Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50 g dla Sądu Okręgowego w Białymstoku

Sąd Okręgowy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. M. C. Skłodowskiej 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7459319, 7459200 , fax. (085) 742 46 40
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Białymstoku
    ul. M. C. Skłodowskiej 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7459319, 7459200, fax. (085) 742 46 40
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50 g dla Sądu Okręgowego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania przesyłek o wadze powyżej 50 g dla Sądu Okręgowego w Białymstoku, w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, Kodeksu postępowania karnego i Kodeksu postępowania administracyjnego. 2. Odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczenie dotyczy: 2.1 przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych 2.2 przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych priorytetowych-ekspresowych 2.3 przesyłek listowych krajowych rejestrowanych 2.4 przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych-ekspresowych 2.5 przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 2.6 przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 2.7 przesyłek listowych zagranicznych priorytetowych-ekspresowych 2.8 przesyłek listowych zagranicznych priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 2.9 paczek ekonomicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 2.10 paczek priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 2.11 innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy - zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. Uwaga: Przesyłka priorytetowa-ekspresowa - usługa realizowana najszybszą drogą i najszybszej kategorii. 3. Usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia obejmują: 3.1 przesyłki listowe o wadze od 51 g do 2000 g (Gabaryt A i B), przy czym: 3.1.1 Gabaryt A - to przesyłki o wymiarach: Minimum: - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; 3.1.2 Gabaryt B - to przesyłki o wymiarach: Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako maksimum w gabarycie A. Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mmm; 3.2 paczki o wadze od 1 kg do 10 kg (Gabaryt A i B), przy czym: 3.2.1 Gabaryt A - to paczki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm; Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm; 3.2.2 Gabaryt B - to paczki o wymiarach: Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako maksimum w gabarycie A; Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 4. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się do: 4.1 Odbioru przesyłek w siedzibie Zamawiającego codziennie w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach od 13:00 do 13:30 . 4.2 Świadczenia usługi dostarczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju. 4.3 Określenia wzoru oznakowania przesyłek rejestrowych i/lub priorytetowych-ekspresowych, które będą stosowane przy oznakowaniu przesyłek listowych i paczek (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego w/w oznaczenia). 4.4 Dostarczenia wzoru pieczęci, która zastąpi znak opłaty pocztowej. 5. Druki potwierdzenia odbioru przesyłki będą zapewnione przez Zamawiającego zgodnie z wzorami obowiązującymi w sądownictwie wynikającymi z rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 62, poz. 697 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz.U. Nr 108, poz.1022). 6. Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usługi wskazane są w Załączniku nr 1 do siwz. 6.1 Ilość przesyłek i paczek jest szacunkowa i służy jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy. 7. Nie wyszczególnione w Załączniku nr 1 do siwz rodzaje przesyłek oraz zwroty do Zamawiającego przesyłek rejestrowanych niedoręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy (dostarczonym do Zamawiającego przed podpisaniem umowy). 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami: 8.1 ustawy dnia 12.06.2003r. - Prawo pocztowe (Dz.U. Nr 189, poz. 1159 z 2008r z późn. zm.) 8.2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejetrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U. Nr 183, poz. 1795 z 2003r. z późn.zm.) 8.3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. Nr 5 poz. 34 z dnia 15.01.2004r. z późn. zm.) 8.4 międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007r. (Dz.U. Nr 206 z 2007r., poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz.U. Nr 108 z 2007r., poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. Nr 108 z 2007r., poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym. 8.5 Jeżeli Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zawiera odmienne postanowienia w stosunku do ww. aktów prawnych, to pierwszeństwo w zastosowaniu mają postanowienia SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (tekst jednolity z 2008r. Dz.U. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia lub oświadczą o ustawowym zwolnieniu z uzyskania w.w. zezwolenia. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do siwz. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu: 2.1 Aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia; 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy zagraniczni. 3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3 Dokumenty winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferta wspólna. 4.1 Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 4.2 Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.3 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja i spółki cywilne, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt 2.2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Wykonawcy składają odpowiednio np. jako oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. 4.4 Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę o wspólnej realizacji zamówienia (umowę spółki, konsorcjum), zawierającą co najmniej: 4.4.1 zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia 4.4.2 określenie zakresu działania poszczególnych stron 4.4.3 czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach