Przetargi.pl
USŁUGA ADMINISTROWANIA I DOZOROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDZANYMI PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI

ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI ogłasza przetarg

  • Adres: 40-172 Katowice, ul. Grabowa 1 A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI
    ul. Grabowa 1 A
    40-172 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 240305185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/sznkat/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ADMINISTROWANIA I DOZOROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDZANYMI PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Cz. 1 – Częstochowa, ul. Wręczycka 11A-Dozór ciągły nieruchomości w dni robocze w godzinach 15.00 - 8.00 oraz od 6.00 – 8.00. - Obchód nieruchomości w godzinach wieczornych i nocnych w dni robocze a w dni wolne i świąteczne co najmniej trzy razy w ciągu doby.- Niezwłoczne informowanie właściwych służb w przypadku stwierdzenia kradzieży, włamania czy dewastacji nieruchomości, w przypadku stwierdzenia pożaru oraz innych sytuacji związanych z ingerowaniem w nieruchomość osób trzecich lub siły wyższej.- Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych oraz innych nieprawidłowościach na nieruchomości pod nr telefonu wskazane przez Zamawiającego.- Utrzymywanie czystości wewnątrz budynku biurowego: sprzątanie korytarzy i sanitariatów oraz terenów zewnętrznych nieruchomości. - W ramach obowiązującej umowy Wykonawca zabezpieczy środki czystości niezbędne do wykonania zadania, a także zapewni zaopatrzenie sanitariatów w mydło, ręczniki i papier toaletowy.- W okresie jesienno - zimowym odśnieżanie i posypywanie śliskiej nawierzchni wejścia na teren nieruchomości mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb. Do wykonania powyższego, Wykonawca zapewni we własnym zakresie niezbędną ilość piasku i soli.- Zapewnienie obsługi kotłowni gazowej, znajdującej się w budynku biurowym przez osobę posiadającą uprawnienia do obsługi dwóch kotłów gazowych. Kocioł: BUDERUS; typ GE 305 – 95 kW oraz typ GE 305 – 70 kW.- Na wyraźne polecenie Zamawiającego – skoszenie trawy z grabieniem i wywozem skoszonej zieleni z terenu działki - UWAGA: wymagany własny sprzęt;- koszenie trawy z grabieniem i wywozem powierzchni 5882 m² - ok. 4 razy w ciągu roku,- cięcie żywopłotu z wywozem powierzchnia 499,5 m² - ok. 2 razy w roku,- cięcie żywopłotu wysokiego z wywozem powierzchnia 271 m – ok. 1 raz w roku.2) Cz. 2. – Gliwice, ul. Ślusarska 4-Dozór ciągły w godz. 17.00 – 8.00 rano.-Obchód nieruchomości co najmniej 3 razy w godzinach 22.00-6.00 oraz w dni wolne i świąteczne.-Niezwłoczne informowanie właściwych służb w przypadku stwierdzenia kradzieży, włamania czy dewastacji nieruchomości, w przypadku stwierdzenia pożaru oraz innych sytuacji związanych z ingerowaniem w nieruchomość osób trzecich lub siły wyższej.-Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych oraz innych nieprawidłowościach na nieruchomości.-Dokonywania odczytu zamontowanych na nieruchomości liczników i podliczników i przekazywanie ich stanów Zamawiającemu.-W okresie zimowym posypywaniu śliskiej nawierzchni wjazdu na teren nieruchomości ok 6 metrów mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb.-W okresie wiosenno - letnim koszenie zieleni znajdującej się na terenie nieruchomości.3) Cz. 3 – Parzymiechy, ul. Częstochowska 1- Dokonywanie odczytów liczników i podliczników wody, energii elektrycznej najemców lokali mieszkalnych z końcem każdego miesiąca.- Powiadamianie najemców o wysokości opłat i doręczanie comiesięcznych naliczeń na piśmie; doręczanie Zleceniodawcy za pomocą poczty elektronicznej i poczty comiesięcznych naliczeń w terminie do 05 dnia każdego miesiąca - Kontrola i potwierdzanie wywozu śmieci z nieruchomości (w miarę potrzeb).- Kontrola poprawności realizacji innych zleceń związanych z nieruchomością, a dotyczących w szczególności: obsługi instalacji ogrzewania, instalacji elektrycznej, zachowania czystości, konserwacji, napraw i remontów.- Współuczestniczenie w odczytach dokonywanych przez dostawców mediów do nieruchomości; potwierdzanie zgodności wskazań liczników; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i odpowiedniego dostawcy mediów o zaistniałych nieprawidłowościach i awariach.- Przekazywanie Zleceniodawcy zapotrzebowania na niezbędne materiały, narzędzia i części zamienne.- Współuczestniczenie w okresowych przeglądach wynikających z przepisów Prawa budowlanego.- Niezwłoczne informowanie Zleceniodawcy o wszelkich nieprawidłowościach i awariach.- W okresie zimowym w miarę potrzeb odśnieżanie polegające na:• bieżącym usuwaniu śniegu, lodu oraz błota pośniegowego z chodnika przebiegającego wzdłuż budynku i ze schodów wejściowych,• składowaniu usuniętego śniegu, lodu oraz błota pośniegowego w sposób nieutrudniający komunikacji pieszej i ruchu pojazdów na terenie nieruchomości,• posypywaniu śliskiej nawierzchni chodnika i schodów mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb.- W okresie wiosennym, letnim i jesiennym utrzymanie terenów zielonych przynależnych do administrowanego budynku, poprzez koszenie trawy na nieruchomości i jej usunięcie.- Bieżące informowanie Zleceniodawcy o zapotrzebowaniu na materiały niezbędne do prawidłowego realizowania zlecenia.4) Cz. 4 – Zawiercie, ul. Paderewskiego112-Obsługa kotła węglowego.-Kontrola stanu technicznego urządzeń kotłowni, obserwowanie przyrządów pomiarowych i podejmowanie działań zgodnie z instrukcją obsługi.-Czyszczenie i utrzymywanie w należytym stanie technicznym kotła węglowego i kotłowni.-Utrzymywanie prawidłowych parametrów w układzie grzewczym.-Informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach.-Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowanie na niezbędne materiały i urządzenia.-Usuwanie śniegu, błota pośniegowego oblodzenia chodników z dojść wejść do budynku, posypywanie śliskiej nawierzchni mieszaniną soli i piasku, w miarę potrzeb.-Utrzymywanie czystości wokół budynku.-Zsypywanie materiału opałowego do kotłowni.-W sezonie wiosennym koszenie trawnika wokół budynku5) Cz. 5 – Katowice, ul. Kościuszki 3.-Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowania na niezbędne materiały i narzędzia.-Utrzymanie czystości w budynku i jego otoczeniu, poprzez:• zamiatanie klatki schodowej 2 x w tygodniu lub w zależności od potrzeb,• zamiatanie chodników wzdłuż budynku należącego do Zamawiającego od strony ulicy Kościuszki i Konopnickiej w zależności od potrzeb,• mycie klatki schodowej, nie rzadziej niż raz w tygodniu lub w miarę potrzeb,• mycie stolarki okiennej i drzwiowej w części wspólnej budynku, nie rzadziej niż raz na kwartał lub w miarę potrzeb,• mycie drzwi wejściowych do budynku i w wiatrołapie nie rzadziej niż raz w miesiącu lub wg potrzeb, • zamiatanie podwórka, strychu i części wspólnej piwnic, w miarę potrzeb,• usuwanie zanieczyszczeń wzdłuż budynku należącego do Zamawiającego z chodników w zależności od potrzeb i umieszczanie ich w kontenerze na odpadki.• usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia chodników wzdłuż budynku należącego do Zamawiającego z dojść i wejść do budynku przed godziną 7:00 codziennie, a w czasie późniejszym w miarę potrzeb.• składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej.• posypywanie śliskiej nawierzchni chodników wzdłuż budynku należącego do Zamawiającego mieszaniną piasku i soli, w miarę potrzeb6) Cz. 6 - Jeziorowice nr 25A, gm. Żarnowiec-Dozorowanie nieruchomości poprzez codzienny jej obchód (teren zewnętrzny w obrębie ogrodzenia jak i wnętrze budynków) dokonywany o różnych porach dnia. -W ramach dozorowania dokonywanie przeglądu nieruchomości pod względem ewentualnych uszkodzeń i awarii, w tym powstałych w wyniku działania osób trzecich, a w przypadku ich stwierdzenia bezzwłoczne telefoniczne poinformowanie o tym fakcie Zleceniodawcy. -Udostępnianie nieruchomości osobom lub podmiotom wskazanym przez Zleceniodawcę w celu wykonania np. przeglądów technicznych, usług różnych itp. w miarę takich potrzeb.-Utrzymanie czystości na terenie nieruchomości poprzez usuwanie wszelkich nieczystości (w tym śmieci i liści) z terenu utwardzonego posesji, wejścia głównego oraz z parkingu zewnętrznego przed ogrodzeniem – w miarę potrzeb. -W okresie zimowym usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia z terenu utwardzonego posesji – w miarę potrzeb. Składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i samochodowej.