Przetargi.pl
Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja przez Wykonawcę usługi opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP zwanego dalej oprogramowaniem, które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 80 jednoczesnych użytkowników (operatorów), w zakresie następujących modułów: • SIMPLE.ERP – FK Finanse i Księgowość • SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel • SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny • SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały • SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy • SIMPLE.ERP – PER Zarzadzanie Personelem • SIMPLE.ERP – ePIT Podpis Elektroniczny • SIMPLE.ERP – HRUMOP Umowy o pracę z Wersjonowaną Strukturą Organizacyjną • SIMPLE.ERP – BDG Budżetowanie • SIMPLE.ERP – BUD Zarządzanie Projektami • SIMPLE.ERP – SPR_VAT Sprawdzanie statusu podmiotu w VAT • SIMPLE.ERP – eZLA eZwolnienia • SIMPLE.ERP – eSprawozdania Elektroniczna Wysyłka Sprawozdań • SIMPLE.ERP – AB Analizator Biznesowy W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona upgrade’u obecnie używanej wersji 6.10 do wersji 6.20 w najnowszej aktualizacji oraz zapewni co najmniej 50 godzin pomocy HelpDesk. Warunki świadczenia opieki serwisowej stanowi załącznik 5 do Siwz. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do Siwz), wypełniony przez Wykonawcę, 2) Wykaz doświadczenia zawodowego Serwisantów (wzór – załącznik nr 2 do Siwz), wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 5 niniejszej Siwz – jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach