Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pt. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-370 Pszów, ul. Traugutta 48
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 455 90 55 , fax. 32 453 12 15
  • Data zamieszczenia: 2014-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie
    ul. Traugutta 48 48
    44-370 Pszów, woj. śląskie
    tel. 32 455 90 55, fax. 32 453 12 15
    REGON: 27262530900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pt. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi edukacyjnej dla uczniów/uczennic Szkoły Podstawowej nr 2 w Pszowie, ul. Karola Miarki 16 oraz uczniów Szkoła Podstawowa nr 3 w Pszowie, ul. Armii Krajowej 56, 44 - 370 Pszów w ramach projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 27 części. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 3.1. zobowiązany będzie do: 1) przygotowania w porozumieniu z Zamawiającym szczegółowych kwartalnych harmonogramów zajęć i przekazanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie do 10 dnia pierwszego miesiąca kwartału celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Przy czym pierwszy harmonogram realizacji zajęć obejmujący 1 kwartał 2014 r. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie najpóźniej do 04.02.2014 r. 2) opracowanie szczegółowego programu zajęć odpowiednio do poziomu rozwoju i potrzeb edukacyjnych uczniów i przekazanie go Zamawiającemu celem akceptacji, 3) przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z programem i zatwierdzonym harmonogramem, 4) niezwłoczne informowanie specjalisty ds. nadzoru o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 5) zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników, 6) systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć w tym m.in. dzienników zajęć, list obecności i innych w zależności od potrzeb, 7) comiesięczne przekazywanie Zamawiającemu ewidencji godzin i zadań w formie papierowej (jeśli dotyczy), 8) sporządzania kwartalnych sprawozdań z realizacji zajęć wraz z podaniem ilości zrealizowanych godzin i przekazywanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie 3 dni roboczych od zakończenia kwartału sprawozdawczego, 9) przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych wraz z przygotowaniem analizy wyników: a) po każdym semestrze zajęć i przekazanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia semestru (dotyczy części I - X, XIII - XXVII); b) w terminie do 30.06.2014 r. i przekazanie ich specjaliście ds. nadzoru (dotyczy części XI - XII), 10) udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów/ uczennic wytworzonych w trakcie prowadzenia zajęć), 11) przekazania całej dokumentacji Zamawiającemu w terminie: a) do 30.06.2015 r. (dotyczy części I - X, XIII - XXVII); b) do 30.06.2014 r. (dotyczy części XI - XII), 12) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 13) przestrzegania Wytycznych PO KL 2007 - 2013 w zakresie realizacji projektu i sporządzania dokumentacji projektowej, 14) współpracy z koordynatorem projektu i innymi osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego, 15) prowadzenia zajęć zgodnie z aktualnymi zaleceniami i wytycznymi Instytucji Pośredniczącej PO KL 2007 - 2013. 3.2. ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczniów / uczennic w czasie trwania zajęć edukacyjnych, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie udostępnionych pracowni/sal, w których będą prowadzone zajęcia. 4. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut, za wyjątkiem zajęć logopedycznych, których czas trwania wyniesie 60 minut. 5. Warsztaty integracyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w ramach część XI oraz części XII dotyczą jednej grupy uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych i będą prowadzone wspólnie przez dwie osoby. Pierwsza osoba realizuje zajęcia zgodnie z częścią XI i druga osoba zgodnie z częścią XII przedmiotu zamówienia. 6. Warsztaty w ramach poszczególnych części prowadzone będą w oparciu o programy przygotowane przez Wykonawcę. W przypadku części XI oraz części XII, Wykonawcy w porozumieniu opracowują wspólnie jeden program obejmujący warsztaty integracyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 realizowanych w ramach część XI oraz części XII.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmpszow.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach