Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4275424 , fax. 087 4275401
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
ul. Zamkowa 3 3
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4275424, fax. 087 4275401
REGON: 79067130800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwacyjno - naprawczych obiektów w zakresie ogólnobudowlanym z pełnieniem całodobowego pogotowia technicznego w zasobach komunalnych na terenie miasta i Gminy Węgorzewo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na 1. Wykonaniu robót naprawczych i konserwacyjnych budynków i lokali w zakresie robót budowlanych /pokrywcze, stolarskie, ciesielskie, murarsko - tynkarskie, malarskie, szklarskie, zduńskie,sanitarne, elektryczne, gazowe itp./ w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Gminy Węgorzewo/49 budynków mieszkalnych i użytkowych + budynki gospodarcze, 382 lokali mieszkalnych/. 2 . Wykonanie bieżącej konserwacji jak niżej: a/ Naprawy i wymiany wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, gazowych i ciepłej wody. b/ Naprawy i wymiany instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej , centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, instalacji elektrycznej z osprzętem. c/ Wymiany pieców grzewczych, stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych a także tynków . d/Usuwanie niedrożności przewodów odpływowych. e/ Odnowienie lokali przez malowanie sufitów, ścian, malowanie olejne drzwi i okien. f/ Natychmiastowe usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali oraz urządzeń z nim związanych. g/ Innych nie ujętych napraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym mieszkaniowych zasobów gminy. h/ Pełna dyspozycyjność do pełnienia całodobowego pogotowia technicznego w mieszkaniowych zasobach gminy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 zł /słownie złotych: jeden tysiąc/należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy .Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz.1058) 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: a/ wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę brutto 50 000 zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru itd); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę minimum 50 000 PLN; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3)Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 zamówienie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę brutto 50 000 zł. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 6) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych, wielorodzinnych przy al. Warszawskiej 10, 19, 22 oraz 26 w Olsztynie
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie remontu pokrycia dachu i elewacji oraz docieplenie i kolorystyka ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 27A oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic oraz docieplenia i kolorystyka ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Mickiewicza 1A w Olsztynie
Dodano: 2015-07-10 - Remont dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Warszawskiej 16 w Olsztynie oraz remont dachu i naprawy ścian w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych przy ul. Cyranki 7 oraz Rybitwy 4 w Olsztynie
Dodano: 2015-07-10 - Remont budynku nr 6 w m. Kętrzyn
Dodano: 2015-05-07 - Remont stropodachu nad salą sportową w Szkole Podstawowej nr 2 w Pasłęku.
Dodano: 2015-04-02 - Remont stropodachu nad salą sportową w Szkole Podstawowej nr 2 w Pasłęku
Dodano: 2015-03-17 - wykonywanie robót dekarskich w nieruchomościach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie.
Dodano: 2015-01-08 - Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem nad pomieszczeniami sterylizatorni przy budynku głównym szpitala na Alei Wojska Polskiego 30
Dodano: 2014-09-29 - Remont kominów ponad dachem, wymiana pokrycia dachu oraz obróbek blacharskich budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. M. Zientary Malewskiej 6, Warszawskiej 24 oraz Orkana 5 w Olsztynie
Dodano: 2014-08-22 - Rewitalizacja budynków gospodarczych na terenie obszaru Natura 2000 Ostoja Warmińska
Dodano: 2014-08-22