-Dokonywanie w miejscach dostępnych dla sprzętu mechanicznego koszenia terenu zielonego posesji raz w miesiącu w okresie od maja do października danego roku wraz utylizacją skoszonej trawy i innych odpadów.-Raz w roku uporządkowanie terenów zielonych na posesji również tych niedostępnych dla sprzętu mechanicznego ( koszenie wraz ze zgrabieniem, zebraniem i utylizacją skoszonej trawy i innych odpadów).-W okresie letnim dokonywanie cyklicznego wietrzenia budynków poprzez otwieranie części okien i następnie zamykanie ich przed zmrokiem.7) Cz. 7 - Racibórz ul. Transportowa 9, działki nr 428/101, 776/100, 782/106, 785/103, 792/170-Dozorowanie nieruchomości poprzez codzienny jej obchód (teren zewnętrzny w obrębie ogrodzenia jak i zewnętrzne oględziny budynków) dokonywany o różnych porach dnia. -W ramach dozorowania dokonywanie przeglądu nieruchomości, w szczególności wszystkich budynków i budowli pod względem ewentualnych uszkodzeń i awarii, w tym powstałych w wyniku działania osób trzecich, a w przypadku ich stwierdzenia bezzwłoczne telefoniczne poinformowanie o tym fakcie Zleceniodawcy.  Udostępnianie nieruchomości osobom lub podmiotom wskazanym przez Zleceniodawcę w celu wykonania np. przeglądów technicznych, usług różnych itp. w miarę takich potrzeb.-Utrzymanie czystości na terenie nieruchomości poprzez usuwanie wszelkich nieczystości (w tym śmieci i liści) z terenu utwardzonego posesji, wjazdu na teren posesji oraz miejsc parkingowych – w miarę potrzeb. -W okresie zimowym usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia z terenu utwardzonego posesji, wjazdu na teren posesji oraz miejsc parkingowych – w miarę potrzeb. Składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i samochodowej.-Dokonywanie koszenia terenu zielonego wokół budynków na terenie posesji raz w miesiącu w okresie od maja do października danego roku oraz usuwanie z nich wszelkich nieczystości i odpadów.-Dokonywanie koszenia terenu zielonego części niezabudowanej posesji od strony wałów przeciwpowodziowych przynajmniej raz na sezon letni danego roku oraz bieżące usuwanie z tego terenu wszelkich nieczystości i odpadów.8) Cz. 8 – Bystra, ul. Szczyrkowska 75-Dokonywanie odczytów liczników indywidualnych wody, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego oraz przekazanie zestawienia do każdego 5- tego dnia następnego miesiąca Zamawiającemu -Kontrola i potwierdzanie wywozu śmieci i innych odpadów z nieruchomości.-Kontrola poprawności realizacji innych zleceń związanych z nieruchomością, a dotyczących w szczególności: obsługi instalacji ogrzewania, instalacji elektrycznej, zachowania czystości, konserwacji, napraw i remontów, odśnieżania, koszenia oraz innych usług na nieruchomości -Udostępnienie liczników celem odczytów, potwierdzanie zgodności wskazań liczników;-Niezwłoczne powiadamianie i odpowiedniego dostawcy mediów o zaistniałych nieprawidłowościach i awariach oraz Zamawiającego .-Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowania na niezbędne materiały, narzędzia i części zamienne.-Współuczestniczenie w okresowych przeglądach technicznych wynikających z przepisów Prawa budowlanego.-Merytoryczne potwierdzanie poprawności wykonania prac naprawczych, budowlanych i związanych z przeglądami okresowymi oraz odśnieżaniem i koszeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące :a) zdolności technicznej lub zawodowej:• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich dwóch latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną trwającą nieprzerwanie rok, usługę polegającą na dozorowaniu/administrowaniu nieruchomościami (podobnymi do przedmiotu zamówienia – w zależności od części zamówienia).• Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą musi oświadczyć, a w przypadku wezwania Zamawiającego - wykazać iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania w liczbie zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, posiadającym (każda osoba) co najmniej roczne doświadczenie w zakresie dozorowania/administrowania nieruchomością.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach