Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska 35
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7144332, 7144505 , fax. 042 7144530
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
ul. Parzęczewska 35 35
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7144332, 7144505, fax. 042 7144530
REGON: 00067763600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego: wideokolonoskopu i pompy płuczącej oraz automatycznej myjni do endoskopów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 2 części wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu zgodnie ze specyfikacją zawartą w Zestawieniu Parametrów Technicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzętu medycznego: wideokolonoskopu i pompy płuczącej oraz automatycznej myjni do endoskopów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 2 części wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu zgodnie ze specyfikacją zawartą w Zestawieniu Parametrów Technicznych. Zamówienie poniżej 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykażą się realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie niższej niż cena oferty brutto ( w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Zestawienie Parametrów Technicznych - Załącznik nr 2 . 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) - Załącznik nr 5. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 8. stosuje się odpowiednio. 10. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni : a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy również Spółki Cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami; b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 3. do 5. odpowiednio przez każdy podmiot. 11. Dodatkowe wymogi Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 11.1. Kserokopie dokumentów stwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania - zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. nr 93, poz. 896 ze zm.): - deklarację zgodności CE, - wpis do Rejestru lub zgłoszenie, 11.2. Firmowe materiały informacyjne w języku polskim, specyfikacje handlowe, foldery oraz w szczególności charakterystyki celem potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. 11.3. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt medyczny jest wolny od wad fizycznych i prawnych - Załącznik nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2016-06-23 - dostawę i montaż wideo- endoskopu z nasofaryngoskopem
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa sprzętu endoskopowego (Sprawa nr: 25/2015)
Dodano: 2015-07-31 - Dostawa urządzeń medycznych do Szpitala Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi
Dodano: 2015-06-16 - DOSTAWA 2 szt. ENDOSKOPÓW WRAZ Z WYPOSAŻENIEM I OPRZYRZĄDOWANIEM
Dodano: 2015-01-14 - DOSTAWA 2 szt. ENDOSKOPÓW WRAZ Z WYPOSAŻENIEM I OPRZYRZĄDOWANIEM
Dodano: 2014-12-16 - Dostawa zestawu endoskopowego oraz maceratora do naczyń jednorazowego użytku (Sprawa nr 23/2014)
Dodano: 2014-06-03 - Dostawa endoskopowego toru wizyjnego, w skład którego wchodzi wideoprocesor oraz źródło światła
Dodano: 2014-01-15 - DOSTAWA ZESTAWU DO WIDEOENDOSKOPII ORAZ AUTOMATYCZNEJ MYJNI DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2012-03-05 - Zakup sprzętu w celu doposażenia Pododdziału Gastroenterologii Dziennej i Pracowni Endoskopii Zabiegowej Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
Dodano: 2011-10-19