Przetargi.pl
„Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2020r. – 31.12.2020r. - 6 części"

Miejska Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 850 62 32 , fax. 0-76 850 62 40
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Izba Wytrzeźwień
    ul. Jaworzyńska 153
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 850 62 32, fax. 0-76 850 62 40
    REGON: 17483000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: miw.bip.legnica.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa samorządu terytorianego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2020r. – 31.12.2020r. - 6 części"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Miejskiej Izby Wytrzeźwień w Legnicy przy ul Jaworzyńskiej 153, 59-220 Legnica, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2020r. – 31.12.2020r” – 6 części. Łącznie 8.784 godziny; każda część 1.464 h dla każdej części: 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień w Legnicy przy ul Jaworzyńskiej 153 2) prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, 3) udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, 4) stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, 5) wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, 6) kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, 7) w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego, 8) sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, 9) wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni, 10) przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, 11) prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę 12) prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, 13) sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, 14) wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, 15) określenie niezbędnych ilości leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, 16) przestrzeganie terminów ważności leków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 08 grudnia 2014 r. (Dz.U.2014 poz. 1850), 1.2. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. a/ 7.00- 15.00 w dni powszednie, b/ 15.00- 7.00 w dni powszednie, c/ 7.00-7.00 w dni powszednie, niedziele i święta a także w dni wolne od pracy, 1.3. Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Wykonawca w porozumieniu z Dyrektorem Miejskiej Izby Wytrzeźwień lub osobą przez niego upoważnioną. 1.4. Miejsce świadczenia usług: Miejska Izba Wytrzeźwień w Legnicy, ul Jaworzyńska 153 Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza”. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 t.j.) a) osoba świadcząca usługi badania lekarskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę 4) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę. 5) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział 3 dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę, 6) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę 7) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 8) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.2.1 „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz polegał będzie na osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 9) zatwierdzony „Zakres czynności lekarza” – wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę 10) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach