Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w ramach realizacji projektu: Zasady otrzymywania dopłat bezpośrednich a obowiązek spełnienia przez gospodarstwo zasad wzajemnej zgodności, ze szczególnym uwzględnieniem programów zwalczania chorób zakaźnych w województwie podlaskim, realizowanego w ramach PROW 2007-2013, oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie

Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-210 Szepietowo, 13 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2758946 , fax. 086 2758951
  • Data zamieszczenia: 2010-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    13 13 13
    18-210 Szepietowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2758946, fax. 086 2758951
    REGON: 45069512000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w ramach realizacji projektu: Zasady otrzymywania dopłat bezpośrednich a obowiązek spełnienia przez gospodarstwo zasad wzajemnej zgodności, ze szczególnym uwzględnieniem programów zwalczania chorób zakaźnych w województwie podlaskim, realizowanego w ramach PROW 2007-2013, oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w ramach realizacji projektu: Zasady otrzymywania dopłat bezpośrednich a obowiązek spełnienia przez gospodarstwo zasad wzajemnej zgodności, ze szczególnym uwzględnieniem programów zwalczania chorób zakaźnych w województwie podlaskim, realizowanego w ramach PROW 2007-2013, oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, działania 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie. 2. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik 1A SIWZ), w ilościach i terminach określonych w załączniku nr 1B SIWZ. 3. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ na poszczególne zadania, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy. 4. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania, dowozu i podawania serwisu kawowego i obiadów w dni wskazane przez Zamawiającego w harmonogramie do miejsca i sali, w której będzie odbywało się szkolenie (Załącznik nr 1B SIWZ), b) świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, c) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm. łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy), d) transportu posiłków w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, e) dostarczenia szczelnych pojemników na zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz odpady żywnościowe, f) usunięcia, po spożyciu posiłków zużytych naczyń jednorazowego użytku oraz wszelkich odpadów żywnościowych. 5. Serwis kawowy: musi być dostępny dla uczestników szkoleń od początku zajęć (od godz. 9.00) do czasu ich zakończenia (czas trwania zajęć 6 godzin zegarowych). Zestaw serwis kawowy bez względu na liczbę uczestników szkolenia nie zmienia się. 6. Zestaw serwis kawowy na jeden dzień szkoleniowy składa się z: a) kawa - 5 l b) herbata - 5 l, c) woda niegazowana (0,5 l) - 10 butelek, d) cukier w saszetkach - (5g) - 50 szt., e) śmietanka do kawy w saszetkach (3g) - 30 szt., f) ciastka - 3 kg (3 rodzaje ciastek: 1kg ciastek kruchych, 1 kg wafelków, 1 kg ciastek z bakaliami), g) naczynia jednorazowe (kubki jednorazowe do napojów gorących (0,2 l) - 50 szt., kubki do napoi zimnych (0,2 l - 20 szt., talerzyki jednorazowe (śr. 23 cm) - 10 szt., mieszadełka jednorazowe - 50 szt.), h) serwetki (op. 100 szt.) - 1 opakowanie. 7. Obiad: a) musi być dostarczony o godz. 13.00 na miejsce usługi jako wyporcjowany w jednorazowych pojemnikach wraz z jednorazowymi sztućcami. Podawany po jednym posiłku każdego dnia szkoleniowego według załączonego harmonogramu na poszczególne zadania. b) każdy posiłek składa się z: zupy - 500 ml, dania głównego - min. 400 g, napoi - 250 ml W zestawie na jedną osobę: a) pierwszy dzień szkoleniowy: rosół z makaronem - 500 ml, kotlet schabowy - 180 g, ziemniaki - 200 g, surówka (bukiet surówek 3 rodzaje po 70 g), sok - 250 ml, b) drugi dzień szkoleniowy: pomidorowa z ryżem - 500 ml, kotlet de Volaille - 180 g, ziemniaki - 200 g, surówka (bukiet surówek 3 rodzaje po 70 g), sok - 250 ml.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/wodr/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach