Przetargi.pl
Usługa administrowania cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych II

ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem 64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
    ul. Pod Lasem 64
    44-210 Rybnik, woj. śląskie
    REGON: 271505514
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa administrowania cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cmentarnych polegających na:1. Administrowaniu cmentarzem komunalnym w Rybniku - Boguszowicach Starych położonym przy ul. Zadumy 33 opowierzchni 37 246 m² wraz z nieruchomością gruntową o powierzchni 642 m² zabudowaną Domem Pogrzebowym opowierzchni użytkowej 134 m² w następującym zakresie:1) Udostępnienie terenów pod groby i pobieranie opłat cmentarnych w wysokościach zgodnych z obowiązującym cennikiemzatwierdzonym przez Prezydenta Miasta Rybnika.2) Ewidencjonowanie pobranej gotówki z opłat cmentarnych w kasie fiskalnej Zamawiającego i dokonywanie wpłat na kontoZamawiającego.3) Zapłata przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego opłat związanych z eksploatacją nieruchomości, tj. za energięelektryczną, za dostarczoną wodę w wysokości określonej wystawioną fakturą VAT oraz zapłatę czynszu w wysokości netto5 000,00 zł za budynek Domu Pogrzebowego i teren cmentarza komunalnego zgodnie z wystawioną fakturą VAT;4) Ponoszenie we własnym zakresie przez Wykonawcę opłat związanych z :a) czyszczeniem szamba,b) utylizacją odpadów medycznychc) odpadów powstających z działalności gospodarczej, oraz odpadów zielonych,d) przeglądem obiektów budowlanych (dom pogrzebowy i dzwonnica) pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego.5) Przestrzeganie urządzania cmentarza komunalnego zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza.6) Nadzór nad korzystaniem z cmentarza komunalnego, w szczególności nad pochówkiem i ekshumacją zmarłych orazbudową grobowców zgodnie z przepisami prawa;7) Prowadzenie dokumentacji cmentarnej (księgi osób pochowanych na cmentarzu, księgi grobów, alfabetycznego spisuosób pochowanych na cmentarzu w układzie rocznikowym);8) Prowadzenie rejestru opłat i rezerwacji przedłużających opłatę grobu na kolejne 20 lat;9) Prowadzenie szkicu kwater z grobami osób zmarłych, miesięczne przekazywanie kart zgonu, aktów zgonu, świadectwkremacji oraz zezwoleń dotyczących przywozu osób zmarłych z za granicy;10) Przygotowanie cmentarza do uroczystości pogrzebowych i świąt;11) Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym ogrodzenia cmentarza, bram i furtek;12) Otwieranie i zamykanie cmentarza w godzinach zgodnych z regulaminem cmentarza;13) Wykonywanie bieżących prac porządkowych (likwidacja gromadzenia odpadów w miejscach niedozwolonych, usuwanieodpadów kamieniarskich, prawidłowa segregacja odpadów, nadzór nad prawidłowością składowania, przygotowania iodbioru odpadów, utrzymywanie porządku w obrębie boksów);14) Utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez wykonywanie drobnych bieżących napraw i konserwacji instalacjiwodnej, instalacji elektrycznej w budynku socjalnym i Domu Pogrzebowym oraz należyte utrzymanie nawierzchni dróg iścieżek na terenie cmentarza.15) Złożenie deklaracji na podatek od nieruchomości i zapłata należnego podatku;16) Utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza i parkingu;17) Zimowe utrzymanie parkingu i alei głównych poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości.18) Opieka nad grobami opuszczonymi polegająca na odchwaszczaniu nagrobków, terenu przy nagrobku oraz zbieraniupozostawionych odpadów. Za grób opuszczony uznaje się grób istniejący, pozostawiony bez opieki rodziny, na którym niesą wykonywane zabiegi pielęgnacyjne i porządkowe.19) Stała konserwacja i pielęgnacja zieleni, na terenie cmentarza i parkingu tj. m.in. koszenie wg potrzeb wraz ze zbiórką iwywozem pokosu: pielęgnacja drzew i krzewów.20) Utrzymanie czystości i porządku w budynku Domu Pogrzebowego;21) Obsługa Domu Pogrzebowego w czasie otwarcia cmentarza;22) Przechowywanie i przygotowanie zwłok do pogrzebu;23) Obsługa czynności pogrzebowych na terenie budynku, organizacja nabożeństw i ceremonii wielowyznaniowych;24) Całodobowe zabezpieczenie budynku przed kradzieżą, włamaniem i zniszczeniem;25) Ubezpieczenie budynku Domu Pogrzebowego na cały czas trwania umowy przed włamaniem, kradzieżą i działaniemczynników zewnętrznych (pożar,zalanie itp.);26) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia nie może być mniejsza od400 000,00 zł);27) Wykorzystanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem;28) Obsługi biura administracji cmentarza w godzinach od 8ºº do 13ººod poniedziałku do piątku oraz udostępnieniepomieszczeń wc dla odwiedzających cmentarz. Zapewnienie kontaktu telefonicznego oraz dyspozycyjności w nagłychprzypadkach losowych tj. codziennie w tym w niedziele i święta.2.Przygotowywanie grobów wraz z obsługą ceremonii pogrzebowych:a) wykonywanie pochówków według zestawienia w SWZb)Wykonawca każdorazowo wyznaczy osobę na uroczystości pogrzebowe, której obowiązkiem jest:- obsługa ceremonii pogrzebowej nad grobem zmarłego (przygotowanie kropidła, szpatułki z ziemią itp.)- pomoc przy złożeniu trumny do grobu,- ułożenie na grobie złożonych wieńców i kwiatów;c) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Zarządzenia Nr 36/2022 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Rybniku zdnia 08.08.2022 r. w sprawie dopuszczania firm do wykonywania czynności kopania grobu, wykopu pod grobowiec, urnę naterenie cmentarzy komunalnych w Rybniku. a w przypadku jego zmiany stosowania się do aktualnej treści Zarządzenia.3. Pobieraniu od klientów opłat zgodnie z obowiązującym cennikiem wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta MiastaRybnika w sprawie: wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy i obiektów komunalnych na terenie cmentarzy oraz zausługi cmentarne i pogrzebowe.Wykonawca za czynności wymienione w poniższej tabeli I od pozycji 1 do pozycji 17 otrzyma wynagrodzenie wg prowizjiwskazanej w swojej ofercie. Za czynności wskazane w pozycjach od 18 do 43 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodniez prowizją ustaloną przez Zamawiającego.UWAGA!Koszt wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu cmentarza ponosi Zamawiający.Koszt wywozu odpadów z prowadzonej działalności gospodarczej oraz odpadów zielonych z terenu cmentarza ponosi –Wykonawca.W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniaćwymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwachalternatywnych.Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 450 § 1 Pzp. Wybór form lub formyzabezpieczenia należy do Wykonawcy. Zamawiający określa wysokość zabezpieczenia jako 10% łącznej szacunkowej wartości prowizji. Wysokość zabezpieczenia uzasadniona jestprzedmiotem zamówienia i wynika z faktu szczególnej materii, której dotyczy niniejsze postępowanie, możliwych zagrożeńwynikających z niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy, odpowiedzialności i ryzyka Zamawiającego,związanego z prawidłowym wyborem administratora cmentarza i prawidłowością wykonywanych przez niego zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach