Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 57-402 Nowa Ruda, ul. Parkowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 872 30 41 , fax. 0-74 873 30 66
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Parkowa 20
57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 872 30 41, fax. 0-74 873 30 66
REGON: 56040800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsnowaruda.bip-info.org/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie i Oddziale Ścinawka Dolna nr 17 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie długoterminowej opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (z t.j. Dz.U z 2020 r. poz. 1398, z późn. zm.)oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011 o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz.U. z dnia 2020.562 z póź.zm.) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 96 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie Oddział w Ścinawce Dolnej nr 17,oraz w wymiarze jednego pełnego etatu w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie świadcząc usługi dla 100 mieszkańców a w szczególności: a) właściwe przechowywanie i zabezpieczanie leków, b) właściwe przechowywanie i zabezpieczanie środków dezynfekcyjnych stosowanych do dezynfekcji gabinetu zabiegowego, oraz ich sporządzanie c) utrzymanie porządku w dyżurkach pielęgniarskich. 2 czynności związane z przyjęciem nowego mieszkańca do DPS-u: a) sprawdzenie stanu czystości osobistej mieszkańca, w tym skóry i głowy, b) założenie historii choroby, zakładanie indywidualnej kart zleceń lekarskich, karty obserwacji, c) pomiar parametrów ciała: tętno, ciśnienie tętnicze, temperatura. 3. Sprawowanie bezpośrednio opieki nad mieszkańcami : a) zabezpieczanie przed powstawaniem odleżyn, odparzeń, zmienianie pozycji mieszkańcom leżącym, b) pomaganie przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych (w tym zmiana pieluchomajtek), c) pomaganie przy dopajaniu i karmieniu mieszkańców leżących, d) stałe kontrolowanie stanu zdrowia mieszkańców przewlekle chorych, w tym zgłaszanie się na każde wezwanie mieszkańca oraz obchodzenie pokojów mieszkańców podczas każdej zmiany ze szczególnym zwróceniem uwagi na chorych, e) Stosowanie przymusu bezpośredniego w wymaganych sytuacjach, powiadamianie lekarza i właściwe dokumentowanie, f) sprawdzanie stanu zdrowia oraz czystości skóry i głowy mieszkańcom powracającym z przepustki. 4. Wykonywanie zleceń lekarskich według zasad i metod i odnotowywanie w książkach zabiegów pielęgniarskich: a) uczestnictwo w wizycie lekarskiej, b) podawanie zleconych leków, c)wykonywanie iniekcji, wlewów i innych zleconych zabiegów (sprzęt wykonawcy i środki dezynsekcji), d)wykonywanie pomiarów temperatury, tętna, ciśnienia tętniczego krwi, poziomu cukru we krwi (glukometrem), pobieranie próbek do badań laboratoryjnych wg zleceń lekarskich i potrzeb (sprzęt własny wykonawcy), e) zmienianie opatrunków (materiały wykonawcy). 5. Przygotowywanie mieszkańca na konsultację specjalistyczną oraz dokumentację na wizytę u specjalisty. 6. Stosowanie się do procedur obowiązujących w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie Oddział Ścinawka Dolna 17 7. Powiadamianie lekarza, bądź służby pogotowia ratunkowego i opiekuna w przypadku pogorszeniu się stanu zdrowia mieszkańca. 8. W przypadku podejrzenia o chorobę zakaźną powiadamianie lekarza i kierownika zespołu terapeutyczno –opiekuńczego. 9. Informowanie kierownika zespołu terapeutyczno – opiekuńczego o przekazaniu mieszkańca na oddział szpitalny. 10. Zdawanie i przyjmowanie raportu z dokładnym omówieniem wszystkich mieszkańców w szczególności ciężko chorych wymagających indywidualnej opieki. 11. Dbanie o powierzony sprzęt. 12. Branie udziału w szkoleniach wewnątrzzakładowych organizowanych przez Dom Pomocy Społecznej. 13. Zobowiązanie w czasie pracy do noszenia ustalonej odzieży ochronnej, obuwia profilaktycznego, identyfikatora ( odzież i obuwie BHP w zakresie Wykonawcy). 14. Przestrzeganie zasad postępowania z odpadami medycznymi (utylizacja i przechowywanie w zakresie Wykonawcy). 15. Przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz regulaminów i procedur. 16. Przestrzeganie tajemnicy zawodowej. 17. Tworzenie przyjaznej atmosfery wśród mieszkańców i współpracowników. 18. Współpraca z całym personelem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego i pozostałymi pracownikami DPS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz 1843 z późn zm.) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2017 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi - III postępowanie
Dodano: 2024-05-20 - Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi - II postępowanie
Dodano: 2024-05-06 - Zapewnienie tymczasowego miejsca w schronisku dla bezdomnych, w schronisku dla bezdomnych wraz z usługami opiekuńczymi oraz w noclegowni w 2024 r. .
Dodano: 2023-12-14 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie i Oddziale w Ścinawce Dolnej nr 17.
Dodano: 2023-11-28 - Schronienie dla osób bezdomnych w roku 2023
Dodano: 2023-01-13 - Świadczenie w 2023 roku usług schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu
Dodano: 2022-11-18 - Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych kobiet w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy o pomocy społecznej
Dodano: 2022-01-07 - Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznego w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy o pomocy społecznej
Dodano: 2022-01-07 - „Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy"
Dodano: 2022-01-07 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z Oddziałem Ścinawka Dolna 17
Dodano: 2021-09-23