Przetargi.pl
Świadczenie usług komunalnych w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic miasta Szubina

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 92350910000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług komunalnych w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic miasta Szubina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych, obejmujące czynności polegające na: 1) codziennym opróżnianiu koszy ulicznych usytuowanych na terenie miasta Szubina począwszy od godz. 7:00 do godz. 14:00, ujętych w wykazie stanowiącym załącznik umowy. Zamawiający dopuszcza zwiększenie koszy ulicznych o pojemności do 60l w ilości max. 20 szt. w okresie realizacji zamówienia. 2) usuwaniu, przy pomocy odpowiednich narzędzi lub urządzeń, odpadów z ulic, chodników, przyulicznych pasów zieleni, przy pojemnikach do segregacji odpadów jak również worków z trawą i odpadami (ustawionymi przy ulicach przez pracowników Urzędu Miejskiego w Szubinie) podczas wykonywania trasy objazdowej przy opróżnianiu koszy, 3) zbieraniu odpadów, nieczystości zgromadzonych obok kosza, łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 5 metrów od kosza, opróżnianiu koszy dostawionych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy oraz opróżnianiu koszy, usuwaniu odpadów w trybie interwencyjnym, tj. zgodnie z ofertą Wykonawcy (w ciągu maksymalnie 3 godzin) od telefonicznego powiadomienia, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, 4) usuwaniu zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do pojemnika usytuowanego na terenie miasta Szubina i przekazaniu tych zwłok firmie wyznaczonej przez Zamawiającego do utylizacji podczas wykonywania trasy objazdowej przy opróżnianiu koszy, 5) codziennym, całodobowym usuwaniu zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do pojemnika usytuowanego na terenie miasta Szubina i przekazaniu tych zwłok firmie wyznaczonej przez Zamawiającego do utylizacji z pasa drogowego dróg będących w zarządzie Burmistrza Szubina położonych na terenie gminy i miasta Szubin w trybie interwencyjnym, tj. zgodnie z ofertą Wykonawcy (w ciągu maksymalnie 3 godzin) od telefonicznego powiadomienia, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, 6) wywozie odpadów, o których mowa w punkcie od 1 do 3 na teren bazy magazynowo-transportowej Wykonawcy, 7) odpowiednim utrzymaniu stanu sanitarnego koszy ulicznych i wkładów metalowych do tych koszy poprzez ich umycie i zdezynfekowanie (minimum 3 razy) w każdym roku kalendarzowym w trakcie realizacji umowy w miesiącach: kwietniu, sierpniu i październiku oraz dodatkową ilość raz/y w m-cach wskazanych w ofercie Wykonawcy. 2. Podczas wykonywania powyższych czynności, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania obserwacji stanu oznakowania pionowego ulic i tabliczek z nazwami ulic, stanu dróg i mostów oraz koszy ulicznych. W przypadku zaobserwowania, że doszło do uszkodzenia np. odwrócenia, przekręcenia znaków drogowych, tabliczek z nazwą ulicy czy koszy ulicznych Wykonawca winien doprowadzić znaki, tabliczki i kosze do stanu pierwotnego. O uszkodzeniach znaków, tabliczek, oznakowania oraz koszy, które Wykonawca nie jest w stanie usunąć w powyższy sposób zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić telefonicznie Zamawiającego. 3. Kosze i wkłady winny być: 1) opróżniane w taki sposób, aby odpady nie zalegały na dnie koszy po opróżnieniu, 2) umyte i zdezynfekowane w taki sposób, aby na powierzchni kosza nie zalegały osady komunikacyjne, osady pokonsumpcyjne oraz inne zabrudzenia (w tym graffiti, zabrudzenia olejowe i tłuszczowe, zabrudzenia farb emulsyjnych lub emaliowych itp.) Powyższe należy wykonać tak, aby nie powodować zanieczyszczeń okolicznych terenów zielonych, jezdni i chodników. Kosze stanowią własność zamawiającego. Usługi, te podlegają kontroli przez zamawiającego także przy udziale wykonawcy. 4. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020, poz. 1320) 2) Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkich osób realizujących usługi związane z: opróżnianiem koszy, usuwaniem odpadów, myciem koszy, załadunkiem i wyładunkiem odpadów oraz usługą uporządkowania i sprzątania terenu; Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG zrealizuje zamówienie osobiście;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 4.500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027, z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.33.2020 - na Świadczenie usług komunalnych w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic miasta Szubina. Kserokopię przelewu, wpłaty wykonawca dołącza do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego – Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 (BOK) lub dołączyć do oferty. 7. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie elektronicznej tj. oryginału dokumentu wadialnego np. w formacie pdf (nie scan, nie kopię lub wydruk) podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnione do jego wystawienia tj. wystawce dokumentu. Wykonawca wnosi wadium jako odrębny plik (załącznik) na adres e-mail: um@szubin.pl. przed upływem terminu składania ofert (za termin wniesienia wadium zamawiający uzna termin wpływu wadium w formie elektronicznej na serwer poczty elektronicznej zamawiającego) lub załącza do oferty na nośniku elektronicznym np. USB, CD. 8. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • wpis do rejestru Bazy Danych Odpadowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (z wyjątkiem innych dokumentów składanych na wezwanie tj. KRS, CEIDG), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców występujących wspólnie – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej tj. oryginału dokumentu wadialnego np. w formacie pdf (nie scan, nie kopię lub wydruk) podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnione do jego wystawienia dokument należy dostarczyć za pośrednictwem poczty email na adres um@szubin.pl przed terminem składania ofert. 5) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach