Przetargi.pl
Świadczenie usług z zakresu telefonii stacjonarnej w standardzie GSM dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 88-66-500 , fax. 74 88-66-509
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
    ul. Ogrodowa 5b
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 88-66-500, fax. 74 88-66-509
    REGON: 89112930100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług z zakresu telefonii stacjonarnej w standardzie GSM dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z zakresu usług telefonii stacjonarnej w standardzie GSM w rozumieniu ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne ( Dz. U. z 2018 poz. 1954). Przedmiotowe usługi będą dostarczane do następujących lokalizacji Zamawiającego: a. Siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5B, 58-306 Wałbrzych, b. Filia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Jeleniej Górze, ul. 1 Maja 27, 58-500 Jelenia Góra, c. Filia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Legnicy, Pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, d. Filia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy we Wrocławiu, Al. Armii Krajowej 54, 50-541 Wrocław, e. Wydział Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Al. Armii Krajowej 54, 50-541 Wrocław. 2. Usługi telekomunikacyjne obejmować będą połączenia zewnętrzne lokalne, strefowe, międzystrefowe i międzynarodowe, a także połączenia do sieci komórkowych oraz połączenia wewnętrzne. Wykonawca zapewni również połączenia faksowe oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów, itp. 3. Wykonawca dostarczy taki system, aby z każdego numeru wewnętrznego możliwe były połączenia, o których mowa w ppkt. 2). Uwaga: system musi umożliwiać wykorzystanie obecnie używanych aparatów tj. MAXCOM COMFORT MM831 3G, Panasonic KX-TW221 PDBA oraz Jablocom GDP-06i Essence. 4. Wykonawca jest zobowiązany do określenia miesięcznego zobowiązania dla 275 numerów wewnętrznych. 5. W ramach miesięcznego zobowiązania Wykonawca zapewni nielimitowane połączenia krajowe do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych. 6. Pozostałe połączenia i usługi będą taryfikowane na podstawie aktualnie obowiązujących Cenników Operatora. W szczególności dotyczy to połączeń międzynarodowych, połączeń do infolinii oraz na numery specjalne takie jak np. Biuro numerów. 7. W pięciu lokalizacjach Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy znajdujących się w Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Legnicy i we Wrocławiu usługi telefonii stacjonarnej świadczy następujący Operator: ORANGE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie (02-326) przy Al. Jerozolimskich 160. 8. Zamówienie jest finansowane z Budżetu, FGŚP,PO WER i RPO. Umowa/Przedmiot zamówienia będzie współfinansowane/a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektów „RPO Pomoc Techniczna 2014-2020 – DWUP” oraz „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2021-2022” . 9. Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku. 10. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 11. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy zostały zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ – stanowiący istotne postanowienia umowne, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa szczegółowe warunki udziału w niniejszym zakresie. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych zgodnie z przepisami obowiązującej aktualnie ustawy Prawo telekomunikacyjne. Na potwierdzenie wpisu do rejestru Wykonawca złoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.6 Oferta musi zawierać: 1) formularz oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ, 5) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert - załącznik nr 6 do SIWZ, 6) dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.7 Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach