Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zespół Obsługi Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 43-246 Strumień, ul. 1 Maja 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 857 03 47 , fax. 33 857 03 47
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół
    ul. 1 Maja 7 7
    43-246 Strumień, woj. śląskie
    tel. 33 857 03 47, fax. 33 857 03 47
    REGON: 07235579600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III pięciu szkół podstawowych z terenu gminy Strumień, w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, nr umowy UDA - POKL.09.01.02-24-130/11 - 00 z dnia 10.11.2011 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części opisane w pkt. 3.9 SIWZ, w związku z czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części (zajęć). 3. Założenia wspólne: 1) Prowadzący musi posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. Nr 50, poz.400 z późn. zm.) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej, 2) Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.). 3) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: - godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach ( tekst jednolity Dz. U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), - godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w/w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 4) Miejscem prowadzenia zajęć będzie teren odpowiedniej szkoły (szczegółowy opis zamówienia w pkt. 3.9), 5) Opracowane Programy tematyczne zajęć (załącznik nr 7 do SIWZ) będą konsultowane z Zamawiającym i przez niego akceptowane, 6) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a. opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez szkołę, b. prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora, z-cę Koordynatora Projektu lub Dyrektora szkoły, dokładając wszelkich starań do ich prawidłowej realizacji, c. racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, d. przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów, e. przygotowywanie opinii/ sprawozdań o postępach uczniów i przedkładanie jej Dyrektorowi szkoły, f. systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności arkuszy obserwacji oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach oraz niezbędnych dokumentów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem projektu, g. prowadzenie Harmonogramu godzin i zadań świadczonych przez Zleceniobiorcę (zał. nr 1 do umowy) celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Dyrektorowi danej szkoły wraz z rachunkiem/fakturą oraz protokołem odbioru usług edukacyjnych (zał. nr 2 do umowy), h. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Dziennik zajęć Zamawiającemu obecności niezwłocznie po zakończeniu każdej jednorazowej usługi, i. sporządzenie sprawozdania merytorycznego (ewaluacji) z realizacji zajęć na koniec roku szkolnego 2012/2013, j. realizowanie zasady równości płci w odniesieniu do tematyki zajęć i grupy uczniów, k. poddawanie się kontroli osób do tego upoważnionych, l. wspomaganie działań promocyjnych projektu, m. oznakowanie sal dydaktycznych (wzór dostarczy Zamawiający) 7) W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja w tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi edukacyjnej. 8) Zamawiający zakupi pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. 9) Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie odbyte godziny zajęć ( z uwzględnieniem określonych limitów, zgodnie z szczegółowym opisem zamówienia w pkt. 3.9 SIWZ). 10) Zajęcia wymienione w punkcie 3.9 będą realizowane na podstawie opracowanego przez wykonawcę programu, który nie może obejmować treści zawartej w podstawie programowej dla przedmiotu zadania, o której mowa w Rozporządzeniu MEN w sprawie podstawy programowej, wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. 2009 Nr 4 poz. 17 z późniejszymi zmianami). Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe części, na które Wykonawca może złożyć ofertę częściową: CZĘŚĆ NR 1. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 2. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej CZĘŚĆ NR 3. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Zabłociu CZĘŚĆ NR 4. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Bąkowie CZĘŚĆ NR 5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej CZĘŚĆ NR 7. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 8. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Drogomyślu CZĘŚĆ NR 9. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej CZĘŚĆ NR 10. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Zabłociu CZĘŚĆ NR 11. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Bąkowie CZĘŚĆ NR 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 13. Zajęcia rozwijające zainteresowania ucznió w szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania ucznió w szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Drogomyślu CZĘŚĆ NR 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania ucznió w szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej CZĘŚĆ NR 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania ucznió w szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej w Zabłociu CZĘŚĆ NR 17. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 18. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strumien.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach