Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II (Części zamówienia 1 do 5)

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3248500 , fax. 32 3248400
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 3248500, fax. 32 3248400
    REGON: 27625763000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II (Części zamówienia 1 do 5)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II (Części zamówienia 1 do 5). Część 1. Zajęcia w ramach Agencji Ty też potrafisz w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Mikołowie - grupa VI - 84 godziny zajęć. Część 2. Zajęcia w ramach Agencji ekspresji kulturalnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Mikołowie - grupa XI - grupa taneczna - 84 godziny zajęć. Część 3. Zajęcia w ramach Agencji języków obcych w Szkole Podstawowej nr 4 w Mikołowie - język niemiecki - grupa III - 64 godziny zajęć. Część 4. Zajęcia w ramach Agencji języków obcych w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie - język włoski - grupa VI - 72 godziny zajęć. Część 5. Zajęcia w ramach Agencji Ty też potrafisz w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie - grupa IV - 72 godziny zajęć. Informację dodatkowe: Pojęcie godzina należy rozumieć jako wymiar czasu min. 45 minut. Pojęcie zajęcia należy rozumieć jako zajęcia dodatkowe, odbywające się poza podstawowym programem nauczania w danej szkole podstawowej. Istnieje możliwość nakładania się zajęć w kilku placówkach w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prowadzenia zajęć jednocześnie we wszystkich placówkach, w których takie nałożenie wystąpi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco Karty czasu pracy osoby realizującej zamówienie w ramach projektu (załącznik nr 3 do umowy) dokumentującej postęp wykonania usługi oraz przedłożenia Zamawiającemu wraz z rachunkiem/fakturą (wzór rachunku - załącznik nr 5 do umowy) i protokołem zdawczo-odbiorczym (załącznik nr 4 do umowy) w ciągu 5 dni roboczych po upływie miesiąca rozliczeniowego, w którym nastąpiło wykonanie usługi. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, o których mowa w ust. 3 w karcie czasu pracy osoby realizującej zamówienie w ramach projektu (załącznik nr 3 do umowy). Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco dziennik zajęć realizowanych w ramach projektu (załącznik nr 2 do umowy). Wykonawca jest zobowiązany do podpisania oświadczenia prowadzącego zajęcia w sprawie ochrony zdrowia i życia dziecka oraz mienia na zajęciach dodatkowych realizowanych w ramach projektu Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II (załącznik nr 6 do umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: część 1 zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), część 2 zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), część 3 zamówienia: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), część 4 zamówienia: 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych), część 5 zamówienia: 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych), Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach