Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 68200 Żary, ul. Zakopiańska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 791 469 , fax. 684 539 004
- Data zamieszczenia: 2017-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
ul. Zakopiańska 7
68200 Żary, woj. lubuskie
tel. 684 791 469, fax. 684 539 004
REGON: 8015657600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pogotowia technicznego oraz konserwacji w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Żarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wyszczególniony w załączniku nr 7 do SIWZ zakres czynności świadczenia pogotowia technicznego oraz konserwacji w budynkach mieszkalnych, będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Żarach. Załącznik Nr 7 obejmuje wyspecyfikowanie roboty, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego utrzymania w należytym stanie technicznym zasobu mieszkaniowego gminy, w tym: pogotowie techniczne, dokonywanie bieżących napraw i konserwacji oraz usuwanie awarii (pkt. A załącznik nr 7 do SIWZ) czynności porządkowe i zabezpieczające (pkt. B, załącznik nr 7 do SIWZ) roboty budowlane wymienione w pkt. A, w części wykraczającej poza zakresy ilościowe określone w pkt.A ( pkt. C, załącznik nr 7 do SIWZ) Punkt A. Wykaz robót ogólnobudowlanych do umowy (ryczałt): 1. Świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 7 do SIWZ, pkt. A.1. Nomenklatura kodów CPV: 50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne 45410000-4 – Tynkowanie 45443000-4 – Roboty elewacyjne 90600000-3 – Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich 93950000-2 – Usługi ślusarskie 2. Świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót instalacyjnych – instalacje elektryczne. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączniku do SIWZ nr 5 pkt A.2. Nomenklatura kodów CPV: 50710000-5 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych. 3. Świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót instalacyjnych – instalacje wodno- kanalizacyjne, gazowe, centralnego ogrzewania i ciepłej wody. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączniku do SWIZ nr 5 pkt A .3 Nomenklatura kodów CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Świadczenie usług w każdej z części zamówienia będzie realizowane wg. bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zgłoszenia przekazanego pismem lub telefonicznie. Zakres robót, termin realizacji będzie każdorazowo uzgadniany indywidualnie. Świadczenie usług w każdej części zamówienia obejmuje również działania związane z całodobowym zabezpieczeniem awaryjnym (telefon alarmowy) obiektów i lokali w wyniku skutków zdarzeń losowych, siły wyższej bądź działania człowieka. Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności (w przypadku zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego lub mienia znacznej wartości przystępuje natychmiast do usuwania zagrożeń). Czas oczekiwania do rozpoczęcia usuwania zgłoszonych awarii to jest jednym z kryteriów oceny ofert. Punkt B. Uprzątnięcie i zabezpieczenie lokali mieszkalnych i gospodarczych wraz z usługą transportową i utylizacją odpadów (ryczałt). Czynności porządkowe i zabezpieczające (pkt. B, załącznik nr 7 do SIWZ). Punkt C. Wykonywanie innych robót (rozliczenie kosztorysem powykonawczym) Czynności wg. Zakresu jak w załączniku pkt. C, załącznik nr 7 do SIWZ. W wyniku niniejszego postępowania, dla przedmiotu zamówienia w zakresie pkt. A i B określony zostanie ryczałt miesięczny będący ilorazem oferowanej stawki za m2 i powierzchni użytkowej mieszkaniowego zasobu gminy z ostatniego dnia danego miesiąca w zestawieniu księgowym. Dla przedmiotu umowy w zakresie pkt. C zostaną określone składniki cenotwórcze stanowiące podstawę do rozliczania kosztorysem powykonawczym. Na dzień wszczęcia postępowania przetargowego, całkowita powierzchnia będąca przedmiotem zamówienia wynosi 80 911,29 m.2 W dniu podpisania umowy w/w powierzchnia zostanie zaktualizowana do powierzchni będącej w administrowaniu zgodnie z ostatnim wykazem księgowym. Każdorazowo przed danym okresem rozliczeniowym Zamawiający informuje Wykonawcę o powierzchni właściwej do fakturowania oraz o wysokości korekty za zamknięty okres rozliczeniowy. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w Załączniku Nr 7 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2024-03-08 - Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2024-02-09 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
Dodano: 2024-01-23 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
Dodano: 2023-11-13 - Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko w roku 2023
Dodano: 2022-12-14 - Konserwacja oraz naprawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2022-07-21 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA PRZEGLĄD, KONSERWACJĘ I NAPRAWĘ SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I CHŁODNICZEGO SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU KUCHNI, STOŁÓWEK, MAGAZYNÓW ŻYWNOŚCIOWYCH GRUP ZABEZPIECZENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM, CZERWIEŃSKU I SULECHOWIE
Dodano: 2021-01-12 - Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko
Dodano: 2021-01-11 - Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko
Dodano: 2020-12-18 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA PRZEGLĄD, KONSERWACJĘ I NAPRAWĘ SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I CHŁODNICZEGO SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU KUCHNI, STOŁÓWEK, MAGAZYNÓW ŻYWNOŚCIOWYCH GRUP ZABEZPIECZENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM, CZERWIEŃSKU I SULECHOWIE,
Dodano: 2020-12-11