Przetargi.pl
Świadczenie technicznej obsługi stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20

Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Okrzei
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 335 31 15-16 , fax. 32 335 31 18
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna
    ul. Okrzei 20
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 335 31 15-16, fax. 32 335 31 18
    REGON: 24124092100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie technicznej obsługi stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie gotowości serwisowej, nadzór nad sprawnością instalacji, wykonywanie okresowych przeglądów wraz z pomiarami instalacji elektrycznych i urządzeń oraz asysta techniczna podczas imprez organizowanych na Stadionie Miejskim w Gliwicach przy ulicy Okrzei 20. Obsługa techniczna systemów, urządzeń i instalacji będących na wyposażeniu, zainstalowanych na Stadionie Miejskim w Gliwicach przy ulicy Okrzei 20 ma na celu zapewnienia możliwie bezawaryjnej eksploatacji oraz uzyskania optymalnych warunków pracy urządzeń i instalacji jak i również spełnienie wszystkich wymogów podyktowanych przepisami prawa obowiązującego w poszczególnych branżach oraz zaleceń producentów tych urządzeń. Celem czynności konserwacyjnych ma być również utrzymanie systemów instalacji i urządzeń w stanie niepogorszonym z uwzględnieniem zjawiska normalnego zużycia oraz wykonywanie wszelkich napraw systemów instalacji i urządzeń będących na wyposażeniu Stadionu Miejskiego w Gliwicach przy ulicy Okrzei 20. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: A. USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (asysta techniczna) Podczas imprez masowych (przez co rozumie się mecze piłkarskie, koncerty oraz wszelkie inne pozostałe imprezy) na Stadionie Miejskim w Gliwicach przy ulicy Okrzei 20 Wykonawca musi pełnić na miejscu pogotowie techniczne (asystę techniczną) do przeprowadzenia imprezy masowej, zabezpieczyć przygotowanie techniczne, pełnić dyżur w trakcie trwania imprezy w takiej liczbie osób, aby reakcja na awarię była natychmiastowa, utrzymując w pełni sprawność wszystkich systemów sieci i urządzeń, załączając niezbędne układy i obwody zasilające, sterując oświetleniem obiektu. Podczas trwania imprez w trakcie ich przygotowania aż do zakończenia obsada techniczna Wykonawcy musi zapewnić bieżące funkcjonowanie instalacji i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia imprezy masowej. Wykonawca zobowiązany jest do: ─ przygotowania dyżuru asysty technicznej nie później niż na dwie godziny przed imprezą masową, przy czym opisane czynności muszą być rozpoczęte na dwie godziny przed rozpoczęciem imprezy; ─ Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność wszystkich systemów przez cały okres trwania imprezy masowej, poprzez natychmiastową reakcję na wszelkie usterki i awarie oraz niezwłoczne ich usuwanie. Powyższe dotyczy wszystkich systemów/sieci/urządzeń wyszczególnionych w punkcie B. ─ rozpoczęcie procedury zakończenia pracy następuje nie wcześniej niż po upływie jednej godziny po zakończeniu imprezy masowej. Łączna liczba przewidywanych imprez objętych zamówieniem podstawowym na Stadionie w okresie umowy to około 24 wydarzenia (meczów piłkarskich). Wykonawca otrzyma na 2 tygodnie przed pierwszym meczem harmonogram spotkań meczowych rozgrywanych na stadionie Zamawiającego. Wykonawca winien zapewnić do pełnienia dyżuru ilość pracowników gwarantującą należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Pracownicy pogotowia technicznego podczas imprez masowych zajmują miejsca w pomieszczeniu ochrony mienia wskazanym przez kierownika ds. bezpieczeństwa. B. USŁUGA TECHNICZNA W zakres obsługi technicznej wchodzą regularne przeglądy, konserwacje wynikające z wytycznych producentów urządzeń, prawa budowlanego, branżowego oraz przepisów prawa powszechnego. Wykonanie przeglądów instalacji i urządzeń musi być odnotowane w książce serwisowej dla poszczególnych urządzeń/instalacji, którą prowadzi Wykonawca. Na 48 godzin przed planowaną imprezą na Stadionie Miejskim w Gliwicach przy ul. Okrzei 20 Wykonawca sporządza pisemną informację o sprawności powierzonych systemów/instalacji/urządzeń do obsługi technicznej. W przypadku awarii powierzonych systemów/instalacji/urządzeń Wykonawca dokonuje pełnej naprawy, w tym wymienia części zamienne lub zastosowane materiały, którymi obciąża Zamawiającego po wykonanej usłudze. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do naprawy przedstawić zakres prac i kosztorys użytych materiałów/części przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Na tej podstawie po zakończonych pracach i odbiorze przez Zamawiającego, Wykonawca wystawia fakturę zawierającą zaakceptowane i wymienione materiały/części. W celu realizacji obsługi technicznej Wykonawca podaje do wiadomości Zamawiającego czynne przez całą dobę przez okres obowiązywania umowy następujące kanały łączności:  co najmniej numery dwóch telefonów komórkowych;  co najmniej numer jednego faksu;  co najmniej jeden adres e-mail Konserwacja, przeglądy, naprawy oraz usługa pogotowia technicznego dotyczą następujących urządzeń/instalacji: a) Instalacja elektroenergetyczna - w skład której wchodzą: stacja średniego/niskiego napięcia, agregat prądotwórczy 1MW, rozdzielnica główna wraz z układem SZR, rozdzielnice obwodowe Stadionu oraz budynku klubowego, układ UPS wraz z bateriami akumulatorów do podtrzymania oświetlenia awaryjnego murawy stadionu oraz układ rozdzielnic wraz z akumulatorami do podtrzymania oświetlenia awaryjnego budynku klubowego, oświetlenie zewnętrzne oraz murawy, instalacje wewnętrzne, odgromowe i uziemiające. b) System alarmu pożarowego SAP (Systemu Alarmu Pożarowego) - pozwala na wczesne wykrywanie i sygnalizację pożaru. Zainstalowane w obiekcie czujki wykrywają automatycznie pożar po jego oznakach np. wzrost temperatury, obecność dymu czy płomienia. Centrala pożarowa rozpoczyna akcję alarmową informując o zagrożeniu personel i wszystkich ludzi przebywających w obiekcie oraz Jednostkę Państwowej Straży Pożarnej w sytuacji zagrożenia pożarowego na obiekcie. ─ Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenia pracowników Zamawiającego i osób wykonujących dla niego czynności obsługę systemu przeciw-pożarową. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych c) Dźwiękowe Systemy Ostrzegania DSO - system wspomagający ochronę przeciw-pożarową. Jest to połączenie alarmu przeciw-pożarowego z systemem rozgłaszającym, w którym informacje są w sposób prosty przekazywane o ewentualnym zagrożeniu. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych ─ Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenia pracowników Zamawiającego i osób wykonujących dla niego czynności obsługi systemu DSO d) Obsługa technicznej instalacji oddymiania. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych e) System wentylacji obiektu. W zakresie obsługi wentylacji obiektu będzie wchodziła konserwacja ogólna, czyszczenie, wymiana filtrów systemu, dbanie o prawidłowe działanie wentylacji, rozpoznawanie zapotrzebowania w innych pomieszczeniach np. serwerowniach oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych. f) System identyfikacji Kibica. W zakresie obsługi systemu identyfikacji kibica "Olimp" wchodzi pełne wsparcie techniczne dla serwerów, czujników i prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z wymogami systemu. System identyfikacji Kibica. g) System zarządzania budynkami (BMS). System Zarządzania BMS (Building Managament Systems) to zintegrowany system, który daje możliwość monitorowania i zarządzania wszystkimi urządzeniami i systemami znajdującymi się w budynku i w jego otoczeniu. BMS pozwala na reagowanie w czasie rzeczywistym na zmiany warunków zewnętrznych i wewnętrznych, by uzyskać optymalne zużycie mediów, energii, poprawić funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz komfort. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych. h) Obsługa systemu ekranów LED oraz systemu band reklamowych. W zakres obsługi ekranów LED jak również band reklamowych będzie wchodziła obsługa techniczna sprzętu po otrzymaniu odpowiednich materiałów graficznych, bądź szczegółowych wytycznych co do wyświetlanej zawartości. Natomiast w przypadku systemów DYSTEN poprzez zestaw aplikacji ScreenMaster dostępnych na obiekcie podczas imprez. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych. i) Obsługa systemu zasilania awaryjnego UPS. Obsługa systemu UPS jako drugiego niezawodnego systemu zasilania dla całego obiektu. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych. j) Zapewnienie przesyłu danych dostępnych siecią internetową z prędkością nie mniejszą niż 100 Mbit/s (dostarczanie Internetu oraz serwisowanie sieci). W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych. k) Obsługa systemu IT. W skład obsługi systemu IT: • systemowe zarządzanie zasobami IT zgodne ze standardami, • automatyzacja procesów pracy, • legalność i bezpieczeństwo biznesu, • bezpieczeństwo danych elektronicznych (w tym danych osobowych), • efektywna komunikacja, • rzetelna, kompleksowa analiza zasobów sprzętowych, • serwis techniczny systemów komputerowych, • serwis systemów operacyjnych, • serwis pozostałego oprogramowania, • zdalne zarządzanie i pomoc użytkownikom komputerów, W zakres obsługi ww. systemów wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych • przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa i sporządzenie dokumentacji po przeprowadzonym audycie, • przeprowadzenie audytu legalności oprogramowania w sieci i na sprzęcie klubu oraz sporządzenie dokumentacji po audycie, • przeprowadzenie inwentaryzacji sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz sporządzenie dokumentacji po inwentaryzacji. l) Usługa przeglądów i konserwacji systemu CCTV IP. Zgodnie z dokumentacją projektową CCTV IP Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania co najmniej raz w roku (w miesiącach czerwiec - lipiec) jego kompleksowego przeglądu, konserwacji i sprawdzenie jego działania zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 stycznia 2011 r. w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej (Dz. U. Nr 16, poz. 73) oraz złożenie Zamawiającemu stosownego raportu. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych m) Przegląd Systemu Nagłośnienia na Stadionie Miejskim w Gliwicach. Zakres przeglądu - odsłuch kolumn głośnikowych tonem testowym - sprawdzenie działania pulpitu mikrofonowego w pomieszczeniu Policji i Straży Pożarnej - sprawdzenie działania priorytetów - sprawdzenie działania i konserwacja wzmacniacza wraz z układem zasilania awaryjnego - sprawdzenie i konserwacja linii głośnikowych W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy w celu sprawdzania działania i gotowości systemu oraz naprawy w sytuacjach awaryjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 4 500,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski o/Gliwice nr: 88 1050 1298 1000 0023 4170 2229 5.Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) pocztą lub sekretariacie Klubu. 6.Godziny otwarcia Sekretariatu Klubu w godz. od.8.30 do 15.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach