Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie dla potrzeb realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-370 Pszów, ul. Traugutta 48
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 455 90 55 , fax. 32 453 12 15
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie
    ul. Traugutta 48 48
    44-370 Pszów, woj. śląskie
    tel. 32 455 90 55, fax. 32 453 12 15
    REGON: 27262530900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie dla potrzeb realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi edukacyjnej dla uczniów/uczennic Gimnazjum w Pszowie przy ul. Niepodległości 99 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Pszowie przy ul. Armii Krajowej 56, 44 - 370 Pszów w ramach projektu pn. Kuźnia umysłu i ciała - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Pszowie i projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 3.1. zobowiązany będzie do: 1) przygotowania w porozumieniu z Zamawiającym szczegółowych kwartalnych harmonogramów zajęć i przekazanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie do 10 dnia pierwszego miesiąca kwartału celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Przy czym pierwszy harmonogram realizacji zajęć Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia odpisania umowy. 2) opracowanie szczegółowego programu zajęć odpowiednio do poziomu rozwoju i potrzeb edukacyjnych uczniów i przekazanie go Zamawiającemu celem akceptacji, 3) przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z programem i zatwierdzonym harmonogramem, 4) niezwłoczne informowanie specjalisty ds. nadzoru o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 5) zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników, 6) systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć w tym m.in. dzienników zajęć/list obecności i innych w zależności od potrzeb, 7) comiesięczne przekazywanie Zamawiającemu ewidencji godzin i zadań w formie papierowej (jeśli dotyczy), 8) sporządzania kwartalnych sprawozdań z realizacji zajęć wraz z podaniem ilości zrealizowanych godzin i przekazywanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie 3 dni roboczych od zakończenia kwartału sprawozdawczego, 9) przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych wraz z przygotowaniem analizy wyników, po każdym semestrze realizacji zajęć i przekazanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia semestru, 10) udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów/ uczennic wytworzonych w trakcie prowadzenia zajęć), 11) przekazania całej dokumentacji Zamawiającemu w terminie do 30.06.2015 r., 12) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 13) przestrzegania Wytycznych PO KL 2007 - 2013 w zakresie realizacji projektu i sporządzania dokumentacji projektowej, 14) współpracy z koordynatorem projektu i innymi osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego, 15) prowadzenia zajęć zgodnie z aktualnymi zaleceniami i wytycznymi Instytucji Pośredniczącej PO KL 2007 - 2013. 3.2. ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczniów / uczennic w czasie trwania zajęć edukacyjnych, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie udostępnionych pracowni/sal, w których będą prowadzone zajęcia. 4. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut. 5. Zajęcia pływania na basenie dla uczniów Gimnazjum w ramach Część II dla grupy nr 1 oraz Części III dla grupy nr 2 będą odbywać się jednocześnie podczas 9 wspólnie zorganizowanych wyjazdów na basen. W związku z powyższym Wykonawca musi dysponować dwoma różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą do realizacji zajęć zgodnie z Częścią II w grupie nr 1 i drugą osobą do realizacji zajęć zgodnie z Częścią III w grupie nr 2. 6. Zajęcia pływania na basenie dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach Część IV dla grupy nr 1 oraz Części V dla grupy nr 2 będą odbywać się jednocześnie podczas 22 wspólnych zorganizowanych wyjazdów na basen. W związku z powyższym Wykonawca musi dysponować dwoma różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą do realizacji zajęć zgodnie z Częścią IV w grupie nr 1 i drugą osobą do realizacji zajęć zgodnie z Częścią V w grupie nr 2. 7. Warsztaty w ramach poszczególnych Części prowadzone będą w oparciu o programy przygotowane przez Wykonawcę, uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmpszow.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach