Przetargi.pl
Kompleksowe świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80 , fax. 89 524 53 80
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
    ul. Warszawska 30 30
    10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, fax. 89 524 53 80
    REGON: 28031463200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.usk-olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych. Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 1. Z tytułu zmniejszenia ilości odbieranych, wywożonych i utylizowanych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 2. Zamawiający zastrzega sobie podczas trwania umowy zwiększenie ilości wywożonych odpadów Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą za faktycznie przekazane i odebrane odpady medyczne. 3. Wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości min.10, w razie potrzeby dostarczy większą ilość pojemników. 4. Dostarczane pojemniki na wymianę będą czyste, zdezynfekowane. 5. Odbieranie pojemników z odpadami w terminach nieprzekraczających 72 godzin, w godzinach: 7.30 - 14.30, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli dany dzień tygodnia będzie dniem wolnym od pracy, odbiór następuje z częstotliwością nierzadkiej niż co 72 godz. 6. Załadunek odpadów będzie wykonywany przez pracowników Wykonawcy. 7. Wykonawca odbierze od zamawiającego odpady na własny koszt i ryzyko z załadunkiem. 8. Przy każdorazowym odbiorze odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełniony dokument obrotu odpadami medycznymi, zgodnie z zapisem Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz.U. 2010, nr 249, poz. 1673). 9. Wykonawca zapewni należyty stan techniczny i estetyczny oraz konserwację pojemników stanowiących jego własność. 10. Wykonawca zapewni wymianę pojemników / wózków uszkodzonych lub zniszczonych wskutek normalnego użytkowania na wolne od wad - na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do należytego i bezpiecznego wykonania zadań będących przedmiotem umowy, zgodnie z stosownymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 12. W razie uszkodzenia wagi wynikającej wskutek normalnego użytkowania na wolne od wad - na koszt Wykonawcy oraz na czas naprawy dostarczy nową. 13. Wykonawca na koszt własny dostarczy 2 szt. wózków z zamykaną przestrzenią ładunkową do transportu odpadów medycznych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA1) z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą , § 26.1. Przestrzeń ładunkowa środków transportu żywności, bielizny, odpadów, brudnych narzędzi i sprzętu do dekontaminacji , z wyłączeniem opakowań jednorazowych, jest przestrzenią zamkniętą, odpowiednio do rodzaju ładunku.) wnętrze wózka powinno być jest łatwe do mycia i dezynfekcji, z w zaworem spustowy ułatwiający mycie wózka wyposażony w pokrywę i opuszczany przedni panel ułatwiający załadunek, w koła łatwo jezdne. - szczegółowy wykaz asortymentowy przedstawiono w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.usk-olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach