Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2016 - 2017

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2016 - 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 roku (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), na rzecz Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny, w latach 2016 - 2017. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przesyłek na warunkach i w terminach określonych w aktach prawnych regulujących świadczenie usług pocztowych do godziny 9:30 do sekretariatu (pok. nr 6) w budynku Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny. Nadawanie przesyłek przygotowanych przez Zamawiającego będzie miało formie odbioru nadawczych przesyłek w Urzędzie Gminy w Juchnowcu Kościelnym codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:30 do 14:00, bądź też Zamawiający będzie dostarczać przesyłki do placówki pocztowej Wykonawcy zlokalizowanej w odległości nie większej niż 2 km od siedziby Urzędu Gminy w Juchnowcu Kościelnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki w zakresie świadczenia usług pocztowych zawarte zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu cenowym są tylko wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania złożonych ofert i dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Rzeczywista ilość przesyłek pocztowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z następującymi przepisami: - ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.), - międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 08.11.2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 206 poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 1007 r. Nr 108 poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. poz. 745) - w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym, - innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie obowiązujących ustaw oraz postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 8 grudnia 2015 roku do godziny 1000. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego do końca terminu przewidzianego na składanie ofert. 4. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 7. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy. Ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pracowników wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach