Przetargi.pl
zakup posiłków wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Mały Płock zlokalizowanego w Kątach w ramach Projektu Wesołe Przedszkole

Urząd Gminy w Małym Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 18-516 Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2791312 , fax. 086 2791250
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Małym Płocku
    ul. Kochanowskiego 15 15
    18-516 Mały Płock, woj. podlaskie
    tel. 086 2791312, fax. 086 2791250
    REGON: 00054226700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup posiłków wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Mały Płock zlokalizowanego w Kątach w ramach Projektu Wesołe Przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup posiłków dla dzieci uczęszczających do Punktu Wychowania Przedszkolnego w Gminie Mały Płock w miejscowości Kąty 9 dzieci W 2013 r. 9 posiłków 20 dni 2 m-ce, w 2014 r. 9 posiłków 20 dni 10 m-cy w 2015 r. 9 posiłków 20 dni 6 m-cy W łącznej liczbie 3240 zestawów. Dzienny zestaw dla jednego dziecka powinien składać się z trzech artykułów tj a Soczek w kartoniku lub napój lub woda smakowa b Serek homogenizowany lub jogurt c Herbatniki lub ciastka lub baton wafelek lub bułeczka rogalik Posiłki mają być dostarczane w okresie od 04.11.2013 r. do 30.06. 2015 r. w dni nauki szkolnej. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w opakowania jednorazowe Ilość zamawianych produktów może ulegać zmianie w zależności od obecności dzieci na zajęciach .O zmianie ilości posiłków Wykonawca będzie informowany telefonicznie lub na piśmie przez osobę reprezentującą zamawiającego Punkt przedszkolny funkcjonuje przez 5 dni w tygodniu w dni nauki szkolnej. Posiłki powinny być dostarczane do godziny 9:30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malyplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach