną przedłożone przez każdego z Wykonawców. 23.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.. 23.1. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 23.2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 23.3. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 24.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokumenty wg zasad określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). 25.Uzupełnienie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 26. Wykonawca składający ofertę dotyczącą kilku części zamówienia, załącza jeden komplet dokumentów określonych powyżej .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlodzpolesie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach