Przetargi.pl
świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom objętych opieką przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4010185, 4010405 , fax. 032 2308027
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Górnych Wałów 9 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 4010185, 4010405, fax. 032 2308027
    REGON: 00345197300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://opsgliwice.bip-e.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków osobom objętych opieką przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków średnio w ilości 90 sztuk dziennie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości posiłków do +/- 20% w zależności od potrzeb. Posiłek musi się składać z gorącej pożywnej zupy w ilości 500 ml + wkładka (kiełbasa, mięso) i pieczywa lub gorącego dania oraz odpowiadać normom żywieniowym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia. Posiłki będą wydawane bez przerwy przez wszystkie dni tygodnia w ciągu dwóch lat (01.07.2009 - 30.06.2011), od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 - 15:00, w soboty i niedziele w godzinach 11:00-14:00. W przypadku świąt (tj. w dniach: 15.08.2009; 01 i 11.11.2009; 25-26.12.2009; 01.01.20010; 04-05.04.2010; 01-03.05.2010; 03.06.2010, 15.08.2010; 01 i 11.11.2010; 25-26.12.2010; 01.01.20011; 24-25.04.2011; 01-03.05.2011; 23.06.2011) istnieje możliwość zastąpienia gorącego posiłku wydaniem dzień wcześniej suchego prowiantu odpowiadającego wartością cenie gorącego posiłku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lokalem w zasięgu terytorialnym Dzielnicy Śródmieście, na który Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej (zarówno dla kuchni, jak i dla stołówki, w której będą wydawane posiłki) wystawione przez SANEPID, a także lokal ten musi umożliwić spożycie posiłków jednorazowo przez minimum 40 podopiecznych; c. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie, że Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej (zarówno dla kuchni, jak i dla stołówki, w której będą wydawane posiłki) wystawione przez SANEPID, - podpisany druk z zaznaczonym miejscem realizacji przedmiotu zamówienia (w zasięgu terytorialnym Dzielnicy Śródmieście) - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opsgliwice.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach