Przetargi.pl
„Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. – 6 części"

Miejska Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 850 62 32 , fax. 0-76 850 62 40
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Izba Wytrzeźwień
    ul. Jaworzyńska 153
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 850 62 32, fax. 0-76 850 62 40
    REGON: 17483000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: miw.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. – 6 części"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Miejskiej Izby Wytrzeźwień w Legnicy przy ul Jaworzyńskiej 153, 59-220 Legnica, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. – 6 części”. Łącznie 8 760 godzin; każda część 1 460 h dla każdej części: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień w Legnicy przy ul Jaworzyńskiej 153 2) prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, 3) udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, 4) stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, 5) wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, 6) kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, 7) w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego, 8) sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, 9) wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni, 10) przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, 11) prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę 12) prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, 13) sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, 14) wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, 15) określenie niezbędnych ilości leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, 16) przestrzeganie terminów ważności leków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 08 grudnia 2014 r. (Dz.U.2014 poz. 1850 z późn. zm), 2.1. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. a/ 7.00- 15.00 w dni powszednie, b/ 15.00- 7.00 w dni powszednie, c/ 7.00-7.00 w dni powszednie, niedziele i święta a także w dni wolne od pracy, 2.2. Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Wykonawca w porozumieniu z Dyrektorem Miejskiej Izby Wytrzeźwień lub osobą przez niego upoważnioną. 3. Miejsce świadczenia usług: Miejska Izba Wytrzeźwień w Legnicy, ul Jaworzyńska 153 Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza”. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 tekst jednolity) a) osoba świadcząca usługi badania lekarskiego Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce inne osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca pub Podwykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym zakresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno w szczególności zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenia, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisy osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia określone czynności. Kopia umowy/umów ma być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781 z późn.zm). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu muszą spełniać wymogi identyfikacji, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 2) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań z zakresu zatrudnienia: Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujący wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego-projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1 art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 4) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 5) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział 3 dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 6) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 7) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 8) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.2.1 „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz polegał będzie na osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 9) zatwierdzony „Zakres czynności lekarza” – wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 10) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach