Przetargi.pl
Świadczenie usług kurierskich z podziałem na części: Część I - Sukcesywne świadczenie usług kurierskich krajowych. Część II - Sukcesywne świadczenie usług kurierskich zagranicznych

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kurierskich z podziałem na części: Część I - Sukcesywne świadczenie usług kurierskich krajowych. Część II - Sukcesywne świadczenie usług kurierskich zagranicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV 64120000-3 (usługi kurierskie). 2. Przedmiotem zamówienia jest: część I - sukcesywne świadczenie usług kurierskich krajowych polegających na odbieraniu od Zamawiającego, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w trybie od drzwi do drzwi na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego. Przedmiot umowy obejmuje przesyłki dokumentowe oraz przesyłki z zawartością rzeczy na terenie kraju; część II - sukcesywne świadczenie usług kurierskich zagranicznych polegających na odbieraniu od Zamawiającego, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w trybie od drzwi do drzwi transportem drogowym oraz lotniczym, z obsługą celną, na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego. Przedmiot umowy obejmuje przesyłki dokumentowe oraz przesyłki z zawartością rzeczy na terenie: - krajów UE, - krajów europejskich poza UE, - USA, Kanady, Rosji; - pozostałych krajów świata, zwane dalej usługami. 3. Części I - Usługi objęte postępowaniem przetargowym będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na następujących warunkach: 1) W czasie trwania umowy Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy indywidualne usługi kurierskie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną na podany przez Wykonawcę adres. 2) Wykonawca zapewni możliwość elektronicznego tworzenia listu przewozowego z opcją zamówienia kuriera. 3) Przesyłka kurierska będzie odbierana przez kuriera (uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy) w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, z punktów administracyjnych wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 9 do SIWZ -wykaz jednostek organizacyjnych UG, w godzinach 08:00-16:00, będzie dostarczana adresatom na terenie kraju w następnym dniu roboczym* najpóźniej do 17:00, zgodnie z terminami określonymi w załączniku nr 2A do SIWZ do części I. * dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016 r., 27.05.2016 r. i 31.10.2016 r. 4. Część II - Usługi objęte postępowaniem przetargowym będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na następujących warunkach: 1) W czasie trwania umowy Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy indywidualne usługi kurierskie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną na podany przez Wykonawcę adres. 2) Wykonawca zapewni możliwość elektronicznego tworzenia listu przewozowego z opcją zamówienia kuriera. 3) Przesyłka kurierska będzie odbierana przez kuriera (uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy) w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, z punktów administracyjnych wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 9 do SIWZ - wykaz jednostek organizacyjnych UG, w godzinach 08:00-16:00, będzie doręczana adresatom na terenie: a) państw członkowskich Unii Europejskiej oraz pozostałych państw europejskich - w ciągu następnego dnia roboczego od odebrania przesyłki od Zamawiającego, nie dłużej jednak niż do 2 dni roboczych w transporcie lotniczym oraz do 5 dni w transporcie drogowym, b) USA, Kanady, Rosji - w ciągu maksymalnie 6 dni roboczych* od odebrania przesyłki od Zamawiającego, c) pozostałych państw - w ciągu maksymalnie 9 dni roboczych* od odebrania przesyłki od Zamawiającego. Dopuszcza się opóźnienie od powyższych terminów, niezawinionych przez Wykonawcę, w sytuacjach zależnych np. od czasu odprawy przez służby celne lub opóźnienia w komunikacji samolotowej z powodu odmowy startu samolotu lub lądowania (np. złe warunki pogodowe), o ile Wykonawca udowodni Zamawiającemu przyczyny opóźnienia. * dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016 r., 27.05.2016 r. i 31.10.2016 r. 5. Dowodem zlecenia przez Zamawiającego indywidualnej usługi kurierskiej będzie wypełniony i podpisany przez Zamawiającego list przewozowy, według wzoru obowiązującego u Wykonawcy, w tym jeden egzemplarz listu przewozowego będzie przeznaczony dla Zamawiającego lub list przewozowy wygenerowany elektronicznie. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość sprawdzania telefonicznego lub na stronie internetowej statusu wysyłanych przesyłek w kraju (część I) i przesyłek zagranicznych (część II). 7. Przesyłki będą podlegały obligatoryjnemu ubezpieczeniu, według stawek obowiązujących u Wykonawcy. 8. Wykonawca będzie przesyłał przynajmniej raz na kwartał raporty ze zrealizowanych przesyłek w formie zestawienia programu MS Excel. Zestawienie powinno zawierać dane dotyczące każdej przesyłki: numer listu przewozowego, dane nadawcy (imię i nazwisko, jednostka organizacyjna), rodzaj przesyłek (dokumenty, paczki, termin doręczenia), wagę przesyłek, miejsce dostarczenia, cenę podstawową i doliczane opłaty dodatkowe, datę nadania. 9. Rodzaje, ilości przesyłek oraz opłaty dodatkowe podane w załącznikach nr 2A do cz. I i 2B do cz. II do SIWZ - formularze cenowe, zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo (na podstawie zrealizowanych dotychczas usług kurierskich). Rzeczywista ilość przesyłek będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym łączna wartość zamówienia nie przekroczy wartości brutto wskazanej w umowie, w okresie jej obowiązywania. Wykonawca, wobec powyższego, nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. 10. Zamawiający w załączniku nr 9 do SIWZ - wykaz jednostek organizacyjnych UG, udostępnia informacje o nazwach i lokalizacjach jednostek organizacyjnych, z których wysyłane będą przesyłki. Zamawiający informuje, że w trakcie trwania umowy mogą zostać: dodane, zmienione bądź anulowane adresy jednostek organizacyjnych. Zamawiający o zaistniałej sytuacji poinformuje Wykonawcę stosownym pismem. Powyższe przypadki nie będą wymagały sporządzenia aneksu do umowy. 11. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia usług, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 8 do SIWZ - wykaz projektów obecnie obowiązujących na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać nowe projekty o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę. 12. Przez Wykonawcę - rozumie się podmiot uprawniony do wykonywania usług kurierskich w oparciu o wpis do Rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Zgodnie z wpisem w rejestrze Działalność pocztowa podlegająca wpisowi do Rejestru operatorów pocztowych. 13. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z pełnego zakresu usług stanowiących przedmiot umowy (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację z usług o wartości maksymalnie do 20% wartości brutto wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 załącznika nr 5A do cz. I i 5B do cz. II (do SIWZ) - projekty umów. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowanie wobec Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 14. Podstawy prawne świadczenia usług: 1) ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 915 z późn. zm.), 2) ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U z 2012 r., poz. 1529 z późn. zm.), 3) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), 4) Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz. U. z 2006 r., nr 38, poz. 266), 5) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26.11.2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468), 6) KONWENCJA o ujednoliceniu niektórych prawideł dotyczących międzynarodowego przewozu lotniczego sporządzona w Montrealu dnia 28 maja 1999r. (Dz. U. z 2007 r. nr 37 poz. 235 z późn. zm.) - dotyczy części II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) do części I - 1800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100), 2) do części II - 1900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014r, poz. 1804 wraz z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Postępowanie numer A120-211-20/16/MB Część I - Sukcesywne świadczenie usług kurierskich krajowych polegających na odbieraniu od Zamawiającego, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w trybie od drzwi do drzwi na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego. Przedmiot umowy obejmuje przesyłki dokumentowe oraz przesyłki z zawartością rzeczy na terenie kraju. Część II - Sukcesywne świadczenie usług kurierskich zagranicznych polegających na odbieraniu od Zamawiającego, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w trybie od drzwi do drzwi transportem drogowym oraz lotniczym, z obsługą celną, na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego. Przedmiot umowy obejmuje przesyłki dokumentowe oraz przesyłki z zawartością rzeczy na terenie: - krajów UE, - krajów europejskich poza UE, - USA, Kanady, Rosji; - pozostałych krajów świata. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 ppkt. 3. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy do części I i II.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach