Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6427357 , fax. 089 6469250
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
ul. Władysława Jagiełły 1 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6427357, fax. 089 6469250
REGON: 51139872500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na przyjmowaniu odpadów medycznych do transportu i unieszkodliwiania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna polegających na przyjmowaniu odpadów medycznych do transportu i unieszkodliwiania z terenu posesji Szpitala ul. Władysława Jagiełły 1 i Przychodni ul. Kościuszki 2 o kodach: *18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03) *18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, ze wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 10 01 82. 18 01 82 - pozostałości z żywienia pacjentów z oddziału zakaźnego 18 01 04 - inne odpady niż wymienione 18 01 03 (*odpady niebezpieczne o właściwościach zakaźnych) 2. Przewidywana szacunkowa ilość odpadów do odbioru w okresie 18 miesięcy wynosi 27 000kg (ok.1500kg miesięcznie). 3. Odbiór i wywóz odpadów medycznych będzie się odbywał w zależności od potrzeb Zamawiającego 1-2 razy w tygodniu. 4. Wykonawca obowiązany jest zapewnić wykonanie usługi opisanej w SIWZ w sposób całkowicie zgodny z zapisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku ,,o odpadach Dz.U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 z póź. zm. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz. 251), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 roku ,, w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. Nr 162, poz. 1153) oraz Ustawy z dnia 28 października 2002 roku ,, o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych(Dz.U. z 2002 roku Nr 199 poz. 1671 z póź. zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzależnia ubieganie się każdego Wykonawcy o udzielenie tego zamówienia od spełnienia przez niego określonych w SIWZ warunków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1do SIWZ), b) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ( Prawo zamówień publicznych), (na załączonym druku -zał. nr.4 do SIWZ), c) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalność w zakresie transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001r Nr 62, poz. 628 ze zmianami - tekst jednolity Dz. U z 2007r., Nr 39, poz. 251), z uwzględnieniem art. 9 oraz art. 69a. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione niż wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę, h) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy). 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie(wymagane jest wskazanie zrealizowanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia)- min. 3 - zał. nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty dodatkowe a) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 9 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późn. zm. ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz. 251)- OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, b) Oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu wykonania usługi opisanej w SIWZ w sposób całkowicie zgodny z zapisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku ,,o odpadach Dz.U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 z póź. zm. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz. 251), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 roku ,, w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi(Dz.U. Nr 162, poz. 1153) oraz Ustawy z dnia 28 października 2002 roku ,, o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2002 roku Nr 199 poz. 1671 z póź. zm.)- OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (kserokopie dokumentów może poświadczyć przedstawiciel oferenta upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług polegajacych na odbieraniu odpadów medycznych ich transporcie i unieszkodliwianiu.
Dodano: 2016-02-02 - ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW
Dodano: 2015-12-29 - ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW
Dodano: 2015-12-03 - świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2014-09-12 - Kompleksowe świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
Dodano: 2014-03-03 - Świadczenie usług polegających na odbieraniu odpadów medycznych, ich transporcie i unieszkodliwianiu.
Dodano: 2013-11-14 - Numer sprawy: 37/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych oraz pozostałych odpadów pochodzących z działalności służb medycznych.
Dodano: 2013-09-23 - Przetarg nieograniczony na usługę odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych wraz z dzierżawą kontenera z agregatem chłodniczym do przechowywania odpadów dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 37 /2013)
Dodano: 2013-07-24 - Świadczenie usług polegających na odbieraniu odpadów medycznych, ich transporcie i unieszkodliwianiu.
Dodano: 2011-10-04 - Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych oraz pozostałych odpadów pochodzących z działalności służb medycznych. Numer sprawy: 023/2011-DZP/PNO.
Dodano: 2011-09-15