Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
ul. Robotnicza 12 12
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
REGON: 53051784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Brzeg. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Brzeg. Przedmiotem postępowania jest cena jednostkowa usługi przewozowej w komunikacji miejskiej w odniesieniu do 1 km. Świadczenie usług przewozowych winno odbywać się autobusami komunikacji miejskiej o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 29 zgodnie z zatwierdzonym i aktualnie obowiązującym rozkładem jazdy. Przewozy należy wykonywać przy respektowaniu przepisu art. 18b ustawy z dnia 6 września 2001 r. - o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r., nr 204, poz. 2088 ze zm.) Za okres zamówienia obowiązująca ilość wozokilometrów wynosi ok. 303.760 km rocznie. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z przystanków i zatok autobusowych będących w jego gestii. Utrzymanie w odpowiednim stanie przystanków komunikacji miejskiej (sprzątanie nieczystości wewnątrz wiat przystankowych oraz na terenie przyległym w tym również odśnieżanie w okresie zimowym, mycie szyb oraz siedzisk) Dbanie o wygląd i czytelność tablic przystankowych z rozkładami jazdy (w przypadku zmiany rozkładów natychmiastowa aktualizacja). Koszt umieszczania rozkładów (w tym uzupełnianie zniszczonych itp.) na przystankach jazdy obciąża Wykonawcę Wykonawca będzie świadczył przewozy zgodnie w oparciu o obowiązujący rozkład jazdy. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, wg stawki jednostkowej podanej w ofercie przetargowej. Dochód uzyskany ze sprzedaży biletów stanowi dochód Wykonawcy. Wykonawca będzie prowadził samodzielnie druk, dystrybucję i sprzedaż biletów. Sprzedaż biletów może być prowadzona jedynie w formie kas rejestrujących fiskalnych. Obsługa tras funkcjonować będzie zgodnie z rozkładami jazdy i trasami stanowiącymi załącznik nr 1 do umowy. Wszelkie zmiany rozkładu jazdy ustalane muszą być z Zamawiającym. Opłaty za korzystanie z lokalnego transportu lokalnego określa uchwała nr XXXVIII/330/08 z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie odpłatności za przewóz osób środkami komunikacji miejskiej na terenie miasta Brzegu. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na organizacji i prowadzeniu komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Brzeg przez obsługę linii 0A, 0B, 1, 2, 3, 5, 6 i 8. Rozkład jazdy autobusów oraz ilość wozokilometrów rozkładowych określona została w załącznikach nr 1 i 2 do wzoru umowy, będących jej integralną częścią. Wykonawca zobowiązuje się do: - Zapewnienia środków transportowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań przewozowych w komunikacji miejskiej. - Zapewnienia pasażerom pełnej informacji na przystankach, dotyczącej przebiegu poszczególnych tras, rodzaju linii oraz czasu odjazdów i przyjazdów autobusów. - Umieszczenia na pojazdach kursowych, widocznych z zewnątrz tablic informacyjnych o numerze linii i oznaczenie przystanku końcowego. - Dbania na bieżąco o należyty stan techniczny tablic z rozkładami jazdy i zapewnienie czytelnej informacji o rozkładzie jazdy podróżnym. Nie mniej niż dwa razy w miesiącu, Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się uzupełnić brakujące i nieczytelne rozkłady jazdy - Dbania o punktualność ruchu pojazdów w komunikacji miejskiej. - Dbania o czystość w środkach komunikacji miejskiej, właściwy stan techniczny pojazdu zapewniający podróżnym komfort i bezpieczeństwo podróży. - Dokonywania dwa razy w roku badania potoków pasażerskich na wiosnę (w m-cu kwietniu lub maju) oraz jesienią (w m-cu wrześniu lub październiku), z wyszczególnieniem ilości pasażerów korzystających ze zniżek i przejazdów bezpłatnych, określonych odrębnymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestniczenia w badaniach i pełen wgląd w wyniki badań, a Wykonawca zobowiązuje się umożliwić Zamawiającemu uczestnictwo w tych badaniach oraz dostarczyć Zamawiającemu na piśmie wyniki tych badań. Termin badania będzie uzgadniany każdorazowo między stronami, a wyniki badań będą przekazywane Zamawiającemu w ciągu 30 dni od zakończenia badania. - Organizowania na własny koszt druku oraz dystrybucji biletów przewozowych, na terenie Gminy Miasto Brzeg, oraz prowadzenie kontroli biletów w przejazdach pasażerskich komunikacji miejskiej. - Ewidencjonowania przychodów z biletów i kar w sposób umożliwiający wyliczenie tych przychodów oraz przekazywanie informacji w tym zakresie Zamawiającemu na jego wniosek. - Utrzymania porządku i czystości na przystankach poprzez: a) codzienne zamiatanie terenu przystanku i terenu w najbliższym jego otoczeniu (tj. w promieniu 2 metrów od przystanku i 1 metr wokół wiaty) oraz opróżnianie koszy, b) w zimie odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń na powierzchni przystanków jak również na powierzchni gwarantującej bezpieczne wsiadanie i wysiadanie podróżnym, c) mycie szyb przystanków i ławek oraz usuwanie napisów wykonanych np. farbą, flamastrami niezwłocznie po zaistnieniu faktów wandalizmu. - Prowadzenia bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków poprzez stałe ich monitorowanie. Stwierdzone akty dewastacji, wandalizmu przystanków podlegają natychmiastowemu zgłoszeniu organom ścigania i powiadomieniu Zamawiającego. - Ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących podróżnych i osób trzecich, a powstałych w związku ze świadczoną usługą. W celu prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy oraz w celu weryfikacji rozliczeń pomiędzy stronami Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wydzielonej dokumentacji finansowo - księgowej dla usług określonych wzorem umowy, Zamawiający ma prawo do dokonywania oceny jakości świadczonej usługi, w szczególności poprzez kontrolę punktualności ruchu pojazdów, ocenę stanu czystości pojazdów dopuszczonych do ruchu i utrzymania czystości przystanków. Ocena, o której mowa w § 3 ust. 3 wzoru umowy będzie prowadzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego przy współudziale funkcjonariusza Straży Miejskiej, w obecności osoby reprezentującej Wykonawcę. W przypadku nieobecności osoby reprezentującej Wykonawcę, pomimo doręczonego Wykonawcy zawiadomienia o kontroli Zamawiający jest uprawniony do wykonania kontroli bez udziału osoby reprezentującej Wykonawcę. Z przeprowadzonej kontroli sporządza się protokół. Zamawiający może korzystać z oceny czystości dokonywanej przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej, Policji lub Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Dla potrzeb oceny świadczonej usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu dwa bilety wolnej jazdy lub inne dokumenty wystawione na okaziciela, a uprawniające do bezpłatnych przejazdów służbowych na wszystkich liniach w całym okresie trwania umowy. Zamawiający oddaje Wykonawcy w użyczenie na okres zawartej umowy przystanki i wiaty stanowiące mienie Gminy Miasta Brzeg. Wykonawca będzie prowadził na bieżąco konserwację tych urządzeń, polegającą na: a) dokonywaniu bieżących napraw przystanków w celu utrzymania właściwego ich stanu technicznego, gwarantującego podróżnym bezpieczne i prawidłowe korzystanie z nich, za wyjątkiem napraw gwarancyjnych wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta wiat. b) konserwowaniu elementów metalowych przystanków, przez malowanie raz w roku, zgodnie z przyjętą kolorystyką. W razie potrzeby strony w odrębnym trybie ustalą zasady udostępniania przystanków i wiat przystankowych innym Wykonawcom. Użyczenie może być wypowiedziane przez Zamawiającego z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadku nie uzgodnienia z Wykonawcą zasad udostępniania przez Wykonawcę przystanków i wiat przystankowych innym Wykonawcom lub uniemożliwienia przez Wykonawcę korzystania z przystanków i wiat przez innych Wykonawców pomimo uzgodnienia tych zasad. Dopuszcza się możliwość zmian w rozkładzie jazdy w prowadzonej komunikacji miejskiej, polegających na zmianie trasy linii lub ilości kursów obsługiwanej linii lub czasu odjazdów i przyjazdów. Może to nastąpić zarówno z inicjatywy Zamawiającego jak i na uzasadniony wniosek Wykonawcy prowadzącego komunikację miejską, złożony do Zamawiającego, poparty wynikami przeprowadzonych okresowo badań potoków pasażerskich. Powyższa zmiana rozkładu nie może przekroczyć łącznie 3% ilości kilometrów w komunikacji miejskiej wynikającej z rozkładu jazdy, o której mowa w § 8 ust. 3 wzoru umowy i jest wprowadzana przez Zamawiającego każdorazowo w drodze zawiadomienia doręczonego Wykonawcy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Zawiadomienie, o którym mowa powyżej zawierać będzie termin wprowadzenia zamian w rozkładzie jazdy. Wszelkie zmiany w rozkładzie jazdy w prowadzonej komunikacji miejskiej, o których mowa w §6 ust. 1 wzoru umowy pozostają bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania opłat za przejazdy oraz ulg obowiązujących podróżnych korzystających z środków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Brzeg, ustalanych przez Zamawiającego, zgodnie z aktualną uchwałą Rady Miejskiej w Brzegu. Wpływy z biletów i kar (opłat dodatkowych) nałożonych w trakcie kontroli podróżnych stanowią przychód Wykonawcy. Ilość kilometrów w komunikacji miejskiej wynikająca z rozkładu jazdy określona załącznikiem nr 1 do umowy w okresie, na który zawarta zostanie umowa wynosi 300.000 km. Wynagrodzenie Wykonawcy określone wzorem umowy obejmuje wszelkie koszty Wykonawcy związane z prawidłowym wykonywaniem umowy i jest niezmienne przez cały okres, na który umowa została zawarta. Wynagrodzenie będzie przekazywane z dołu na konto Wykonawcy w okresach miesięcznych płatnych w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego, w 12 równych ratach miesięcznych. Fakturę należy wystawić na Gminę Miasto Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg. Umowa, z zastrzeżeniem przepisów Kodeksu Cywilnego dotyczących użyczenia, o którym mowa w § 5 wzoru umowy, może być rozwiązana przez każdą ze stron z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. W przypadku rozwiązania umowy, wygasa również użyczenie przystanków i wiat, o którym mowa w § 5 wzoru umowy . Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę w każdym czasie bez zachowania terminu wypowiedzenia w przypadku: a) utraty przez Wykonawcę licencji określonej przepisami prawa, b) wypowiedzenia umowy użyczenia przystanków i wiat z przyczyn opisanych w §5 ust. 3 wzoru umowy. c) stwierdzenia przez Zamawiającego podczas przeprowadzonych kontroli, o których mowa w § 3 ust. 3 wzoru umowy lub na podstawie kontroli wykonanych przez podmioty wskazane § 3 ust. 4 wzoru umowy , co najmniej trzykrotnie nienależytego wykonania umowy, niezależnie od kar umownych określonych w § 13 ust.4 wzoru umowy. d) rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień umowy. Rozwiązanie umowy w przypadkach, o których mowa w § 13 ust.2 wzoru umowy nastąpi z winy Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% rocznego wynagrodzenia brutto. W przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę bez zachowania okresu wypowiedzenia określonego w § 14 pkt. 1 wzoru umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 20 % rocznego wynagrodzenia brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 23.550,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych 0/100 gr) 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a)w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział Brzeg nr rachunku: 17 1090 2141 0000 0005 5800 0532. a b)w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. 4)Zwrot wadium: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, 5)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert. 9) Zaliczenie wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania kontraktu: Na pisemny wniosek Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania kontraktu (umowy) w sytuacji kiedy wadium zostało wniesione w postaci pieniężnej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. licencję na wykonywanie transportu drogowego o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz. 2088 z późn. zm.) oraz zezwolenie, o którym mowa w art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz. 2088 z późn. zm.). b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz posiadają ważne ubezpieczenie dla pojazdów przewidzianych do wykonywania zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. zrealizowali co najmniej jedno zadanie polegające na przewozach pasażerskich o łącznej wartości minimum 500.000 zł oraz dysponują potencjałem technicznym tj. co najmniej 5 pojazdami przystosowanymi do drogowego transportu osób o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 29 i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy złożyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie -Zamawiający przyjmuje, że będzie to zrealizowanie co najmniej jednego zadania o łącznej wartości minimum 500.000 zł polegającego na realizacji przewozów pasażerskich, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na zał. nr 3 do oferty oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, Zamawiający przyjmuje, że będzie to co najmniej 5 pojazdów przystosowanych do drogowego transportu osób o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 29, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- na zał. nr 4 do oferty e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. d) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) licencję na wykonywanie transportu drogowego o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz. 2088 z późn. zm.) oraz j) zezwolenie, o którym mowa w art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz. 2088 z późn. zm.). k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, l) ważne ubezpieczenie dla pojazdów przewidzianych do wykonywania zamówienia, m) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. n) dokument potwierdzający wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunami do szkół w roku szkolnym 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019
Dodano: 2016-06-20 - Świadczenie usług transportu sanitarnego
Dodano: 2015-12-08 - Przewozy szkolne na rok 2016 obejmujące dowozy dzieci i uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Namysłów oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie poprzez zakup biletów miesięcznych
Dodano: 2015-11-24 - Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby działalności Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu NLP.2015.19
Dodano: 2015-10-07 - Dowóz do placówek oświatowych na terenie Gminy Pokój w formie zakupu biletów miesięcznych i kart przejazdu do 31.12.2016 r., w ramach przewozów regularnych. - przetarg ponowny
Dodano: 2015-07-20 - Dowóz do placówek oświatowych na terenie Gminy Pokój w formie zakupu biletów miesięcznych i kart przejazdu do 31.12.2016 r., w ramach przewozów regularnych
Dodano: 2015-07-09 - Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne 2015/2016,2016/2017 oraz dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali gimnastycznej - ( z podziałem na dwie części) II przetarg.
Dodano: 2015-06-30 - Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne 2015/2016,2016/2017 oraz dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali gimnastycznej - ( z podziałem na dwie części).
Dodano: 2015-06-16 - Świadczenie usług przewozu pasażerów na linii komunikacji miejskiej w Prudniku
Dodano: 2015-06-01 - Świadczenie usług transportu sanitarnego
Dodano: 2014-12-10