Przetargi.pl
Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Dziale Pielęgnacyjno - Współpracującym oraz na bazie zabiegowej w Dziale Przyrodoleczniczym

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3552626 , fax. 052 3552626 w. 339
  • Data zamieszczenia: 2013-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
    ul. Przy Stawku 12 12
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3552626, fax. 052 3552626 w. 339
    REGON: 01062511700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Dziale Pielęgnacyjno - Współpracującym oraz na bazie zabiegowej w Dziale Przyrodoleczniczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Dziale Pielęgnacyjno - Współpracującym oraz na bazie zabiegowej w Dziale Przyrodoleczniczym 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: DZIAŁ PIELĘGNACYJNO-WSPÓŁPRACUJĄCY 1.Sprzątanie oraz utrzymywanie w ciągłej czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Segmencie C przez siedem dni w tygodniu, 2 x dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 7.00 do 20.00, a także interwencyjnie w razie potrzeby. Pierwsze sprzątanie o godz. 6.00 w dni powszednie i o godz.7.00 w soboty, niedziele i święta. 2.Mycie maszynowe (maszyną bezprzewodową) i mycie ręczne, froterowanie powierzchni podłogowych ciągów komunikacyjnych w Segmencie C 2 x dziennie i w zależności od potrzeb z użyciem odpowiednich środków chemicznych do wykładzin z tworzyw sztucznych i tarketu (płyny i emulsje samopołyskowe) o właściwościach antypoślizgowych. 3.Szczegółowe wyliczenie powierzchni pomieszczeń określa oferta cenowa przedmiotu zamówienia zał. nr 5 do SIWZ. DZIAŁ PRZYRODOLECZNICZY 1.Utrzymanie czystości i porządku przez 6 dni w tygodniu, dodatkowo basen w niedzielę (7 dni w tygodniu). 2.Sprzątanie 1x dziennie (od godz.14.30) i interwencyjnie w razie potrzeby. 3.Wyjątek stanowią: basen i szatnie - sprzątanie, co 2 godz. od godz.7.00 do 17.30 oraz toalety - sprzątanie 3 razy dziennie. 4.Sprzątanie środkami i sprzętem (maszyną bezprzewodową) Wykonawcy. 5.Okresowa dezynfekcja: klamek, słuchawek telefonicznych oraz całej powierzchni basenu z dezynfekcją i odgrzybianiem - w okresie rozjazdów. Środki do dezynfekcji po stronie Zamawiającego. 6.Okresowe szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek (gres). 7.Mycie okien, co kwartał. Ponadto (dot. Działu Pielęgnacyjno - Współpracującego oraz Działu Przyrodoleczniczego): 1.Utrzymanie w ciągłej czystości: kaloryferów, parapetów, półek, przeszkleń, drzwi, otworów drzwiowych, szyb, luster, obrazów i gablot. 2.Utrzymanie w ciągłej czystości: koszy na śmieci, codzienne ich opróżnianie i wymiana worków. 3.Utrzymanie w ciągłej czystości wykładzin z tworzyw sztucznych, terakoty, wycieraczek i wykładzin podłogowych. 4.Utrzymanie w ciągłej czystości: balustrad, poręczy oraz podnośników dla osób niepełnosprawnych. 5.Utrzymanie w ciągłej czystości mebli tapicerowanych i stolarki meblowej, znajdujących się w ciągach komunikacyjnych. 6.Utrzymanie w ciągłej czystości zieleni naturalnej i sztucznej. 7.Utrzymanie w ciągłej czystości okien w holach i korytarzach. 8.Utrzymanie w ciągłej czystości lamp oświetleniowych wewnętrznych. 3.Zaleca się potencjalnym oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia - kontakt telefoniczny - P. Beata Kulawiak (Kierownik Działu Pielęgnacyjno - Współpracującego 523581329, P. Magdalena Burnat (Kierownik Działu Przyrodoleczniczego) 52 358 1314.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Niedotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach