Gmina Mikołów ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, Rynek 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3248500 , fax. 32 3248400
- Data zamieszczenia: 2014-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
Rynek 16 16
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 32 3248500, fax. 32 3248400
REGON: 27625763000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców (Części zamówienia 1 - 9) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Mikołowie Część 1 wydział lingwistyczny (zajęcia z języka angielskiego) - 70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6) Część nr 2 wydział lingwistyczny (zajęcia z języka angielskiego) -70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6 II Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej nr 4 w Mikołowie przy ul. Katowickiej 122 część 3 wydział ekspresji -kulturalnej - 70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6) - grupa teatralna. Celem szczegółowym wydziału jest poznanie różnych form teatralnych. III Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie przy ul. Katowickiej 24 część 4 wydział lingwistyczny (zajęcia z języka angielskiego) - 70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6) część 5 wydział humanistyczny - 70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6) IV Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 w Mikołowie Część 6 wydział ekspresji kulturalnej - 70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6) - grupa plastyczna. Celem szczegółowym wydziału jest poznanie form artystycznych - główny nacisk na zajęcia z plastyki. V. Usługa świadczenia usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej nr 7 w Mikołowie. Część 7 wydział ekspresji kulturalnej - 70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6) -grupa plastyczna. Celem szczegółowym wydziału jest poznanie form artystycznych - główny nacisk na zajęcia z plastyki. Część 8 wydział geograficzno-przyrodniczy -70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6) VI. Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej nr 8 w Mikołowie. część nr 9 wydział ekspresji kulturalnej - 70 godzin, w tym maksymalnie 30% przeznaczonych na zajęcia podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych uwzględniając 3 wyjazdy (patrz - rozliczenia wyjazdów - Informacje dodatkowe w Opisie Przedmiotu Zamówienia, pkt. 6) - grupa plastyczna. Celem szczegółowym wydziału jest poznanie form artystycznych - główny nacisk na zajęcia z plastyki. Materiały edukacyjne do zajęć (w przypadku, gdy Wykonawca zadeklarował ich zapewnienie na etapie postępowania przetargowego): Wykonawca gwarantuje komplet materiałów edukacyjnych do zajęć na każdych zajęciach, dla każdego uczestnika/ uczestniczki zajęć, które będą odpowiadać specyfice zajęć. Pod pojęciem materiały edukacyjne do zajęć Zamawiający rozumie: kserokopie, wydruki, karty pracy, testy, elementy martwej natury (kasztany, liście, kamyki itp.), materiały pasmanteryjne itp. Na każdych zajęciach Zamawiający wymaga min. 1 szt. ww. materiałów na uczestnika/ uczestniczkę. Materiały edukacyjne po każdych zakończonych zajęciach przechodzą na własność uczestników/ uczestniczek Projektu. Po zrealizowaniu usługi, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć protokół zdawczo- odbiorczy wydanych materiałów podpisany przez wszystkich uczestników/ uczestniczki zajęć (wzór protokołu stanowi załącznik nr 10 do umowy). Informacje dodatkowe : 1. W przypadku zajęć stacjonarnych pojęcie godzina należy rozumieć jako wymiar czasu min. 45 minut, w przypadku zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych/studyjnych - jako wymiar czasu 60 minut. 2. Pojęcie zajęcia należy rozumieć jako zajęcia dodatkowe, odbywające się poza podstawowym programem nauczania w danej szkole podstawowej. 3. Istnieje możliwość nakładania się zajęć w kilku placówkach w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prowadzenia zajęć jednocześnie we wszystkich placówkach, w których takie nałożenie nastąpi. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco karty czasu pracy osoby realizującej zamówienie w ramach projektu (załącznik nr 3 do umowy) dokumentującej postęp wykonania usługi oraz przedłożenia Zamawiającemu wraz z rachunkiem/fakturą (wzór rachunku - załącznik nr 5 do umowy) i protokołem zdawczo - odbiorczym (załącznik nr 4 do umowy) oraz dostarczeniem ksero dziennika zajęć (wzór załącznika nr 2 do umowy) za dany miesiąc w ciągu 5 dniu roboczych po upływie miesiąca rozliczeniowego, w którym nastąpiło wykonanie usługi. 5. Wykonawca jest zobowiązany do podpisania oświadczenia prowadzącego zajęcia w sprawie ochrony zdrowia i życia dziecka oraz mienia na zajęciach dodatkowych w ramach projektu Uniwersytet Młodych Odkrywców. 6. Rozliczanie czasu pracy podczas prowadzenia zajęć edukacyjnych na wyjazdach. - Wycieczki do 50 km w promieniu od miejsca wyjazdu (Mikołów) - czas pracy prowadzącego zajęcia rozliczony w karcie czasu pracy - do 6 godzin - Wycieczki od 51 km do 200 km w promieniu od miejsca wyjazdu (Mikołów) - czas pracy prowadzącego zajęcia rozliczony w karcie czasu pracy - do 8 godzin. - Wycieczki od 201 km do 300 km w promieniu od miejsca wyjazdu (Mikołów) - czas pracy prowadzącego zajęcia rozliczony w karcie czasu pracy - do 10 godzin. - Wycieczki powyżej 301 km w promieniu od miejsca wyjazdu (Mikołów) - czas pracy prowadzącego zajęcia rozliczony w karcie czasu pracy - do12 godzin. Czas liczony jest od wyjazdu (z Mikołowa, z danej Szkoły Podstawowej) do przyjazdu z powrotem (do Mikołowa, do Szkoły Podstawowej). Jeżeli zostaną przekroczone ramy czasowe wyjazdu, to o czasie rozliczenia wyjazdu decyduje odległość miejsca docelowego od Mikołowa, a nie czas trwania wyjazdu edukacyjnego. W przypadku wyjazdów obejmujących kilka miejscowości podczas wyjazdu, przy obliczeniu odległości od Mikołowa, przyjmuje się miejsce najbardziej oddalone od Mikołowa. 7. Wykonawca musi być dyspozycyjny podczas weekendów - każdorazowo jeden wydział wyjeżdża na 3 wyjazdy edukacyjne (prowadzenie zajęć edukacyjnych podczas wyjazdów - termin do 30 czerwca 2015 r.) Obowiązki Wykonawcy: 1. Przygotowanie i przedstawienie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć dostosowanego do potrzeb placówki i poziomu uczestników/ uczestniczek Projektu do akceptacji Zamawiającego. Program zajęć powinien być wcześniej zaakceptowany przez Dyrektora szkoły. 2. Przygotowanie i przedstawienie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu zajęć do akceptacji Zamawiającego. 3. Konieczność niezwłocznego poinformowania Specjalisty ds. Programu Rozwojowego o odwołaniu zajęć z przyczyn losowych, nieprzewidywalnych oraz ustalenia terminu odpracowania zajęć w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od odwołania zajęć. 4. Przedstawienie pisemnego usprawiedliwienia nieobecności, o której mowa w umowie § 2 ust. 7 w terminie 3 dni roboczych od zaistnienia wydarzenia. 5. Przeprowadzenie oraz sprawdzenie ankiet i testów wiedzy wśród uczestników/ uczestniczek Projektu na początku i na końcu trwania Projektu. 6. Prowadzenie na bieżąco dziennika zajęć realizowanych w ramach Projektu. 7. Przygotowanie dodatkowej dokumentacji związanej z organizacją wyjazdów edukacyjnych. 8. Wypełnianie dokumentów w formie elektronicznej w formatach wskazanych w umowie. 9. Aktywny udział w procesie rekrutacji na zajęcia oraz dbałość o frekwencję na zajęciach. 10. Odpowiedzialność za sprzęt i sale lekcyjne, które udostępnia szkoła. 11. Podpisanie oświadczenia prowadzącego zajęcia w sprawie ochrony zdrowia i życia dziecka oraz mienia na zajęciach realizowanych w ramach Projektu oraz korzystania z pełni praw publicznych. 12. Prowadzenie bieżącej współpracy ze specjalistą ds. programu rozwojowego, dyrektorem szkoły, koordynatorem Projektu i asystentem koordynatora. 13. Obowiązkowe uczestnictwo w konferencji podsumowującej Projekt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku A do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zapewnienie materiałów edukacyjnych do zajęć
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- . prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I: Radosne dzieci w żłobku w gminie Poraj Część II: Odkrywamy świat w przedszkolu w Żarkach-Letnisko
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie kursu języka angielskiego oraz kursu metodycznego dla osób dorosłych na potrzeby realizacji projektu pn. Power of Education - podniesienie jakości kształcenia i zarządzania w mikołowskich placówkach oświatowych
Dodano: 2016-06-16 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
Dodano: 2016-01-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Dodano: 2015-10-30 - Usługa edukacyjna polegającą na organizacji wizyt studyjnych wraz z warsztatami dla potencjalnych i obecnych beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-09 - Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach projektu nr POKL.04.01.02-00-131/12 p.t. Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/32/TB.
Dodano: 2015-09-28 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach
Dodano: 2015-06-03 - Przeprowadzenie szkolenia AutoCad podstawowy w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Dodano: 2015-05-21 - Kampania edukacyjno - promocyjna dla zadania pn. Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków
Dodano: 2015-04-28