Przetargi.pl
Świadczenie powszechnych usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku.

Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4362304 , fax. 077 4363782
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
    ul. Jagiellońska 21 21
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4362304, fax. 077 4363782
    REGON: 53159813000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie powszechnych usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku, a w szczególności: a. przesyłanie i doręczanie przesyłek nie rejestrowanych i rejestrowanych, w obrocie krajowym i zagranicznym - zarówno priorytetowych, jak i ekonomicznych; b. przesyłanie i doręczanie przesyłek komplementarnych do przesyłek rejestrowanych; c. doręczanie przesyłek rejestrowanych zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczeni adresatom; d. przesyłanie i doręczanie przesyłek reklamowych. Szczegółowy wykaz wszystkich usług zawiera formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał punkt przyjmowania przesyłek na terenie miasta Prudnika. Zamawiający będzie w dniach pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku do godziny 15:00 dostarczał do punktu przyjmowania przesyłek przesyłki wychodzące z urzędu oraz do godz. 11:00 odbierał przesyłki przychodzące. Przesyłki będą przygotowywane przez zamawiającego do wysyłki w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłek. Przesyłki będą przekazywane w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 1 dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie w pierwszej kolejności przesyłek priorytetowych, a następnie ekonomicznych do ZESTAWIENIA PRZESYŁEK prowadzonego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek; 2 dla przesyłek nie rejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych, zaopatrzone w odcisk pieczęci lub stempla firmowego Zleceniodawcy, sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w : 1 Ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo Pocztowe Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1159 z późn. zm., 2 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dania 9 stycznia 2004. w sprawie warunków powszechnych usług pocztowych Dz. U. z 2004 r. Nr 5 poz. 34 z późn. zm., 3 innych aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia, wydanych na podstawie Ustawy, Rozporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.4.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.5.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5.2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie dokumenty do powyżej określonych zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.06. Nr 87, poz. 605 oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U.08. Nr 188, poz. 1155. 1.5.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.5.1 ust. 2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie dokumentu przez wykonawcę. Poświadczenie powinno zawierać adnotację poświadczam za zgodność z oryginałem oraz podpis osoby uprawnionej. 1.6. Jedna oferta Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako wykonawca składający ofertę wspólnie. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 1.7. Koszty udziału w przetargu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach