Przetargi.pl
Świadczenie usług geodezyjnych

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 00055112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług geodezyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb bieżącej działalności gminy Tarnowo Podgórne zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami, ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz z aktualnymi przepisami wykonawczymi w zakresie usług geodezyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: - podział jednej działki na dwie działki wraz ze sporządzeniem wyciągu z wykazu zmian gruntowych - 15 podziałów - podział jednej działki na 3 działki do 5 działek wraz ze sporządzeniem wyciągu z wykazu zmian gruntowych - 10 podziałów - podział jednej działki na powyżej 5 działek wraz ze sporządzeniem wyciągu z wykazu zmian gruntowych, należy podać cenę dotycząca jednej działki po podziale - 50 działek - rozgraniczenia nieruchomości do 2 punktów - 3 rozgraniczenia - rozgraniczenia nieruchomości powyżej 2 punktów, należy podać cenę jednego punktu - 15 punktów - wznowienie punktów granicznych - 20 punktów - należy podać cenę pierwszego punktu i kolejnych punktów - sporządzanie kart budynków (jednostka budynek) - 5 kart budynków - sporządzanie kart lokalowych (jednostka lokal) - 5 kart lokali - aktualizacja map zasadniczych dla działek o powierzchni do 1 ha - 10 aktualizacji - aktualizacja map zasadniczych dla działek o powierzchni pow. 1 ha - należy wyceniać 1 ha - ilość 10 ha - połączenia działek w jeden numer geodezyjny - 2 działki w jeden numer - 5 połączeń - połączenia działek w jeden numer geodezyjny - powyżej 2 działek w jeden numer - należy podać cenę dla jednej działki przeznaczonej do połączenia - 10 działek - sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych nie będących kontynuacją podziału wykonywanego w ramach zlecenia - 10 wyciągów Szacunkowa ilość poszczególnych czynności może ulec zmianie w wyniku rzeczywistego zapotrzebowania. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb. Cena za świadczenie usługi geodezyjnej obejmuje wszystkie czynności określone w obowiązujących przepisach, w szczególności koszty zgłoszenia roboty w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, koszty związane z wyniesieniem podziału, w tym koszty zakupu i ustawienia kamieni granicznych, koszty badania ksiąg wieczystych oraz koszty wyciągu z wykazów gruntowych. Terminy realizacji poszczególnych usług geodezyjnych zostaną określone przez Zamawiającego w zleceniu. W przypadku zwłoki z realizacją zlecenia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁANIANIA WARUNKÓW: a) Warunek art. 22 ust.1 pkt.1 - na podstawie oświadczenia b) Warunek art.22 ust.1 pkt. 2 - na podstawie oświadczenia c) Warunek art. 22 ust.1 pkt. 3 - wymagane jest doświadczenie zawodowe osoby wykonującej zamówienie, w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (należy udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat: min.20 podziałów, min. 10 aktualizacji map zasadniczych i sporządzenia min. 5 kart budynków) osoba realizująca zamówienia musi posiadać stosowne uprawnienia geodezyjne d) Warunek art. 22 ust.1 pkt. 4 - na podstawie oświadczenia e) Warunek art. 24 ust.1 - na podstawie oświadczenia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 9 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 pkt. 2 oraz §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §6 w/w Rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach